Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2010 19:53 - За Болката. В ми(на)лото
Автор: bapha Категория: Други   
Прочетен: 16599 Коментари: 51 Гласове:
79

Последна промяна: 16.11.2010 10:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 I mean, rules are like, arbitrary, you know.
Made up for people who believe in
fairy tales like, you know, like Santa Claus. 

Elmo McElroy



  - Не мога да се влюбя повече... Не искам...    Гледам я тъпо. Това го умея добре. Всъщност са малко нещата, които толкова лесно ми се отдават, някак от вътре ми идва.    - Защо?    - Много ме е боляло...      Ставам и си тръгвам. Празно ми е... Хиляди пъти съм слушал хора да ми казват, че гледам прекалено много назад. Не съм спорил. Трябва да гледам в миналото. Там са уроците, които могат да ми спестят дупките днес, утре. Изживявам моменти пак и пак, преигравам ходове, реакции. Минали партии шах и го, от които си оставям само правилните ходове. И когато ги спечеля днес, съм крачка напред.        Купувам бутилка от първата срещната будка и започвам да се пълня. Смазан от животa продавач се опитва да ми пробута „качествена” водка, но нямам време да му обяснявам, че не търся качество. Усещам безсилието си. Сядам на пейка, затварям очи и живея диалога отново и отново. Познавам я добре и осъзнавам, че всички възможни отговори водят към задънена улица. Разбирам, че напускането ми е било най-доброто решение, ставам и тръгвам към плажните дискотеки. Знам много добре какво ми трябва, от какво имам нужда.    Разминавам се с две клатушкащи се купчини пубертет. Заглеждам се в загубените им надежди и ореолът на „пропиляна вечер” около тях. Единият ме поглежда премрежено, среща вторачения ми поглед и решава, че моите 70 кила са чудесен отдушник.    - Ко мъ гле’ш ве?- във въпросът му пелтеченето и завалването са повече от чистата мисъл.    Ниска летва. Ръката ми е в джоба и напипвам дребни монети. Без да му отговарям, ги хвърлям в лицето му... Стреснат от рязкото движение, отстъпва назад, губи равновесие и пада. Около него и монетите. Дано осъзнава, че си ги заработи. Никой от двамата не вика, докато се отдалечавам.    Избирам чалготека. Шансът някой да ме познава тук е минимален, а не искам да пропадам пред познати. Сядам на бара и се оглеждам. Виждам го почти веднага. Огромна купчина комплекси, които се опитва да скрие с мускули. Огромни. Около него пърхат местни пеперудки, гледат го в очите и си печелят питиета. Наливам се без мяра. Чакам го да се напие, да изгуби и малкото представа за реалност, която има. Става и тръгва към тоалета. Клати се. Не бива да чакам повече, трябва ми в съзнание.    Отивам при „неговите” момиченца и ги питам какво ще пият. И аз говоря неясно, но на тях не им пука. Изреждат някакви завоалирани комбинации от думи, които би трябвало да скрият желанието им да се насвяткат. Иска ми се да им обясня, че когато се осираш, няма смисъл да го правиш „скъпарската”. Но те явно имат нуждата да завият болката от курвалъка с плаща на „високия клас”. Кимам на бармана, плащам и сядам на мястото на Мистър Мускул.    - Това място е заето.    - Знам, седя на него.    - Ще имаш проблеми.- има някаква нотка на щастие в гласа. Да, дете, утре ще има какво да разказваш на дружките в училище.      - Ей пайтак, седиш ми на мястото.    - О, извинявай, видях тези сладки жени и решихме да се почерпим. Както виждаш вече никой не се нуждае от теб тук, така че това място е всъщност моето.       Гръм. Тътен. Сладкото скривалище на болката. Дрехата на безсилието. Вече с форма и цвят. Челото ми се блъска в бара, чупи някаква чаша. Срутвам се на земята между бар столовете и се подготвям за следващата вълна болка. Не идва. Поглеждам между присвитите пред лицето ми ръце и виждам Мускула да си говори с мацките. А не, пич. Не сме свършили още. Далеч не сме. Изправям се бавно и правя крачка към него. Поглежда ме с насмешка и даже не се завърта към мен. Спокоен е. И аз бих бил. Но на мен той ми трябва ядосан, изнервен. Ритам го леко по задника и когато се обръща (изумен поглед, да), му бия лек шамар. Усещам, че се приближава към губене на контрол, но нямам повече козове. Той е на ход, но още не осъзнава колко много ми трябва в момента гневът му. Губя го. Чува се нервният смях на момиченцата. ДА! Това е! Благодаря ви, глупави деца, благодаря ви, продукти на безмозъчна мода, плодове на грешно време.    Болка. Много болка. Много, много болка. Желана...        - Защо го направи?    Поглеждам я през системите и бинтовете, заглеждам се в подутите й очи... По-подути и от моите.    - Ще ми мине...    - Но защо?    - Обичай! Не се спирай да обичаш...    Безкраен поглед. Казваме си повече, отколкото бихме могли да облечем в думи... Разплаква се. Кимва.
  “You"re gonna kiss the sun and taste the motherfuckin" rainbow.”    Elmo McElroy  



Тагове:   миналото,


Гласувай:
84



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Брато, цепиш мрака с този пост.
15.11.2010 20:01
Брато, цепиш мрака с този пост.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Много е хубаво, Bapha!
15.11.2010 20:07
Поздрави!
цитирай
3. darcy - обичам
15.11.2010 20:11
цитирай
4. haralanov - Внимавай!
15.11.2010 20:15
Внимавай!Не винаги смелостта и директната атака са най-доброто решение!За всичко останало също те разбирам!Познато ми е.Преживял съм го обаче по по-друг начин.Вместо в чалготека-здрав Хард рок.Вместо с малки курви-опитваш с нещо сериозно и трудно.Такива ми ти работи.Здрав бъди!
цитирай
5. megg - Добър вечер, Bapha!
15.11.2010 20:33
Изгубените надежди за бъдеще и болезнените уроци на миналото могат еднакво да опустошават.
Поздравления за разказа - показва и скривалището на болката, и - превъзмогването й.
Много ми допадна!
цитирай
6. bapha - не е хубаво malchaniaotnadejda7 :)))
15.11.2010 20:34
хич беля...

поздрави и на теб ;)
цитирай
7. bapha - и аз, darcy
15.11.2010 20:36
и е правилно, винаги...
цитирай
8. bapha - малко са нещата, Хараланов,
15.11.2010 20:40
с които трябва да внимаваме...
и те са важните... останалото са малки курви в чалготека ;)

и ти здрав, Хараланов... и вие
цитирай
9. bapha - само ако ги оставим, megg
15.11.2010 20:49
само ако се поддадем на страховете си...

весела да е вечерта ти...
цитирай
10. nook - от мен, Здравей!
15.11.2010 20:56
И поздрави!
С неизбежното е написано...(и затова е правилно,винаги...)
цитирай
11. bapha - и от мен здравей, nook...
15.11.2010 21:03
неизбежното за това се казва така...
но времето, което те държи, силата му... е избор ;)
цитирай
12. nook - хей,
15.11.2010 21:25
(избира се истината...и вариянтите отпадат ;)))

и прав си.
цитирай
13. tili - Ето ти едно
15.11.2010 21:59
Адажио за награда, че си такъв юнак ;) представяй си балетното, с бавно завъртане. Не става без партньорска подкрепа.

http://www.youtube.com/watch?v=6kGYRXTkp90
цитирай
14. razkazvachka - Гледам недоумяващо - някак отвътре ми иде:)))
15.11.2010 22:18
Абе, що ти трябваше да си създаваш база за развитие на тромбофлебит - не моеше ли да се порежеш и да си топнеш пръста в лимон със сол...

А тва с неискането да се влюбваш, щото боли, ми е познато - поне 8 пъти съм се заричала... докато му намерих копчето за изключване на болката...
цитирай
15. beckslover - :)
15.11.2010 22:28
Бе много насинена обич.
Човек трябва да е далтонист в обичането.;))
цитирай
16. ledzeppelin - мдаа
15.11.2010 23:38
един приятел по същия начин - насвяткан успял да изнерви някакви олигофрени в долнопробен клуб в Перник. Е,хубаво го набили. После разправя "Събуждам се сутринта,боли ме главата,ръката,крака,ребрата,навсякъде ме боли. С мъка се надигам,ставам някак си от леглото,като Квазимодо съм,толкова превит пристъпвам,защото ме боли отвсякъде де... И така,пребит и смешно ходещ,се почувствах най-щастлив и пречистен."
цитирай
17. ronya - имам само едно правило
16.11.2010 00:00
Хората да са щастливи. Не с онова краткото, дето си мислим, че е щастие, щото просто го искаме, а с онова, дето си свива гнездо под лъжичката и се настанява там докрай.
И то е там, през страха - чааак до слънцето и дъгата :)

пп. Баси, ква съм отворена, ама с болката как да се справя - и до днес не знам. Дай го тоя готиния за малко - да го пробвам и аз ;)
цитирай
18. ledzeppelin - мдам
16.11.2010 00:34
не е нужно нещата,които те правят щастлив да са само "хубави" (условно казано). Понякога това да те набият също те прави щастлив. :Р
цитирай
19. malkiatprintz - Преиграването на старите партии би ...
16.11.2010 01:37
Преиграването на старите партии би трябвало да води до по-добра игра в днешните, иначе групата забива рок, а ти танцуваш валс... Или отиваш на концерт на Джудас, но си облечен с фрак... Ама и героят ти да внимава, защото следващият път може да налети на някой психо с нож и го пречистят из основи - окончателно :)
цитирай
20. анонимен - Т
16.11.2010 08:06
Това накрая хепи енд ли беше?
цитирай
21. mikino - Понякога болката е сладка!
16.11.2010 09:18
Страхотен пост!!!!!
Хубав ден ти желая и много обич!
цитирай
22. bapha - е, tili
16.11.2010 09:48
малко са нещата, които стават без "партньорска подкрепа" :)))

благодаря ти ;)
цитирай
23. bapha - светни ме за това копче, Разказвачке...
16.11.2010 09:50
много неща ще ми спестиш ако го сториш :)
цитирай
24. bapha - не трябва, Бекси...
16.11.2010 09:51
любовта достатъчно пречупва :)))
цитирай
25. bapha - е, ledzeppelin!!!
16.11.2010 09:52
браво!!!
два пъти...
цитирай
26. bapha - хубаво правило, Роня...
16.11.2010 09:54
ще ни дадеш ли типчета за постигане или ще ни оставиш да си киснем в неведение по темата? Сами да си гризем тротоарите :))))
цитирай
27. bapha - би трябвало, принце... би трябвало ;)
16.11.2010 09:55

но само това...
героят да го духа- тъпак ;)
цитирай
28. bapha - всъщност често, mikino
16.11.2010 10:02
учудващо често...
поздрави и усмихнат ден и на теб ;)
цитирай
29. swan16 - За болката и болката Наздраве!
16.11.2010 10:35
За болката и болката Наздраве!
цитирай
30. benra - обичането
16.11.2010 11:10
често е болезнено
цитирай
31. bapha - наздраве, swan16 :)
16.11.2010 11:26
и за хубавото и отшумяване... някога...
цитирай
32. bapha - случва се, benra
16.11.2010 11:27
какво правим срещу това, след това... е от значение...
цитирай
33. ronya - хахаха...
16.11.2010 11:38
Няма друго правило бе, Баф, нали ти казвам :)))
Правя най-доброто, което мога, някъде около правилата и по-близо до дъгата...и си ръфам тротоарите на воля и тва е ;))
Затова ти го искам оня - да пробвам нещо друго, освен циментови плочки ;)
цитирай
34. gkowachew - И аз имам натрупан малко "опит" (в това отношение...)
16.11.2010 11:45
Само че аз цепех дърва...май нацепих дървата на половината село...Бях заприличал на Тимур и неговата команда...В свободното време се правех на маймуна в селския хоремаг, но хората там са по-търпеливи и не ме биеха...само ме изхвърляха...А на сутринта- отново Тимур!...И тогава един мой чичо ми каза: като нацепиш дървата на цялата Пловдивска околия, ще ти мине!...Еба си майката-рекох си..-.що дърва имам още да цепя...Но веднъж се обърках- вместо в хоремага влязох в селската библиотека...А там - едно нежно създание ме погледна така, сякаш ме молеше да нацепя и техните дърва...Но после без никаква преструвка ме попита: искаш ли да ти кажа какво чета сега?...Та това е, братле! Май няма поука...:)))
цитирай
35. ledzeppelin - gkowachew,
16.11.2010 13:44
хаха,кефиш ме :)) сякаш ме молеше да нацепя и техните дърва...просто си го представям,цветно :Р
цитирай
36. cinichedonist - elmo rules
16.11.2010 16:56
and other chemical brothers
цитирай
37. анонимен - много яко ве, Вампи
16.11.2010 17:39
кви ги вадиш!
цитирай
38. sarcezlatna - какво си търсил и какво получил!. . . ...
16.11.2010 18:41
какво си търсил и какво получил!...
това ли беше всичко, приятели ?;)
цитирай
39. анонимен - много яко ве, Вампи кви ги вади...
16.11.2010 20:06
анонимен написа:
много яко ве, Вампи
кви ги вадиш!


Вампи ли?
цитирай
40. razkazvachka - Копчето за изключване на болката -
16.11.2010 22:49
Ще го разправя някой ден на приказка:)))
цитирай
41. bapha - няма правила, Докторе...
17.11.2010 09:07
както и поука... има ръце, погледи, очи...
Причината за нацепените дърва някак избледняват, когато изгрее слънцето.
Или поне се надявам да е така...
Поздрави на теб
цитирай
42. bapha - да, cinichedonist :)
17.11.2010 09:09
Elmo rules... дори и само заради това, че успя да вдигне тълпата с пласибо ;)
цитирай
43. bapha - намя значение, sarcezlatna
17.11.2010 09:10
какво търсим ние... или какво намираме :)))
важно е светлината в края на тунела да не е влак ;)
цитирай
44. kundalini - по мъжки - крачка напред
17.11.2010 09:33
чета и мисля колко близко и все пак и далечно, е това, което разказваш
близко ...като усещане във времето, и далечно като....реакция
мъжете имате по-добър интинкт в подобни моменти- заместват болката с физическа
жените убийствено търсим подобна болка:( и според въображението я намираме, и я живеем:)
така поне аз дописах твоя текст - непозволено, нахално, ама пък от душа:)))))))
те затова харесвам категорията "Други"
Поздрави, Вapha.
цитирай
45. bapha - даааааа, kundalini, точно така :))))
17.11.2010 10:13

"непозволено, нахално..." дръжки, прекрасно е...
поздрави ;)

пп. дано ти е близко "лудото" и далечно "болезненото"... дано

цитирай
46. nicodima - С възрастта интервалът между влюбванията се увеличава...
17.11.2010 10:14
Към 50-те вече се случват на около 4-5 години : )))...
Така че - има време да си починеш...
Поздрави!
цитирай
47. candysays - По мои наблюдения,
17.11.2010 10:45
най-често именно болката ни прави по-смели.. Състоянието, наречено "да ти падне пердето".
По-здрави, bapha и по-малко болка..
цитирай
48. анонимен - ари де
17.11.2010 13:50
анонимен написа:
анонимен написа:
много яко ве, Вампи
кви ги вадиш!


Вампи ли?


проблем с Вампи ли?
цитирай
49. анонимен - много яко ве, Вампи кви ги вади...
20.11.2010 01:07
анонимен написа:
анонимен написа:
анонимен написа:
много яко ве, Вампи
кви ги вадиш!


Вампи ли?


проблем с Вампи ли?


По-скоро той има проблем с мен :) Ама това е тема на друг пост. Дочуване.
цитирай
50. pumona - еее, не знам,
21.11.2010 18:29
докато четях, имах чувството че рапирам... не зная защо..., а в същото време слушах класика от пачелбел -kaнон
хареса ми, независимо от противоположността на музиката, която си постнал, вероятно моето усещане нещо ме завлече, някъде и нейде
поздрав Варна :))))))
цитирай
51. анонимен - Bahpa, какъв е вариантът за момиче ...
21.11.2010 19:12
Bahpa,

какъв е вариантът за момиче на твоето място?

Yõko

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1971745
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930