Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 09:17 - За докторите. Вервайте им...
Автор: bapha Категория: Други   
Прочетен: 31886 Коментари: 66 Гласове:
78

Последна промяна: 15.12.2010 08:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   



   Като всеки с контузия, отивам на доктор. И пак като всеки, вярвам на това, което ми каже докторът. Плащам си, въпреки застраховката, чакам си реда, научавам, че нищо ми няма и си тръгвам...
   Но понеже не спира да ме боли няколко дни, решавам да отида на контрола. В друга болница, другаде.    - Защо чак сега идвате? Знаете ли, че ако бяхте се забавили още няколко дни, счупеното щеше да зарастне накриво?    - Какво счупено? Аз бях в Пирогов и там ми казаха, че на ръката ми няма нищо, а кракът боли заради стара травма.    - Пръстът на ръката Ви е счупен и спукан, на различни места. В болницата в България гледаха ли Ви крака на ехограф?    - Правиха ми рентгенови снимки...    - Рентгена е за костите. Меки връзки не Ви ли гледаха?    - Ми не.    - Отидете на петия етаж за скенер и елате пак.      Скъсани мускули, кръвоизлив, натрупване на нещо си. Няколкодневни процедури, много инжекции, системи и антибиотици.    „Опасност от натравяне на кръвта, хематоми, спукване, разкъсани мускулни влакна...” – са част от думичките, които слушам в последните дни...      - Здравейте, с МБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ли разговарям?    - Да, кажете.    - Бях при вас преди няколко дни и след няколко рентгенови снимки ми казаха, че ми няма нищо. После отидох в друга болница и диагнозата беше малко по-друга. Може ли да Ви факсирам двете епикризи и да си поиграем на „открий разликите”?  ...      - Това е много сериозна грешка, колегите тук са специалисти. Може би се е получило объркване на снимките...    - Вие сериозно ли вярвате, че има много хора с толкова крива бедрена кост? И че на някоя друга снимка може да стои моето име? Не казахте ли току що „специалисти”?
image 

   След кратка пауза телефонистката изиграва следващия си коз:
   - А Вие след като имате такива оплаквания, защо не отидохте до травматологичен кабинет?    Тук затворих...     Аз ли нещо не разбирам, или тази женица се опитваше да ми вмени вина?       И като всеки, който си е платил да го излъжат, „със свит към небето юмрук” апелирам... Вервайте им!


image
 


Тагове:   Пирогов,


Гласувай:
78



1. karambol5 - Лелелелеллееееееее.
14.12.2010 09:26
Лелелелеллееееееее.
Като се сетя ,че и аз трябва да ходя за преглед ме втриса .
цитирай
2. анонимен - Пич, такава ти е била кармата. Що ...
14.12.2010 09:53
Пич, такава ти е била кармата. Що търсиш вината другаде. Съгрешил си нещо и сега си чистиш с тези болежки. Аман от хора които търсят все вината другаде.
цитирай
3. bapha - ами, karambol5
14.12.2010 10:14
не знам какво да ти кажа... късмет!
шано...
цитирай
4. bapha - 2. анонимен
14.12.2010 10:17
наистина ли вярваш, че търся вината за болежките си в някой друг???
следващият път като сторя някоя подобна простотия, няма да ходя на лекар... щото съм съгрешил нещо си, рийш ли... и сега си чистя...
Аман от мъдреци
цитирай
5. strannica - Не
14.12.2010 10:25
Не им вервам. И гледам да стоя по-настрана от тях. Засега се получава :)
"А Вие след като имате такива оплаквания..."
Абе ти защо изобщо имаш оплаквания?
Добре, че и по телефона оттам не са ти казали нещо за кармата :)
Оздравявай по-бързо! С хъс и инат - напук на дофтурити! :)
цитирай
6. анонимен - Ами защо тогава го пишеш? Каква е ...
14.12.2010 11:01
Ами защо тогава го пишеш? Каква е идеята ако не търсиш вината другаде. Този пост наподобява на десетките други новини, репортажи и тем подобни от БГ, в които някой се оплаква от нещо и търси възмездие, а не вземе да погледне себе си. Как живее, защо му се случват тези неща, доволен ли от това което е направил, искрен ли е в делата си и т.н. и т.н. Болно общество. Това е с две думи.
цитирай
7. nicodima - Ами що не отиде в Токуда, бе човек!
14.12.2010 11:05
Това е частна болница, но международните застраховки важат!
Друг път - да знайш : ))...
За "Пирогов" мога да кажа и най-добрите / спасиха ми детето / и най-грозните думи / буквално убиха пред очите ми един от най-близките ми хора /... 50:50. Огледало на социалистическото здрвеопазване!
Съчувствия от "системата отвътре" : (...
цитирай
8. анонимен - следващият път като сторя някоя ...
14.12.2010 11:06
bapha написа:
следващият път като сторя някоя подобна простотия, няма да ходя на лекар... щото съм съгрешил нещо си, рийш ли... и сега си чистя...
Аман от мъдреци


Ето виждаш ли. Ти дори не помисляш, че това което ти се случва се дължи на твоите действия. Ти винаги търсиш вината в другия. Има една притча в една стара свещенна книга - да не споменавам имена.
Питали Бог защо е казал че според него лекарите са най-грешните хора на земята.
А той им отвърнал: защото аз пращам на хората болежки, за да им отворя очите за греховете им, а лечителите ги лекуват и така отменят моя замисъл.

Има още доста неща да научим според мен. Айде сполай ти.
цитирай
9. beckslover - Баф,
14.12.2010 11:09
Тия са в картел с едни други, агенции от типа „Лета”.
„Лета”лният изход е любимата им грешка.:))
цитирай
10. bapha - ще мине, strannica
14.12.2010 11:10
всичко минава...
а при теб така и да остане, далеч от тях ;)
усмихнат ден на теб
цитирай
11. bapha - баси nicodima!
14.12.2010 11:13
какво се отговаря на това??
здрави да сте, nicodima... здрави!
цитирай
12. bapha - анонимен...
14.12.2010 11:17
аз си нося кръста... и споделям мнение в блог... мое мнение...
не съдя, не се карам...
не използвам изречения започващи с "Ти дори не помисляш", "Ти винаги търсиш..."
чети бре... "като сторя някоя подобна простотия"... аз

Факти, факти, мнение... в блог...
цитирай
13. bapha - е, бекси...
14.12.2010 11:20
аз пък този път взех, че се отървах ;)
нъц,нъц,нъъъъъъц :))))
цитирай
14. анонимен - аз си нося кръста. . . и споделям м...
14.12.2010 11:25
bapha написа:
аз си нося кръста... и споделям мнение в блог... мое мнение...
не съдя, не се карам...
.


Така е, но вече втори пост пишеш за това и коментираш другите какви били, а ти погледнал ли си се? Ако искаш да промениш света, промяната започва от теб. Защото е много лесно да съдим дугите, а пък в същото време ние си правим точно подобни неща, за които имаме претенции към другите.
цитирай
15. анонимен - Бапха, "тя" със зъби ли е ...
14.12.2010 12:12
Бапха, "тя" със зъби ли е била:))))
цитирай
16. urilozev - Проблемно
14.12.2010 12:17
На брат ми докато му поставят диагноза-хепатит джипито го разкарва 4-5 дни за изследвания.Ние му я поставихме -диагнозата.Но тя се направи на велика, линейки, обеззаразявания и ред подобни, а сума дни го разкарва да сее вируси.Ега ти .....
цитирай
17. анонимен - Бапха няма какво да се гледа себе си и ...
14.12.2010 12:26
Бапха няма какво да се гледа себе си и да търси каквато и да е вина в себе си. Тук нещата не опират до етика, а до изпълняването на елементарен договор между две страни - пациент от едната страна, лекар от друга. От пациента се е искало да изчака като куче на опашка и после да си плати за услугата. Това са били единствените изисквания към него и той си ги е изпълнил. От лекаря се е искало да си свърши работата и да прегледа пациента. Лекарят НЕ си свършил задълженията.

Това са единствените факти, които в случая имат значение и трябва да се вземат под внимание. Спестете ми простотиите за "карми", "гледай себе си а не другите" и т.н.
цитирай
18. анонимен - Тоз, анонимния, на ред ли е?
14.12.2010 12:35
Какъв кръст, какви карми, какво вглеждане в себе си? Да си чувал, че на докторята им се плаща от нашите пари? Ако си толкова на "Ти" с Бог, греховете и носенето на кръстове, вземи, че накарай ЗОК да ни върне парите, а парите, които взимат лекарите законно и незаконно да бъдат вложени в строеж на черкви. Хайде холан, ако обичаш.
цитирай
19. анонимен - Е добре де, каква е идеята на този ...
14.12.2010 12:42
Е добре де, каква е идеята на този пост тогава? Нима това за лекарите в БГ да не се знае? Сякаш ако не беше този пост нямаше да знаем за драмите около лекарите в БГ :)
Айде моля.
Лекарите са отражение на проблемите в обществото в БГ. Да не би само лекарите да са така. Ами айде да вземем учителите. Миналат седмица имаше резултати от световен тест и се видя че БГ е на доста доста незавидно място.
Проблема не са само лекарите или само учителите. Проблема е във всички нас в БГ. Защото лекарите са част от нашето общество. Да не би да падат от Марс??? Просто в БГ всеки се е научил да търси вината в другия.
Примерно дават новина за жертвите на пътя и всички почват да цъкат с уста: "леле, луди хора, карат като ненормални". Само след час обаче същия този човек който е цъкал с уста се качва на колата и не спазва правилата за движение. Е как да коментираме това?
цитирай
20. анонимен - Ами пичове тези хора които са в уп...
14.12.2010 12:49
Ами пичове тези хора които са в управата на НЗОК са българи, не са марсианци. Политиците които ги избират са българи, не са марсианци. Хората които избират политиците са българи, не марсианци. Разбира ме ли се? Или е по-лесно само да лаем и да обвиняваме дугите? А не видим че примерно 90% от тези които имат претенции към другите, правят същите тези простотии във своята професия или своите ежедневни дела. Ето това е проблема. Всеки някой друг ни е виновен.
цитирай
21. darcy - bapha
14.12.2010 12:50
Възмутеният анонимен е прав.
'фани си счупи отново пръста и дай втори шанс на ближните от МБАЛСМ "Пирогов".

цитирай
22. razkazvachka - Хей, човече, преди да тръгнеш да си трошиш каквото и да било -
14.12.2010 13:04
първо правиш рисърч и научаваш от приятели и познати кой с какъв доктор е приятел и кой доктор по какво е специалист - ма не може така - да си трошиш разни неща и да късаш меки връзки без предупреждение и да досаждаш на хората в Пирогов - къв е тоя хаос - всеки да си троши каквото му скимне и да иска веднага някой да различи бедрена кост от лост...
Усещам, че шъ ми трябва и на мен някъффф доктор - ама още не знам какъв - взех си бележка за ортопед, ама знам ли - дали да не се върна да си взема още бележки - за гинеколог, масажист, уфолог и политолог...

ей ти иднъ песнъ за тренировки: Внимавай само да не скъсаш сухожилие на езика:
http://www.youtube.com/watch?v=JbDbBal53ig&feature=related
цитирай
23. анонимен - до 19 и 20
14.12.2010 13:09
Не се разбираме. Вече ти написах - нашият човек си е изпълнил всичките задължения, които се очакват от него в този случай - платил си е. Не е като да е получил безплатен преглед от добрия самарянин, пък после да има претенции. Приложен към примера за карането като луд би бил от онези хора, които цъкат с език за лудите по пътя, но после си кара като хората.

И аз смятам, че само от джафкане и оплюване до никъде няма да стигнем. Оплюването е полезно, но не води до нищо, ако е само едното оплюване - особено в България. Бапха е трябвало да им подпали задниците на тези лекари-некадърници и да си гони правата до дупка. Ако всички правехме така, сега щяхме да живеем в една доста по-подредена държава. Вместо това живеем, все едно още сме смачкани от комунизма и трябва да търпим всяка проява на безхаберие и некадърност.
цитирай
24. bapha - случки, urilozev...
14.12.2010 13:27
тъпо е, че са случки, които звучат като вицове...
здраве да е
цитирай
25. bapha - анонимни, katana, darcy...
14.12.2010 13:36

всеки си има гледна точка... и правилно...

Не мога да съдя Пирогов, защото нямам никъде "черно на бяло", че съм здрав... Не мога да направя абсолютно нищо (според приятелче адвокат)... Не ръмжа към докторите в БГ, лайна се случват навсякъде. Преди няколко месеца в Залцбург доктори ампутираха грешния крак на пациентка. Наказанието им са глоби от 10.000 и 7.200 евро...
Това, което съм написал, е просто израз на безсилието ми. И ядът ми към хората, които си вършат работата "донякъде". Една диагноза, която можеше да ми коства много... Размина ми се, радвам се. Останалото е кучета около кервана...
цитирай
26. hope17 - Как си улучихме
14.12.2010 13:41
моментите с теб, Мите, и аз съм с травма и съм болнични уж :), и аз минах през Пирогов....но няма да обсъждам института /имам си причини/, само ще кажа, че голямата и гола истина е, че трябва да изискваме много неща самите ние, иначе пак нашето здраве ще е в риск. Има лекари, които не са за тази професия. Факт. Но има и страшно добри специалисти...и те не зависят от държавата, в която работят. Мисля, че и ти го знаеш. Хайде бързо се възстановявай и по-скоро забравяй за случая....че идва Коледа :))))) Бъди здрав !
цитирай
27. bapha - хех, разказвачке...
14.12.2010 13:42

ако ще ходиш, вземи си суха храна :))))
и късмет! (защото явно наистина е късмет...)

весел да е

пп. благодаря за песновката.
цитирай
28. bapha - аз съм добре, hope17...
14.12.2010 13:50
дано и ти си така...
оздравявай, усмихвай се и нека е хубаво...
и да е последният подобен "момент" :)))))

Здрава да си, Рени...
цитирай
29. анонимен - do avtora
14.12.2010 13:54
Molq Vki pomognete mi, maja mi e s podobna travma , no e sred okeana,imat ogranicheni lekarstva , no vse pak ,kajete mi kakvi medikamenti Vi izpisaha za hematomite, obezbolqvashti ,vsqkA INFORMACIA SHTE E OT POLZA.bLAGODARQ PREDVARITELNO!Ozdravqvaite barzo!
цитирай
30. анонимен - За хематоми е добро Tolectin Gel
14.12.2010 14:16
За хематоми е добро Tolectin Gel
цитирай
31. ronya - e...
14.12.2010 14:27
минал си през конвейра, няма кво...
Носенето на отговорност е това, което все ни се изплъзва тук... някак си... и съм виждала с очите си как се предава от поколение на поколение :(
Усмихнат да си - тва е :)
И бързо оздравяване :)))
цитирай
32. rustam - Много интересно
14.12.2010 14:32
как ще стане това, което тези "специалисти" ни плашат презден. А именно, че щяли да напуснат "скапаната държава" и щели да отидат да работят в Европата и по света.
При първата такава "грешка", въобще никаква телефонистка няма да крие, ами направо ще ги наритат навън
цитирай
33. анонимен - рустаме, пак ли си на всяка манджа мерудия?
14.12.2010 14:40
досега не съм чул някой от заминалите да се е върнал, още по-малко безславно.
ти чул ли си?
щото чу ли колко удистоверения за работа в ЕС са издадени миналата година - 481!!! тази цифра да ти говори нещо?
цитирай
34. анонимен - Ели Варна
14.12.2010 14:54
анонимен написа:
За хематоми е добро Tolectin Gel

Благодаря Ви много!Здраве Ви желая!
цитирай
35. анонимен - За хематоми е добро Tolectin Gel...
14.12.2010 15:51
анонимен написа:
анонимен написа:
За хематоми е добро Tolectin Gel

Благодаря Ви много!Здраве Ви желая!


Също вижте и тук:

http://www.bb-team.org/articles/3425_gelove-pri-kontuzii#axzz185sig8NP
цитирай
36. gkowachew - Здравей приятелю!
14.12.2010 17:17
Ще се опитам да" излекувам" разочарованието и гнева ти с една шега, като перифразирам: "на такъв народ- такива управници"..."НА ТАКИВА БОЛНИ- ТАКИВА ДОКТОРИ"!:))) Съжалявам, че така се е случило, разбира се...И, ако позволиш, да коригирам един от коментарите- в Пирогов никога не е имало нещо социалистическо, за да остане то и до ден-днешен...Поздрави! И избягвай да се разболяваш!:)))
цитирай
37. bizcocho - Напълно те разбирам братче! През ...
14.12.2010 17:41
Напълно те разбирам братче! През големите болки/диагнозата ми е толкова дълга, че не ми се захваща с опис/ това, което си повтарях за утешение е:"късметлийка си, тук си, ще те оправят", защото съм извън крадливата , измислена здравна система в Родината ми. Да пази Бог там хората, здравни проблеми да нямат, че страшно!
цитирай
38. bizcocho - аз си нося кръста. . . и споделям м...
14.12.2010 17:49
анонимен написа:
bapha написа:
аз си нося кръста... и споделям мнение в блог... мое мнение...
не съдя, не се карам...
.


Така е, но вече втори пост пишеш за това и коментираш другите какви били, а ти погледнал ли си се? Ако искаш да промениш света, промяната започва от теб. Защото е много лесно да съдим дугите, а пък в същото време ние си правим точно подобни неща, за които имаме претенции към другите.


И в България, и тук съм си аз - различна не мога да бъда, но здравеопазването е много различно! И е безплатно, след като имаш социални осигуровки! Ама напълно безплатно! Няма колко пъти си бил, има ли пътека, няма ли, скъпо ли е изследването, не е ли, щом е единствената възможност да са сигурни в диагнозата и се рови докато не се открие защо ви боли! Дори и да е елементарна болка!
цитирай
39. kasnaprolet9999 - М. . . да, ще те послушам и още как, ...
14.12.2010 17:54
М...да, ще те послушам и още как, верваш ли ми :)))) Слагам те в моята блогвълна "Помощ, лекуват ни!!!", където е постингът ми за счупения крак на моята майка и куп други на подобна тематика.
Стискам ти палци бързо да ти мине.
цитирай
40. balkanec - Това е общото влошаване
14.12.2010 17:57
на всичко в днешния период.

Преди "Пирогов" беше на световно ниво, с изключителни специалисти.
Пак да си припомним, че в него идваха за операции хора от Запад.

Разбира се това не отменя личната вина на лекарите - всеки, който е пълнолетен, има документ и не е освидетелстван в диспансера - носи отговорност за действията си. И какви са времето и обстоятелствата - не е оправдание.
цитирай
41. анонимен - Братче,
14.12.2010 18:45
откакто докторите и те станаха търговци, срай с медицината.
цитирай
42. анонимен - Решението на проблема не беше ли ...
14.12.2010 18:47
Решението на проблема не беше ли Терминал 1 или Терминал 2 на летище София и накрая последен ще остане Шиляшки да дръпне шалтера :)
цитирай
43. him - :)
14.12.2010 18:49
Анонимния е донякъде прав. Е, осъдителен е леко. Аз лично като се потроших с колелото заради неразумна скорост и после ме закърпиха - ами оттогава си имам обеца на ухото (изразяваща се в белег от няколко сантиметра на брадата). И си викам - мерси за урока. И вече внимавам доста повече :) Или когато си извадих рамото при игра на баскет - показа ми, че нещата се преебават буквално за секунди и никой не е застрахован. Както можеш да си ходиш жив и здрав, така можеш и да изсъхваш без ръка. Честно казано тези неща ги приех за уроци ала Memento mori.
Иначе, Митак - всички знаем колко те обича живота. Ама обичай го и ти и поемай премерен риск. И на мен ми беше екстра да карам с над 60 с колелото по нанадолнище, уха, адреналин як, ама после стисках зъби, докато лекаря ми дърпаше огромната игла с пинцета, защото кожата ми била твърде дебела :) Скорощно оздравяване.
цитирай
44. him - :)
14.12.2010 19:01
Сигурно не откривам топлата вода, но и не плагиатствам: МБАЛСМ "Н.И.Пирогов" = Ми БАЛо Си Майката "Не Идвай (в) Пирогов"
цитирай
45. midnight7sessions - Хора,какво не ви е наред???
14.12.2010 19:03
Прочетох всичките коментари и не мога да повярвам на очите си,вярно че сме болно общество,убедих се напълно в това.Човека е пострадал,ОК,отива в болница и му казват,че му няма нищо!!!!Това вече не е ОК.Извинения няма никакви за такава ситуация.Щеше да е най-лесно,ако си седим вкъщи,не излизаме никъде,не играем баскет,не шофираме,не караме колело,не бягаме,не скачаме,не вървим.......защото видиш ли ще предприемем риск за своето здраве и може да се нараним по някакъв начи.......това е голямата глупост,която не бях чувал от доста време насам.Да наистина живеем в болно общество,не държава...,ОБЩЕСТВО.....Абсурдите станаха част от живота и най-страшното е,че и той самия ни живот стана един голям АБСУРД.Да си плащаш здравни осигуровки и да не те лекуват.......
цитирай
46. him - ;)
14.12.2010 19:12
Извинявай, миднайт, ама ако говориш за мен трябва да те разочаровам - аз никъде не съм казвал да се спира с всякаква дейност, а да се внимава повече :) Аз пак си карам колело, правя упражнения, но определено внимавам повече след тези случаи.
цитирай
47. essy - Мите,
14.12.2010 20:25
не знам, защо си мисля, че си попаднал на "кофти" лекар... Иначе за мен (макар и да прозвучи като реклама) Пироговци са богове. Безброй пъти са ме събирали и благодарение на тях си имам здрава и нормална лява ръка, без нито един белег. Левачката беше така потрошена, че от лакатът надолу бе обърната на обратно, нямаше нерв и сухожилие, които да не са засегнати, а тя ми е движещата ръка… Но Пироговци я възстановиха изцяло. Затова си мисля, че просто си попаднал на „кофти” лекар, а зрънца има навсякъде…
цитирай
48. kass - Мите,
14.12.2010 20:36
добре си направил, че си споделил това твое неприятно изживяване, не защото смятам, че всички лекари са маскари, а защото смятам, че трябва да се отсее качественото от некачественото и че това е начинът. Колкото до кармата за която говори анонимния ще му разкажа една приказка и аз:
Един човек работил при лош работодател. Всеки ден като отивал на работа, работодателя му пляскал един шамар.
- Ама шефе, защо правиш това? - питал униженият работник
- Питай, оня горе - отвръщал шефа - там писалката е написала това за тебе...
След седмица работникът отишъл на работа, че като взел че извъртял един тупаник на шефа си...
- Кво става тука бе? - смаял се шефа
- Аааа, нищо, пробвам дали и аз мога да напиша нещо с тая писалка...
цитирай
49. elinora - bapha,
14.12.2010 21:00
възстановявай се бързо и изобщо не вярвай повече в поверието, че счупеното носи щастие :) поне не и в България де!
цитирай
50. dolsineq - Дано нямаш повече такива проблеми, ...
14.12.2010 22:29
Дано нямаш повече такива проблеми, bapha! А, колкото до лекарите - с тях зле, но и без тях още по-зле...
цитирай
51. анонимен - първо правиш рисърч и научаваш от ...
14.12.2010 23:02
първо правиш рисърч и научаваш от приятели и познати кой с какъв доктор е приятел и кой доктор по какво е специалист

не става, наи-големия ми приятел , маика му ендокринолог , за 20 лева вместо бележка за снимка на дробовете ми даде надписана салфетка, и ма прегледа УЖ, каза че съм имал проблем със зъбите...некви вицове ми приказва през цялото време , дето даже човек дет не разбира ще се помине.
цитирай
52. анонимен - нахраних 4 рентгена, 18 специал...
14.12.2010 23:05
нахраних 4 рентгена , 18 специалиста и всичките ми казваха че ми няма нищо , само дето имам страшни болки, накрая един ми би неква мускулна инжекция и ми олекна.
туи медицината е една фантасмагория , секи мое да та лъже от тука до края на света и да си умреш без никои да му търси сметка.
цитирай
53. анонимен - медицината? хах :) тя медицината ...
14.12.2010 23:33
медицината? хах :) тя медицината ако помагаше за всичко, щеше да един живот. да ама не. медицината се опитва да лекува следствието (болестта), а не причинта. по-горе колегата анонимен е писал за кармата. горе долу е на прав път. но причините са по-комплексни. айде лека вечер.
цитирай
54. ledzeppelin - ...
14.12.2010 23:48
Много такива случки знам,за съжаление.
Добре че има кой да ми каже при кой лекар да отида ...
цитирай
55. svetlan - Браво, да сложим лекарите на кръст ..
15.12.2010 00:12
...А защо са ни, ДА ГИ УНИЩОЖИМ, нещото дето не го разбираме, нещото дето всички се нуждаем от нето, да го махнем ...що ни е, що ходите на лекар - ходете при баба си ...ходете на врачки, на лечителки ...
цитирай
56. ledzeppelin - svetlan,
15.12.2010 00:30
сори мой човек...но когато си лекар е от ИЗКЛЮЧИТЕЛНА важност да си компетентен. Аз си върша моята работа и очаквам лекарите да си вършат тяхната. Без да се налага да ходя на 15 места,за да ми кажат какво ми е...докато през това време състоянието ми се усложнява ...
цитирай
57. furiika - има една госпожа с ник palette,
15.12.2010 02:44
която е с магистърска степен на "по-здравните" грижи.:)))) Дали тя не би могла да ти помогне? :)))))
Опазил ни господ от такива като нея, защото ги има в изобилие, както и в твоя случай.!

Усмивки и се настройвай вече за празниците!:)))
http://furiika.blog.bg/drugi/2010/09/29/p-r-o-v-o-k-i-r-a-n-o.612763
цитирай
58. diso - Напълно съм съгласен
15.12.2010 08:09
ledzeppelin написа:
сори мой човек...но когато си лекар е от ИЗКЛЮЧИТЕЛНА важност да си компетентен. Аз си върша моята работа и очаквам лекарите да си вършат тяхната. Без да се налага да ходя на 15 места,за да ми кажат какво ми е...докато през това време състоянието ми се усложнява ...

Работата им е страшно отговорна и затова е необходимо да са на ниво. След плочкаджия може да преправиш, но след лекар понякога е невъзможно. Мога да разкажа много случаи - както за калпава лекарска работа, така и за перфектна, но ми се струва излишно - почти всеки е срещал и едните, и другите.
цитирай
59. andrei - bapfa-Ако ти е направило впечатление,
15.12.2010 08:41
лекарският съюз си получи паричките и сега мълчи като задник,за десетките случаи на лекарска некомпетентност и безхаберие със здравето на хората.Оказва се,че това е просто сборище на МУТРИ В БЕЛИ ПРЕСТИЛКИ!
цитирай
60. анонимен - @andrei А нима останалите сфери ...
15.12.2010 09:13
@andrei
А нима останалите сфери на обществото ни не са мутренски ли?
Хора, вие ме изненадвате. Онзи анонимния доста по-горе според мен вярно е видял нещата. В мутренска държава - мутренски лекари. И ще остава още по-зле защото децата на прехода вече навлизат в 20-те си години и започват да влизат в активния живот. А пък те какъв морал да имат след като 20 години гледат само едно и също. Мутрите в БГ са тези които са добре, честните кучета ги яли.
цитирай
61. harvi - Баф, на първо място оздравявай бързо, безболезнено и напълно!
15.12.2010 09:24
Добре че е имало къде да намериш специалисти! А голяма част от лекарите тук, колкото и да се сърдят, приличат вече на колбасари. Като ги гледам по телевизията след поредното заседание на лекарския съюз и ми се повдига от търгашките им физиономии. Едно време лекарите излъчваха благородство, вдъхваха спокойствие още преди да са те прегледали. Имаше си призвание да си лекар. Днес те гледат в ръцете какво ще им дадеш и тогава решават дали ще се опитат да ти сложат диагноза, а пък за лечението - зависи в какво настроение са. Да не говорим за компетентност. Може още да има и добри специалисти - не искам да слагам всички под един знаменател, но да не дава Господ да ти се налага да търсиш медицинска помощ! А вече за спешна помощ не може и да се говори, да не говорим за това колко е помощ. Пълен батак е здравната система. Няма политическа воля да се оправи, няма и свободен пазар за да се регулира, затова сме си зациклили в това блато.
Айде остани си със здраве, а през Новата година да те избягват всички такива случки!
цитирай
62. dorichela - Вампинце,
15.12.2010 20:59
последната снимка може ли може ли може ли да им я пратя като коледна картичка :)
цитирай
63. анонимен - пращай нема се притесняваш ако ...
15.12.2010 21:23
пращай нема се притесняваш
ако искаш и колет с антракс им прати да ги видим дали са добри доктори и дали ще се усетят навреме....
цитирай
64. анонимен - бафа, брато да ти пратя една девойка ...
15.12.2010 21:28
бафа, брато да ти пратя една девойка да се грижи за теб докато си на легло? Ще ти масажира инфарктните места. За нула време ще си здрав, прав и курав.
цитирай
65. injir - Оплаквай се, оплаквай се! Имаш п...
16.12.2010 18:04
Оплаквай се,оплаквай се! Имаш право.:)
цитирай
66. анонимен - Оплакваш се от Пирогов,
16.12.2010 21:08
средният пръст сочи Александровска, на единствената лицева рентгенограма не се чете името на болницата, където е правена, а скенера и вероятната ехография ти правят някъде извън България. Където парите за здравни осигуровки първо са различни от нашите и второ - отиват по предназначение. Не за пенсии, се-ре-се-та и предизборни чешмички. Преди последните парламентарни избори,например, НЗОК беше обявила нулев бюджет за последното тримесечие. Смотолевиха нещо, че след септември щели да преразгледат нещата и сигурно нещо ще отпуснат, какго и стана. След като минаха изборите, естествено.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974597
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930