Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 13:27 - писмо за другарче
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19293 Коментари: 52 Гласове:
37

Последна промяна: 18.01.2010 13:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

 Здравей, непознати приятелю.    Учителката ни накара да напишем писмо на едно дете от вашето училище и да разкажем за нас, за града ни и нашата страна.  Аз се казвам Стефчо и съм ученик в 4-ти „Б” клас. Училището ни е много хубаво и си имаме 3 игрища, на които можем да играем футбол, баскетбол и волейбол. Можем, но не го правим, защото учителите ни се карат, когато топката удари някоя от колите им, паркирани в двора, пък и вратите и кошовете ги няма отдавна. Аз живея в град Варна. Това е един град на брега на Черно море. Като бях малък не знаех защо морето ни се казва Черно, но миналата седмица ходихме на разходка на плажа и вече знам. А мама казва, че преди морето не е било Черно, ама не знам как се е казвало. Пък и те възрастните все нещо променят, все нови имена слагат. Улицата на която живея има от миналата седмица ново име и това е четвъртото име в последните няколко години и ми е много трудно да обяснявам защо толкова често се местим на приятелчетата, с които учителката ни кара да си пишем. Така че ако другото ми писмо е с нов адрес, не си мисли, че живея на ново място. Аз седя на един чин с Милко. Той е много добро момче, защото баща му има пари и имат мерцедес. Учителката ни много го обича и той й носи бутилки и пликове от баща си и има само шестици. Това понякога е много интересно, защото той не може да чете хубаво и никога не го изпитват на дъската. А аз пиша домашните и на двамата и аз имам четворки, а той само шестици. Когато порасна искам и аз да си купя мерцедес и тогава и аз ще стана много умен и ще имам шестици.  Миналата седмица ходихме на ексурзия с класа. В един резерват. Трябваше да останем там до следобед, но по едно време чухме изстрели. Много лудо стана, защото всички се разбягаха, а после дойдоха едни чичковци и ни изгониха, защото сме плашели дивеча. Пък момичетата не си носеха резервни гащи и мисля че учителките няма да ни водят повече в този резерват. После ходихме в едно село да чакаме автобусите, но се оказа че нещо сме объркали, защото в селото никой не говореше български и явно сме минали границата докато бягахме. Учителките казаха, че сме още в България, но никой не им повярва, а най-малко тези с шестиците по български език. Те учителките нищо не разбират от география. Аз сега ще ти разкажа за нашата страна.  Нашата страна се казва България.  Нашата страна се управлява от демокрация. При нас тя се казва Бойко. Даже изпратихме малко от нашата демокрация да управлява Европа, но там нещо се объркало и от Европа казаха, че нашата демокрация била малко некомпетентна. Но чичо Бойко ни каза по телевизора, че това не е вярно и че там има много некомпетентни. Европа само ни напада, а не си гледат работата, така каза. Ама аз от политика не разбирам, татко и другите чичковци в кръчмата знаят всичко и ако те интересува нещо, пиши ми и ще ги попитам.  Нашата страна е много красива. Пише го във всичките ми учебници, трябва да е вярно.    Твой приятел Стефчо   ПП. Учителката ме накара да напиша ново писмо и да напиша само за семейството ми.  Ама аз само ще ти доразкажа в това писмо.  Мама работи нещо със заводи и цехове, ходи много на работа и не я виждам често. Татко и бате са шефове, защото ходят много малко на работа и не ги е страх да псуват всички. Сигурно имат много пари, защото винаги са в кръчмата. И освен това са много справедливи, защото като им поискам за кифла ми казват да зарежа училище и да отида да работя и ще имам за кифла. А мама си харчи цялата заплата за храна. "Като е тъпа, да бачка за трохи". Така каза тате и отиде в кръчмата. И аз се надявам по-скоро да мога да си купя мерцедес и да не ми се налага да ходя на училище.


Тагове:   писмо,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basst - Ех, тази Варна ;) Ти имаш ли мерцан ...
18.01.2010 13:34
Ех, тази Варна ;)
Ти имаш ли мерцан или просто ти се налага да учиш :)
цитирай
2. tit - Много добре ориентиран младежа!:)):))
18.01.2010 13:34
И непознати ориентира - дано го намерят!:)
цитирай
3. tera - Здравей, Стефчо!
18.01.2010 13:42
Сигурен ли си, че си в 6-Б клас, защото ми звучиш като във 2-ри А или най-много в 3-ти В ... :))

Готино е, но в 6-ти клас младежът по-скоро би разказвал как е натиснал Ането с големите бомби или пък че Верчето много боцка, щото не си е епилирала краката.
Не подценявай шестокласниците, не са толкоз инфантилни! :)))
цитирай
4. bapha - Здрасти ви
18.01.2010 13:52
basst
тцъ, нито нито... Няам мерцедес, и не ми се налага да уча... На обекта нямаме много време да мислим какво става. Просто подавам следващата кофа вар и си мълча ;)
весел ден на теб

tit
Тук стана малък конфуз, на мен не ми се чини ориентиран, ама дано де...
поздрави

tera
Изненада ме неприятно, аз къде съм расъл :)))))
Ама в името на добрия тон го пратих детето в 4-ти клас, поне ще има повече време да изучи текстовете на новите хитове :))))) Пък и в клас няма да е единствения 11-годишен ;)
Успех при избора на теб
цитирай
5. анонимен - Не знам да се смея ли или да плача :...
18.01.2010 13:58
Не знам да се смея ли или да плача :))
Все пак ще го погледна откъм смешната страна , мило мое непознато другарче :)))
цитирай
6. tera - bapha,
18.01.2010 14:01
ми не те знам къде си расъл, обаче... :)
В трети клас синът ми за един рожден ден каза, че (примерно) Стефка направила на Веско стриптийз. И аз се изхилих и питам: "Що? Да не си е свалила чорапа?"
Той ми отговори "Не, гащите!"
Оркестърът свири туш.........
цитирай
7. benra - и
18.01.2010 14:01
аз ще се засмея-щото от плач полза няма -))))
цитирай
8. bapha - firstangel и benra
18.01.2010 14:05
мноу правилно... мноу... ;)
ето ви случка от вчера. 11-годишно момче е с родителите си за първи път зад граница и попита "тате, защо тук може да се ходи по тревата, пък е чисто?". Онемях... Случки...
но от плач наистина няма полза...
цитирай
9. bapha - tera
18.01.2010 14:07
е, ти ме прати в трета глуха... ама пък като гледам какво става по българските музикални канали май не трябва да се учудвам много...
Направо ми идва да сменя името на Веско начи :))))
цитирай
10. razkazvachka - Смешно-смешно си е
18.01.2010 14:12
нал вече сме евро-смешниците, от малки се учим.
А ти, непознато мое другарче, видяли какво са ти закачили в рубриката без/подобни постинги?
Фнимаай начи. Щото!
цитирай
11. bapha - razkazvachka
18.01.2010 14:18
абе не сме смешници, или поне не съвсем... Ама Бойко, от страх да не изтърве приза, се изтипоса у Телевизоро и каза "тя наш'та мноу добре си се представи, ама там найш колко ДРУГИ некомпетентни има" :))))))))
пп. фнимавам аз... ама фактите ми дишат във врата :))))
цитирай
12. анонимен - :)Свежарско !
18.01.2010 14:24
Предлагам "Спасителят в ръжта" да се преименува на "Спасителя на Ръ.Жъ" /Една история със смешен край в Европарламента/
Давам ти идея за фейлетон :)))
цитирай
13. mariani - Здравей
18.01.2010 14:38
...Стефчо ;)
В хубав град живееш - морска столица :)
Държавата хубава, демокрацията с модерно име :))
А за мерцедеса не бери грижа: скоро ще ги раздават с/у шестици.
Поздрави!
цитирай
14. bapha - starbuck69
18.01.2010 14:59
хаххха,
"Удавени в плявата, спасителят на РЖ или собствения сос на българската политика" :)))))
много добро, браво...
весел ден на теб
цитирай
15. bapha - mariani
18.01.2010 15:01
абе мерцедеса бял кахър, питай певачките... някой цял живот ги преследва :))))))
Демокрацията ни и тя като улиците, на няколко години си сменя името ;)
поздрави
цитирай
16. ronya - ама много си деморализиращ...
18.01.2010 16:41
сега на дъщеря ми, като ми наднича зад гърба да чете кво толко съм се забляла в тоя компютър, аз кво да й обясня, а? А?? ;))
На моменти се чудя не само дали ще се справя, а дали изобщо има смисъл да правя детето си "различно"... Ама бързо ми минава ;)
цитирай
17. bapha - ronya
18.01.2010 17:33
ааааа, нинам... Аз куту додъх, то така си беши :))))
хубаво е, че имаш още очите за "различно"... щото не са дрехите...
весела вечер на теб
цитирай
18. gkowachew - Здравей приятелю,
18.01.2010 18:15
Не мога да измисля нищо остроумно и затова ти пожелавам приятна вечер!
цитирай
19. xfire - Стефчо го гледах преди 6-7 години в ...
18.01.2010 20:38
Стефчо го гледах преди 6-7 години в "По-по-най". Като го питаха какъв иска да стане като порастне, той отговори: "Робот!" И сега е в училището за роботи, следва си мечтата, заедно с много други приятелчета, които може и да не са искали да станат роботи, но пак ще станат...
цитирай
20. bapha - gkowachew
18.01.2010 20:45
здравей и ти...
Нека и твоята вечер е приятна и спокойна... Приятелю...
цитирай
21. bapha - xfire
18.01.2010 20:46
Кофти нещо е конвейра... А нашите училища станаха точно това... Само без качеството
весела вечер на теб
цитирай
22. rumyrayk - ми здрасти...
18.01.2010 21:36
абе имаш хубав аватар, кво да ти кажа...и си намбър 1
:)
цитирай
23. bapha - rumyrayk
18.01.2010 21:43
oпи Руми... показвам по-доброто от себе си :)))))
весела да ти е вечерта ;)
цитирай
24. injir - Jivotat prez detskite ochi...
18.01.2010 22:05
Jivotat prez detskite ochi...
цитирай
25. bapha - injir
18.01.2010 22:14
абе то един живот :))))))
ама детските очи са лудница, определено събират моите :)))))
поздрави на теб
цитирай
26. teachme - абе...
18.01.2010 23:41
добре пише детето, все пак е в началните класове...
има още да се учи:)
Да не чуят в МОН, че ще ни дърпат ушетата:)))
цитирай
27. dorichela - какво приноцателно детенце :)
19.01.2010 00:51
какво приноцателно детенце :)
цитирай
28. bapha - teachme
19.01.2010 07:06
хех, всъщност беше по-голям, ама tera го върна там :))))
А МОН нека да чуят... Все някога ще им се наложи, защото както е тръгнало след 10-ина години няма да има кой да работи в МОН...
цитирай
29. bapha - dorichela
19.01.2010 07:11
не са деца вече, плодове са...
Ама с какво ги ръсим...
Лек ден на теб
цитирай
30. sowhat - ех стефчо стефчо
19.01.2010 07:40
кога ли ще пораснеш моето момче
цитирай
31. bapha - sowhat
19.01.2010 07:45
Eма, ако зависи от системата, никога. Ако зависи от семейството- шано... Да се радваме, че зависи от каките :))))))
Ама да му пожелаем успех на малкия...
цитирай
32. martiniki - тююю
19.01.2010 08:48
оттървах коментар 1111 (от блеене сигур)

ужасно е в 4-5 клас баща ти да няма престижна кола, а нашия като залита и по руски возила, такъв срам береше синът ни в периода на ладите, да не го види случайно някой съученик :(, глупава суета, лошото е че чак след години може и да разбере колко малко значение има това с какво се придвижваш, и че е важно просто да вървиш, да се развиваш...сега и златистия мерцедес никак не може да ме направи щастлива,аз например обичам пеша
цитирай
33. bapha - martiniki
19.01.2010 08:56
мда,трудничко ни е да ги изкараме от коловоза, в който средата ги мята... Но се надяваме с времето да се "осъзнаят", ако това въобще е осъзнаване... Не ни пречи да се надяваме де...
Ама ти сега с тоз златистия мерцедес надуваш ли се :))))))))
пеша му е майката, ама времето не стига...
усмихнат ден
цитирай
34. martiniki - ти пък!
19.01.2010 08:59
аз не съм се качвала във въпросната каруца, децата се разхождат понякога със златната каляска ;)) - аз само при нужда на автомобил, инак предпочитам романтично влакове, че и автобуси напоследък за по-дълъг път
цитирай
35. bapha - martiniki
19.01.2010 09:05
колата си е кола, докато е сигурна...
ама си е кахър да имаш "някаква" кола, на която да робуваш... на мен ми се случи последния път из България, постоянно да мисля къде да я спра, научих платените паркинги на няколко града и почти всички квартали на Софе... досадно е засега, все се надявам да се оправи...
цитирай
36. lubara - Поздрави, bapha !
19.01.2010 09:10
Браво, Стефчо ! Ще напреднеш в живота, отсега знаеш откъде духа вятърът !
цитирай
37. bapha - lubara
19.01.2010 09:14
хаха, изкривяват се критериите нали :)))))
вятъра се оказа че духа от тонколоните в колата... и от ритъма на чалгата...
Поздрави и на теб
цитирай
38. mimayordanova - Жестоко, но е ИСТИНА...
19.01.2010 09:57
Жестоко, но е ИСТИНА...
цитирай
39. kundalini - порция лечебен смях
19.01.2010 10:04
отговор няма да очакваме, освен ако някое далечно-далечно непознато другарче не реши да отговори:)))))
хубав ден,bapha.
цитирай
40. bapha - mimayordanova
19.01.2010 10:05
е, истина става когато загубим желание да се борим за ценности...
Истина ли е сега?
весел ден на теб
цитирай
41. bapha - kundalini
19.01.2010 10:07
хаххха, как няма да очакваме отговор??? Току виж пощата си свършила работата. Децата винаги отговарят, дори и защото тяхната учителка ги кара...
А смеха е смях, винаги е нужен ;)
нека и твоя ден е прекрасен
цитирай
42. nicodima - Bapha,
19.01.2010 10:47
Ей на времето какви хубави времена бяха във Варна - например не се сменяха имената на улиците. Аз живеех на Сан Стефано, оттам се излизаше на Червеноармейска, от нея - на Васил Коларов, покрай Червения площад завиваш по Димитър Благоев, караш до Георги Димитров и от сп. Севастопол свърваш по Ленин : ))... Никакви промени, всичко ясно ; )...
В класа ми шестици получаваше дъщерята на един партиен секретар... Аз все бях с по една две петици, за да оправдая гнилия си интелигентски произход : )... Да му се не види, пак сме гнили - сега със сина ми се случва същото...
цитирай
43. bapha - nicodima
19.01.2010 10:54
хаххха, обясни го това на едно дете днес :)))))
упъти го така, да видим дали ще се намерите :)
Аз имах един момент, в който булевард Людмила Живкова стана България ... Като отидох да пускам писмо, лелката на гишето ми казва "ама този булевард вече се казва Република"... За месеци нямах представа къде точно живея :)
А на сина си му купи една хубава кола и да видиш как ще "се окаже" че е много умно момче, просто не може да се отпусне и да се изрази :))))))
поздрав на теб и нека пазим децата си от "модата" днес... и да се надяваме те да искат да се пазят
цитирай
44. mmagy - Здравей, Стефчо! Аз се казвам ...
19.01.2010 12:08
Здравей,Стефчо!
Аз се казвам Мими и живея на брега на същото това Черно море,ама по на юг.И аз като теб си живея на същото място,но все с нов адрес.А в кой клас съм не зная...може да съм в детската градина,щото не мога да разбера как мама и тати имат проблем с нещо дето уж е ясно като бял ден,а в същност е много мъгливо.Та мама и тати от 20 години си имат фирма и от тогава плащат осигуровки.Сега им правят ревизия и се оказало,че през 1997 год имало срив в системата на НОИ и парите им били там/тези за осигуровките/,но не било отразено защо са там,и за още няколко месеца от други години пак имало срив и парите отишли за един месец,а не са ги разпределили за четири.....нещо не ги разбирам тия работи....По документите на мама и тати всичко било на ред,но на НОИ- не.И сега мама и тати трябва да пишат нови декларации и обяснения и всичко за някакъв кратък срок,ако не го изпълнят в този срок ще им връчат акт....защото те са си платили всичко и в срок,обаче системата не била у ред.....е не ги разбирам тия работи,та се чудя аз в детската ли съм..... или не съм и за там.....Стефчо,верно ли за мерцедеса,щото ако е така и аз искам да си имаме такава кола,че мама и тати да не се ровят само в стари папки,ами да ми обърнат малко внимание и на мен.....
цитирай
45. bapha - mmagy
19.01.2010 12:42
Как си Мими, ко си прайкаш :))))
Мноу ясно , че няма да разбереш, то туй големите (ама някой са наистина големи, особено онези по гишетата) не са за разбиране. Ти си имаш твоите задължения (като списъка с книги за лятото) и ако не ги изпълниш, те глобяват. Те си имат техните, ама ако не внимаваш дали ги изпълняват, пак те глобяват... Та така погледнато, ние с данъците им плащаме да си вършат работата, ама ако не я вършат, ние им плащаме повече, защото и глобичката я слагам в кошницата, те данъците няма да намалеят... Айде сега ми кажи какъв интерес имат те да си вършат работата, като така вземат повече пари, а виновни са винаги твоите мама и тате, защото нямат мерцедес... нъл рийш...
цитирай
46. tera - Хммм,
19.01.2010 13:26
пропуснах аспекта с шестиците. Кой знае защо и без мама и тате да са били от БКП - ново БСП, до 7 клас бях пълна отличничка. Обяснението ще ви го прошушна - ами учех си уроците, та затуй. После се изхайлазих в гимназията, но все пак спастрих отлична диплома - е не най-отлична, поради изхайлазването, ама пак отлична! :)))
Синът ми - и той така, само че неговата е по-отлична от моята!:)

Та като чуя обяснения в тази връзка ми става много смешно. Еле пък с обяснения за произход - звучи ми точно като късен соц! :)
Не казвам, че не са толерирани децата на тоя и оня, но пък нито съм била репресирана, че не съм била дете на тоя или оня, нито пък синът ми. Аре с'а вицове! :)))


цитирай
47. beckslover - ;)
19.01.2010 14:13
Стефчо, ти нямаш ли компетентна леля като Симеончо от съседният клас? Та да ти изкристалиНИзират мечтите, за които пишеш? Сега той с леля комисар и тачанка може да получи. По е престижно от мерцедеса дето искаш. Потърси си лелята. А от мене леля ти............ :)))
цитирай
48. bapha - beckslover
19.01.2010 15:06
Ax, леля ми :) начи....
лелята комисар няма никой, от тук нататък сички с лели комисари ще се срамуват да си го признаят :))))))
ама на мен по-престижно ми не требе... за едни шестици и с кола и бутилки ще мина ;)
цитирай
49. essy - Мили Стефчо,
19.01.2010 16:14
получих твоето писмо. И много се зарадвах, че госпожата даде точно на мен да си коренспондирам с теб. Аз съм Марчето от 5-ти "Г" клас от едно СОУ в Софето. Какво да ти кажа за мен. Много съм вървежна и както казват съучениците ми за мен, направо съм "къртела миФки", щото едни батковци много ме харесват и само ме търсят за разни услуги. И те имат мерцедеси и много пари. Като им направя услугата и на мен дават парички, и с тях си купувам модни дрешки, гримове и парфюми, защото батковците кават, че трябва да изглеждам добре. Но мама и татко така и не ги забелязват, защото са постоянно на работа. Работят на няколко места за да могат да издържат мен и тримата ми братя. И парите все не стигат, за нищо не стигат. Добре, че са онези батковци, за да мога и аз като Ванчето, дето баща й е бизнесмен, да бъда модерна. В нашето училище ако не си модерен всички ти се подиграват и не искат да контактуват с теб. Това е за сега, Стефчо. Ще чакам другото ти писмо с нетърпение. И ако си купиш мерцедес, да не забравиш да ми пишеш за него.

Твое другарче:
Марчето
цитирай
50. bapha - хах, essy
19.01.2010 16:40
Eй, шу, Стефан ли си, мефан ли си къв си н'тъ знам.
Аз съм Гошо, на Марчела (на Марийка пруфсиналнуту име) сводника... Видях, че ти е писала писмо. Само посмей да й отговориш, ш'ти стрия костите на прах, тъй да знайш. И ако само още веднъж съм чул , че й се навърташ без да съ отчетеш, ши насъскам бухалкити, чуйш ве ей? То не чи пачаврите кат нея са на кило в маллата, ама таз тъкмо съ поочука и почна да носи кинти. Тъй чи ако точно сега ми секнеш извора, ш'тъ изкъртя ей... След 5-6 години кат остарей и гони двайстака, ела и я земай, евтино щи я пусна... Дотугаз данси съ вяснал.
Гошо Арбуза
цитирай
51. essy - Мали Гошу,
19.01.2010 17:02
кво си са натплузил таквъз. Де си ръгнал бе, пич? И плашиш гаргите. Кат кажа на мойте момчета, че ми образуваш нерви, за едно чеверме и двайсе литра парцуца ше те екстензират. А Марето кат загони двайсетака си я вземи ти. За кво ми е пенсионерка, на пазара се търси агнешко...
Ай, остани си със здраве:
Пешо Харпуна ;)))

цитирай
52. анонимен - 4444
22.01.2010 08:44
Добро утро и викам си аз крещейки я да та издрънча теб и АУДИТО(рията) и да ти изръся детинските на пенсита-та (демег пенсионерите мои).. и питам аз бащата "Ей, бащата, кво става мо става.. Кво прай бай ти Дончо?", а той знайш кво ми отвръща: "Чи не знам, не ми говори нещо и аз му се чудя..".. аз: " Е как не ти говори, кво става..".. той: "Ами бъзикнах го леко, и вече пети месец не ми приказва..?" хъхъ хаха шъ го удера..
Пък мама моля ти се (ей тука вече паднах кат ми го каза..), та тя, возя я аз с колата, и тя ми вика: "Мини от тук, а сега завий на сам, ... мдаа, на световара.. стой стой ай тука спри да сляза..".. набивам кучките аз и й викам "Ама как ще слизаш тук.. светна ми секцията зелена има коли зад мен.." ... а мама ми вика: "Спокойно, нали си с майка си.. те мен ще псуват.. кво се кахъриш.."

..егати, мисля, че никога няма да пораснат и по зле става.. та тъй за децата.. някои деца са си готини с възраста още по вече (кефят мъ)
аре батко бау чау
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1966628
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031