Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 19:31 - Кажете ми, че греша... Моля ВИ!!!
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24202 Коментари: 100 Гласове:
76

Последна промяна: 17.05.2010 22:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg







 Поправете ме ако греша, но сме граждани на една безумно богата държава... Щастливци сме. Отсекъде. Избягвам да политиканствам, но напоследък съм толкова горд от Родината си, че не мога да не се надуя. Богата държава, с богато население. Няма как да е инъче, щом :  По цял свят банките свалят лихвите, за да подпомогнат кредитирането, а в България банка рекламира „промоционален кредит” за над 10% годишно.  Цяла Европа (абсолютно) задлъжнява с цел да си подпомогне икономиката и да увеличи покупателната сила, образованието и сигурността на населението си, а българският финансов министър забавя плащанията на фирмите. И пенсиите... Богати сме, можем и без кинти...  На парламента на Австрия им трябваха 4 часа да се откажат от 13-та и 14-та заплата, на българските им колеги трябваше точно толкова да решат да няма 13-та пенсия. За сметка на това на „избранниците” ни няколко години не им стигнаха да решат как да си разделят европейските пари, така че се наложи да ги изгубим. Щом аз не мога да чопна, никой няма да кара по хубави пътища... Нашите и без това са хубави, богата страна сме...  Финансовите министри на три страни в Европа предупреждават, че бюджетът за следващото тримесечие може да се свие и планират съкращаване на разходите за това тримесечие, за да не се увеличава дългът. А българският им колега продължава да бави плащания, без да поглежда щетите, които тези забавяния причиняват, но за сметка на това планира повече приходи в следващото тримесечие... Богата страна.  Но това не е всичко, приятели... Ние сме толкова богати, че можем да си позволим сандвич за 9 лева и кафе за 6 лева на летищата в България, като същите неща на летището в Мюнхен струват съответно € 3,50 и € 2.00 … Същото по пистите, плажовете... Но ние сме богати, тези неща не ни правят впечатление.  Бедните европейци  да му мислят.  Правителствата в цяла Европа са избрани от населението на съотвените държави и никой, ама никой лидер на тези правителства не си позволява изречения от рода на „Аз съм платил...”, „Аз съм построил...”  Но ние сме една богата държава и е нормално „лидерът” ни да може да си позволи да построи  „метро като слънце”... Сам... Богат човек...  Богати сме. С богати пенсионери, които нямат толкова спешна нужда от пенсиите си. С богато население, което може да си позволи да плаща безумни лихви. С богати шофьори, които могат да си позволят да сменят ходовата част на колите си всяка година. С богати фирми, които могат да поемат плащанията си и без да вземат навреме парите си от държавата. Всички сме богати, след като можем да си позволим най-скъпите телефонни разговори. Богата работа... Как да не се гордее човек...  Но както казах, не разбирам от политика...  Поправете ме ако греша. Поправете ме, моля ви!!! Ще се радвам...


Тагове:   моля,   кажете,   Ми,


Гласувай:
75



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - Верно с оригинала!
17.05.2010 19:36
Верно с оригинала!
цитирай
2. bapha - жалко, lado
17.05.2010 19:38
много жалко... а как бих се радвал да не е ...
здраве да е...
цитирай
3. haralanov - Поправям те веднага...
17.05.2010 19:40
Богати сме е трябвало да го сложиш в кавички.Инече излиза,че е насериозно..:)))
Не си споменал и,че сме богати на глупост.Толкова глупост събрана на едно място,няма никъде по Света!Аз също съм глупак,че още тука си стоя...
цитирай
4. bapha - абсолютно сериозен съм, Хараланов...
17.05.2010 19:50
как по друг начин си обясняваш, че Райфайзен Банк в Австрия промотира кредити на 4,25% , а банка със същото име в БГ - от 10,35% нагоре...

http://rbb.bg/bg-BG/Private_Customers/01_Financing/01_potrebitelski/0_promotion/

...
И да ме поправяш, Хараланов... богати сме, питай правителството "ни"...
цитирай
5. dorichela - Варненецо,
17.05.2010 19:52
Богати сме, спор няма.... Че сме най-умните и в това спор няма! Знаем всичко и всичко можем. Другите са тъпи и задръстени. Мдааа... Ганьо винаги ще бъде Ганьо!
цитирай
6. mirandolina - Ами да...
17.05.2010 20:12
"Богати сме" !:)))) ....... Няма кризаааа....нямаааааааа......:)))
цитирай
7. sarcezlatna - каква криза, момче?!
17.05.2010 20:31
я, гледай какъв едър шрифт си извадил:))) посмали малко, трябва да се пести !
цитирай
8. bapha - мдааа, Дори :))))
17.05.2010 20:48
Ганьо... мамка му начи... :))))
Ама мани ги бе, сноби :))))
спор няма ;)
цитирай
9. bapha - има криза, mirandolina
17.05.2010 20:49
ама не и у нас... или поне не и сред "избранниците ни" :))))
богати сме ;)
цитирай
10. bapha - ами имам, лея го, sarcezlatna :)))
17.05.2010 20:52
раздавам шрифтове на воля, лесно е :)))
политика е ;)
цитирай
11. elpidaa - не ти си за поправяне не ти. . .
17.05.2010 20:55
не ти си за поправяне
не ти...
цитирай
12. bapha - a кой, ве Елпи :)))
17.05.2010 20:59
аз засега съм единствения, който допуска, че може и да греши :)))))))))))))

усмихнати...
цитирай
13. silverlining - :))
17.05.2010 21:21
Съгласна съм с Хараланов, че сме богати на глупост, щом търпим тези, които са богати на алчност... Иначе това, което казваш за кафетата и сандвичите е така и при други неща...
цитирай
14. roza17 - http://vbox7.com/play:62af9e6d
17.05.2010 21:24
Грешка, грешка, обърках държавата, голяма грешка...
Извинявай, ако ти се струва несериозно, но ми дойде отвътре...
цитирай
15. bapha - естествено, silverlining
17.05.2010 22:02
Хараланов знае какво говори :)
пък и аз май въобще не се боря за изчерпателен пост :)))
весела да е...
цитирай
16. bapha - нищо несериозно не намирам, roza17 ...
17.05.2010 22:07
още повече, много му се кефя на Миро... аверче е, от топлите ;)
по-често да ти идват весели неща "отвътре" :))))
цитирай
17. анонимен - kemi
17.05.2010 22:07
4e nie niakoga i3li3ali li sme ot kri3ata? bg vinagi si e bila v kri3a i v neia 6te si ostane, 3a6toto v giola si e nai-xubavo i prasetata obi4at da se vurgaliat v kalta. tam kudeto 'ni6togovoreneto e prioritet'. mmm daaa. popravete me, ako gre6a. ima i3kliu4enia ra3bira se, no masata, masata, tia li opredelia6e posokata??? spasiavaite se! emigriraite!
цитирай
18. roy - Няма да те поправям, само ще те по...
17.05.2010 22:12
Няма да те поправям ,само ще те попитам - според теб каква е инертността на държавността и икономиката?И за да не изпадаме в излишни спекулации ,ще поясня - След колко време идва резултатът от едно политическо деяние(решение,бездействие,безхаберие,умишлено безхаберие,неизгодни договори и сделки,отчайващо безумни решения ит.н.)?
Без да съм гербер мога да заявя ,че сегашното правителство наистина прави нещо за нацията и за просперитета и и пак се намират безочливи наглеци да плюят.
Пак без да те поправям ще те попитам - според теб защо няма пари в хазната?
Повече няма да питам защото и без това няма да ти е приятно да признаеш истината пък и това не е от значение за самата истина.За благородния човек истината е сила.
цитирай
19. tili - Богати сме, Митак!
17.05.2010 22:16
Димитър Попов (бивш премиер) каза, че тогава - началото на 90-те - са изчезнали 2 и половина МИЛИАРДА лева, когато доларът беше 1-2лв. И оттогава за 20 години още към 300 милиарда са влезли в джобовете на 1000 души. Какви пенсии, какви пет лева!!!
цитирай
20. анонимен - kemi
17.05.2010 22:18
mejdu drugoto satiri4nia teatur pravi goliamo liatno namalenie na zenite na biletite. i te sa 'bogati'. narodut e duxovno beden. 4algata na max, teatrite pra3ni!
цитирай
21. bapha - не чак толкова черногледо, Кеми...
17.05.2010 22:22
изход има, и винаги ще има...
ама всеки си взема решението...
целувка, Кеми...
цитирай
22. анонимен - kemi
17.05.2010 22:35
i3xod ima, no xorata gi niama/6e, da trugnat kum nego. dano sega6nite promeniat ne6to. nadiavam se silno! ne sum 4ernogleda. optimistka sum dokrai. no faktite taka govoriat.
a teb si te pregru6tam silno, nal 3nai6. i v3emi si nameri kra4olite ; )))))
цитирай
23. bapha - опитвам се да разбера насоката, roy,
17.05.2010 22:38
наистина опитвам...
Аз съм елементарен, roy. Аз не искам да сравнявам сегашните и предишните, не искам да знам защо и как са се осрали предните правителства, не ме и интересува дали някой от миналите "величия" ще влезе в затвора. Днес и утре са важни... За мен. Може ББ и компания да са най-доброто правителство, изгрявало на политическия ни небосклон, може. И наистина ще се радвам, ако " наистина прави нещо за нацията и за просперитета и"...
НО.
Не вярвам, че уважаващ себе си човек (политик, работник, каквото и да е) си мери успеха с миналото... Не вярвам правилната политика (особено по време на криза и това не е клише) да приема за приоритет първо да "вкара виновните в затвора" и после да се огледа за изход.
И нека съм един от "безочливи наглеци", нека... и не ми излизай с "искаш ли обратно триглавата ламя?" или нещо от сорта... Аз искам да съм поне спокоен като гледам къде отиват парите на данъкоплатеца (в това число и аз и моето семейство)... И не се опитвай да ме убедиш, че това е правилният път към спокойствието ми...

пп. на въпросът за инертността на държавността и икономиката... Може всяко решение, взето от правителството, в дългосроюен план да се окаже правилно. И аз бих се радвал. Но като индиректен работодател на същото това правителство, считам за тяхно задължение да се обосновават за решенията си... които ми се отразяват директно ;)
весел да е...
цитирай
24. bapha - и понеже всички сме в кюпа, Тилилиииии...
17.05.2010 22:42
значи все пак сме багати и ние ;)
наздраве, Лилити ;)
за богатството :)))
цитирай
25. beckslover - ;((
17.05.2010 23:02
Всичко е точно. Изпуснал си само, как дядо Йоцо милва калъчката на министър Цветанов. И мечтата му за княза, „гледайки” магистралите и разни рейтинги...
Съвременният дядо Йоцо и днес олицетворява Българина. Знаем че е сляп горкият по собствено желание...
Чудя се, защо е жив!?
цитирай
26. razkazvachka - Хей Баф! Направил си няколко грешки, брат ми:
17.05.2010 23:23
1. банките я карат на 17 - 18 проЦЕНТОВЕ, у наше село - наскоро ми дигнаха с цял един процент лихвата на овърдрафтчето - та към 2014та година ще съм изплатила към 9 хиляди от взети 3000...
2. бензинът у нас е два и нещо литъра - в щатско го мереха на галони и му се ядосваха на скъпотията,
3. принцове и принцеси ходят по улиците, пътищата и из обществените места и хвърлят боклука - ама няма кой да го чисти, щото у нас няма чистачи
4. по мобилни щуротии и компютри на глава от населението сме сред най-богатите в света
5. децата пият бира, щото няма друго по-евтино за закуска, пък интелигенцията я кара на джинчета и някакви цигари, дето нещо не им разбирам произхода - и ми се виждат скъпи, ама пушачите се кефят, щот ги намерили изгодно
6. лидерите правят разни работи от собствения си джоб и по еднолично решение, щото преди това средствата са били приватизирани...
7. повечето ни градове са с разбутани улици, защото правят наведнъж градските водопроводи, кръгови кръстовища и дупките в асфалта - а после щели наведнъж да асфалтират целия град - лелееее - свръхбогати сме, ше знайш - пред нас асфалтираха вече - половината улица, другата половина я изкърпиха гладко - аз се осмелих да питам - абе що... пък комшиите викат - трай си, бе, добре че и това асфалтираха - да не вземат пак да разкопаят...
8. имаме - имахме - земя като слънце - бастисахме старите насаждения, за да не ги ползват други - а сега започваме от нулата и междувременно субсидираме селското стопанство на комшиите от юг, запад, север и югоизток...
9. продаваме градския плаж на някаква си фирма за 600 хилки в евро, а след години я откупуваме за 700 хилки от същото... и т.н.
10. А студентите все по-добре говорят инглиша - глобализираме се...
цитирай
27. razkazvachka - добавка - и сме си същите не-граждани, не-селяни, а
17.05.2010 23:26
неразумни и юроди, сиреч диваци с чувство за самосъхранение - ама не виждам по-голяма глупост от тази да се жертваш за нечии интереси, въздигнати до идеология
цитирай
28. анонимен - ЗАЩО ,БЕ....
17.05.2010 23:35
ЩО ДА НЕ СТЕ БОГАТИ ,БЕ....КВО ВИ ЛИПСВА???!ОТ 5-МЛН.РАБОТЕЩО НАСЕЛЕНИЕ ,
2,5-млн., РАБОТЯТ В СОФИЯ...ПЛЮСКАТ ВНОСНИ ПРОДУКТИ...ПИШАТ И ДРЪНКАТ
ПРОСТОТИЙ,ПО МЕДИИТЕ,..."ВОДЯТ СЕ", НА ДЪРЖАВНА РАБОТА....ЖИВЕЯТ В СОБСТВЕНИ ЖИЛИЩА...НЕ ПРОИЗВЕЖДАТА И ЕДНА ГАЙКА, А КАРАТ ВНОСТИ КОЛИ С ВНОСЕН БЕНЗИН...ПЕЧЕЛЯТ ОТ ДАЛАВЕРИ С ЕВРОПЕЙСКИ ПАРИ....ФАЛШИФИЦИРАТ ПАРИ ....ИЗТОЧВАТ КРЕДИТНИ КАРТИ....ПРОДАВАТ ДРОГА....ОГРАББВАТ ТУРИСТИТЕ ,ПО МОРЕТО И ШОСЕТАТА...РЕКЕТИРАТ....И....
ПОСЛЕ ПЛАЧАТ КАТО ВДОВИЦА ЗА,......ХАЙДЕ,ДА НЕ СТАВАМ ПРОСТАК, И АЗ!
КАКВО МУ Е ЛОШОТО НА ПОСТ-КОМУНИЗМА?...СЪЩО КАТО ПРИ ТАТО....АМА ПАК ,САМО ЗА ОТБРАНИ ЛЮДЕ!!!!!...НАЛИ ,ТАКА?
цитирай
29. ronya - и аз ще се радвам...
17.05.2010 23:52
Един мой професор казваше : "Манталитетът на българина мога да опиша с няколко думи: "Когато влиза вкъщи, си събува обувките, след което си изхвърля боклука през прозореца..."
И да тъгуваме, и да боледуваме, може би само децата ни могат да ни зарадват... евентуално... някога... ако се погрижим здраво и успеем да им покажем как...
цитирай
30. анонимен - Ооо стига. . . Вече не издържам - н...
18.05.2010 00:03
Ооо стига... Вече не издържам - навсякъде мелите едно и също. Ако не ви харесва тук летището го знаете къде е, купете си кафето по пътя, че там нали е много скъпо. Щом не сте доволни направете нещо да промените нещата. Всичко е както си го направиш. Наистина ми омръзна да чета постоянно всички да се оплакват от това и онова... Кафето ви е скъпо, бензина ви е скъп, разговорите са ви скъпи - ами не пийте кафе, вредно е, ходете пеш и спрете да използвате ГъСъМъ-тата си, та операторите да се видят на зор и да свалят цените. Истината е, че в България всички само се оплакваме, а не правим нищо повече. Затова е политиците са ни такива. Ако бяхме нормално общество и политиците щяха да са нормални. Не мога да ги виня, че се възползват от това, че сме овце, защото знам, че и аз на тяхно място щях. Държавата ни "шъ са опраи" едва, когато спрем да чакаме някой да промени нещата и започнем да си ги създаваме и променяме сами.
цитирай
31. анонимен - СТРАНДЖАТА
18.05.2010 00:16
А защо тия фирми правят бизнес само с държавата - защо не опита с някой друг
партньо при равноправни условия?...
цитирай
32. анонимен - "БОГАТИ ТЪПАЦИ СМЕ -НЯМА ЩТО"
18.05.2010 06:15
Браво един ЧОВЕК каза истина и аз съм тапак щтото съм в тази територия
цитирай
33. bapha - ами, Бекси...
18.05.2010 07:00
култура се гради изумително бавно... А сме свидетели как лесно се руши...
"сляп по собствено желание"... браво!!!
цитирай
34. bapha - примери, разказвачке, примери :)))
18.05.2010 07:02
но все още има хора, които си казват "по-добре е от преди"... и колкото и да са прави, боли си...
цитирай
35. bapha - точно, Роня...
18.05.2010 07:05
дано да не е само "евентуално", дано... Дано успеем...
цитирай
36. bapha - 30. анонимен !!!!!!!!!!!!!
18.05.2010 07:08
"Не мога да ги виня, че се възползват от това, че сме овце, защото знам, че и аз на тяхно място щях." ...
ти сигурен ли си, че имаш право да ми даваш съвети??? Ако беше на "тяхно място" постът нямаше да е различен... Жалко...
цитирай
37. bapha - е, Странджата
18.05.2010 07:10
някой все пак трябва да изпълнява държавните поръчки... и то по условията на обявените конкурси...
цитирай
38. анонимен - Не грешиш,
18.05.2010 07:17
богати сте :D
цитирай
39. sevdabg - Виж сега Бапха :)))
18.05.2010 08:12
Изчетох не само постинга ти, ами и коментарите
с такъв интерес и на свежа утринна глава :)
И какво да ти кажа Приятелю...
След толкова много думи?
От мен само 1 изречение.
Богати сме на умение /незнайно от къде придобито/,
да останем такива сладури и въпреки "богатството".
Хубав ден !
П.С. А у наш село връщат ддс-то преди 30-ия ден-
да им се не начудиш...:)))
цитирай
40. pax - така казано звучи безнадеждно..
18.05.2010 08:22
наистина не знам какво може да се направи -всеки гледа за себе си/говоря за тези които са добре/ другите и да искат не могат /годинките и болестите/а при останалите /ако въобще са останали в БГ/ - живота им е твърде сложен - да свързват двата края за да мислят за нещо повече. Някой тук каза чалга - ами разбирам ги - 20 или 30 лв кабелна с мноооого канали, а една постановка е на цена 25-30-35 лв...в повечето случаи и аз не бих си позволила повече от веднъж месечно, а те даже за сметките си нямат...Лично аз не ползвам телевизора много отдавна.Колко хора като мен познаваш? Защото аз само 1...
цитирай
41. bapha - гледам, sevdabg, гледам... виждам ли?
18.05.2010 08:38
думите са думи... въпреки "богатството" :))
Остани... ;)
хубав да е денят... усмихнат
цитирай
42. bapha - аз за себе си знам, pax... и това е лошото...
18.05.2010 08:42
от нас трябва да започне... но първо с културата, после с образованието... Но от нас. Явно не трябва да разчитаме на държавата, а това е наистина болно и жалко...
Ние нямаме телевизор, pax... От 15-тина години вече... И смятам, че съм на правия път...
Весел да е денят ти...
цитирай
43. karambol5 - За огромно съжаление си много прав !
18.05.2010 08:49
За огромно съжаление си много прав !
цитирай
44. bapha - жалко, нали...
18.05.2010 08:53
а колко хубаво би било да не съм...
Здрави да сме, karambol5... времената и без това са интересни...
цитирай
45. анонимен - Ех, де да бяхме наистина толкова ...
18.05.2010 09:16
Ех, де да бяхме наистина толкова богати... но май сме само бедни и търпеливи! Това да беше в друга страна, такива протести щеше да има, че отдавна да се отишли към предсрочни избори! Обаче, ние сме богати и такива неща като покачването на цените на най-необходимите стоки и услуги изобщо не ни правят впечатление, нито пък фактът, че половината хора получават заплатите си със закъснение и доста често в намален размер. Ако изобщо имат работа! Ама както си казал и ти, ние сме толкова богати, че на нас заплати не ни трябват, можем да живеем и без тях!
Абе, аз ли съм луда, или живеят в ненормална държава, но на мен си ми трябват пари. И за храна и за сметките и за дрехи... че даже и времето се побърка вече! Виж го какво е, все едно не май, а ноември! И бързо бързо се наложи да вадя пак дебелите дрехи. Ох! Не знам вече! От как се помня все в "интересни" времена живеем, ама нещо взе да ми писва! Искам да живея скучно и осигурено, без да се притеснявам, че няма да имам пари да си платя тока и парното.
цитирай
46. smani - А тука
18.05.2010 09:37
вече изби рибката. Евала за постинга!!! :)
...и не разбираш от политика, ама хич.. :)))
цитирай
47. анонимен - АБЕ,НЕМА ЛИ....
18.05.2010 10:01
АБЕ,...НЕМА ЛИ ДА ДОЙДЕ ПАК,НЕКОЙ ДА НИ ..."ОСВОБОДИ", ТА ДА ПОЧНЕМЕ ДА МУ СЛУГУВАМЕ И РОБУВАМЕ,..АМА ДА НИ РАНИ.....ЩОТО Е МНОГО ТЕЖКО,...ДА СИ СВИНЯ И ДА НЕМА КОЙ ДАТИ ЗАБЪРКА!!!!! ....МЪКА, ГОЛЕМА Е ШЕ ЗНАЕТЕ......
цитирай
48. анонимен - до 42
18.05.2010 10:02
И ние нямаме телевизор. Препоръчвам го на всички. Весел ден :)))
цитирай
49. bapha - да, smani...
18.05.2010 10:06
и не искам да разбирам...
все още вярвам, че разговорите в кръчмите би трябвало да са на весели теми...
Вечер на масата със семейството да обсъждаме и разказваме за изминалия ден, а не за "как ще сколасаме със сметките"... такива ми ти работи... А някак няма избягване...
усмихнат ден, smani
цитирай
50. анонимен - Спасение не дебне от никъде, но. . . и ...
18.05.2010 11:21
Спасение не дебне от никъде, но... и това ще го преживеем!
цитирай
51. анонимен - правилно
18.05.2010 11:36
Разбира се ,че сме богата държава и то не в кавички,1989г.бяха раздадени пари в куфарчета,след това 20 години които бяха на власт - крадоха и до ден днешен се краде и още има какво да се открадне.Представяте ли си колко добре да сме днес,ако не беше този грабеж,да сме свободна и независима държава.Страна в която земята пустее,а сме произвеждали и изнасяли всичко това което внасяме - ГМО разни други буклуци.Освен това сме и много търпелив народ,навсякъде хората излизат по улиците,ние само им гледаме сеира/на политиците/и си траем.
цитирай
52. mariani - Привет, bapha
18.05.2010 11:43
За съжаление и аз не мога да те поправя...
п.п. и като не разбираш от политика, къде се буташ, м??
Усмихвай се
Поздрави
цитирай
53. анонимен - БЕЗЛОВ
18.05.2010 12:04
Ние, от ЦЕНТЪР ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА ДЕМОККРАЦИЯТА...
Е, вие ги разбирате тези работи.
цитирай
54. ren - I don't do politics. :))
18.05.2010 12:27
I don't do politics.
:))
цитирай
55. katan - ГРЕШИШ!!!!!
18.05.2010 12:48
Пропуснал си превъзходната степен!:(
Ние сме НАЙ! Ето в това грешиш!
Имам подобен постинг от 1-ви април минала година.
Почти същото положение, но тогава не знаех, че ще имаме и такъв грижовен бащица, който за всички и за всичко се грижи лично и това е единственото му забавление...
цитирай
56. bapha - мен ли, мариани :))))
18.05.2010 12:57
как не можеш ве, това (да поправяме другите) го можем всички :))))
и то май най-добре това можем, дано да не е единствено де :)))
ама и аз сЪ наврях между шамарите без да искам, приятну ми й , Митю безочливия наглец :))))
Имаме си Родина в която капацитетите (без ирония), вместо да влагат уменията си в образование и наука... нищят политика... и аз барабар с мъжете ;) да си кажа един вид, какво ми прави впечатление, аз не че нещо... такова де, обърках сЪ... Ставам ли за политик? :))))

усмивка, мариани... весела да си...
цитирай
57. bapha - и аз това искам, ren...
18.05.2010 12:59
ама на... изтървах сЪ ;)))))

много правилна позиция, много... искам всички да можехме да го кажем... с чиста съвест...
цитирай
58. bapha - замисли ме, Катя...
18.05.2010 13:06
може и да греша... все пак си позволяваме да губим баснословни суми от европейски програми... явно не ни трябват :))))
"бащицата"... не искам да вземам страна, може и да е правилното решение за момента, но все пак държанието му и начинът му (на говорене, отношение, управление) не отговарят на представите ми за "лице на България"...
цитирай
59. ren - ----------
18.05.2010 13:19
и не защото...
виж, бафа...смятам, че за да се промени нещо - ние първо трябва да се променим...оттам започвам - промяна в чисто човешките взаимоотношения...иначе целият социум и всичките обществени промени биха били колос на глинени крака.
когато доброто стане норма между човеците, тогава и в социума ще стане норма.
всяко размахване на юмруци и водене на войни - ама тези така, а другите - онака...до нищо не водят.
така, че давай да даваме! - разкажи пак за момиченцето си, а?:))
цитирай
60. анонимен - дидо
18.05.2010 13:52
!Не няма да те поправяме защото си абсолютно прав !То защо ли ние държава след като няма да ни защитава от всякакъв вид грабители (по точно правителство).Само викат че грабителите са частници и нищо не могат да направят !Едва ли има такава "аборигения" като нашата страна в Европа ! И за какъв чеп са ни тогава тези управляващи, по хубаво да се махат!
цитирай
61. xfire - Особено сме богати по време на из...
18.05.2010 14:21
Особено сме богати по време на изборни кампании, какви пари хвърчат за реклами в праймтайм, Глория и Азис, кебапчета и бира, автобуси от Анадола и т.н. После инвестициите се връщат и богатството се увеличава :)
цитирай
62. blagovestie - Прав си, бе човек, не грешиш.
18.05.2010 14:36
Толкова сме богати, че сме на първо място по износ на: деца, работна ръка, интелектуална собственост и любов (на жриците). Предполагам, защото тук има твърде много, прекомерно дори: родители, работни места, права и възможност да защитиш изобретенията и откритията си и не на последно място (естествено) - на любов. В излишък са ни просто.
Аа, и здраве имаме. Бол. Затова го разпиляваме. По всевъзможни, дори невъзможни начини. Халал да ни е.
Спирам, защото има ограничения. На търпението. И дължината на коментарите...

ПП: Здрав да си ми! И истински богат! Това сериозно :))
цитирай
63. bapha - e, ren
18.05.2010 14:40
няма какво да добавя... хубаво е...
цитирай
64. bapha - xfire... Азис е културата на
18.05.2010 14:43
огромна част от сънародниците ни...
и не само около избори. Приемаме или не, Слави, Big Brother, Азис, турските сериали и "Мачо" ББ са лицата по всичките ни медии... Няма как да е различно явно. От нас зависи от къде и доколко ще зобаме...
весел да е денят ти, лельо :)
цитирай
65. bapha - има хляб в написаното от теб, Дидо...
18.05.2010 14:45
но без управление сме за никъде... просто освен нас и "управляващите ни" трябва да порастнат за длъжностите си... и тогава може и да стане...
цитирай
66. bapha - как ме изчатка в десятката, blagovestie...
18.05.2010 14:47
"Толкова сме богати, че сме на първо място по износ на: деца, работна ръка, интелектуална собственост и любов (на жриците). Предполагам, защото тук има твърде много, прекомерно дори: родители, работни места, права и възможност да защитиш изобретенията и откритията си и не на последно място (естествено) - на любов. В излишък са ни просто."

БРАВО!!!

Здрава да си и ти... здрава и усмихната
цитирай
67. svilen75 - Винаги съм казвал, че България е ...
18.05.2010 14:48
Винаги съм казвал, че България е най-богатата държава. Богата, защото се дават куп пари за глупости, глупости, които не трябват. Защото нищо не се прави като хората, а само да се отбие номера - примери ли искате - само вижте пътищата, само в ремонти, дори и новите, но все така неремонтирани. Защото някои близки на власттта фирми харчат 10 лв обществени пари, за да моат да откраднат 2 лв.
И това е било винаги. А за сегашното правителство какво да кажа - не дава повод да се смята, че по нещо се различава от предишните. Въобще - комедия. Комедия, за тези, на които не им се налага да живеят в България. За тези, на които ни се налага да преживяваме в тази "държава" си е направо трагедия.
цитирай
68. bapha - e как за глупости ве, Свилка :)))))
18.05.2010 15:06
ето, тази година например, Варна беше изумително украсена и осветена на Коледа... А когато падна снегът, нямаше пари за почистване...
Сегашното правитлство (мое мнение) направи всичко за да задържи гласовете при себе си, наказва, прибира и съди предишните (отвличанията не ги броя, за тях- овации), и чак след като си подсигуриха тълпата със зрелища, решиха да видят какво може да се стори и за хляба... Но малко късно, сроковете бяха изтекли и се наложи да върнем парите (или загубим- формулировка)... Естествено, виновни бяха пак предишните... Някак ми е трудно да уважавам хоа, които нито веднъж не могат да признаят собствени грешки...
поздрави...
цитирай
69. bapha - именно, daimyo :))))
18.05.2010 15:08
долни арменски уйдурми, нищо повече :)))))
ама ние си знаем... и не ни пука :)
цитирай
70. svilen75 - Аз живея във Варна. И мога да кажа, че ...
18.05.2010 15:25
Аз живея във Варна. И мога да кажа, че има развитие, - тази година прибраха коледната украса на пролет, а предните години стоя до към есента - целогодишна коледна украса. За нея специално не съм против - средата, в която живеем е много важна за това как се чувстваме. Но когато въпросът опре - коледна украса или непочистени улици ... тогава вече става сложно. Все едно да ходиш на опера с къркорещ от глад стомах. Но не мисля, че украсата е виновна за непочистените улици - и да нямаше украса - пак нямаше да са почистени. Само ми е чудно как в белите страни си имат украса на почистените в същото време улици.
П.С. Украсата и снега са само един красноречив пример за дереджето на държавата.
цитирай
71. sestra - Никакви поправки тук.
18.05.2010 15:28
Богатството при нас е крайно задължително!
цитирай
72. bapha - Свилка, и аз съм варненец, но
18.05.2010 16:17
ако взема да се чудя на всички разлики между моя и другите градове (по света), ще затъна в собствен (чуденков) сос...
Лудница е... и този пример е само един от най-безобидните... странно ли ти е как една компания изкупи летищата, пристанищата и авиолиниите ни... и А!!!, уловеното количество дрога по границите ни... хммм, спадна?!? :))))
примери :))))
цитирай
73. bapha - мдааааа, sestra...
18.05.2010 16:20
и едни точно определени хора ни го пазят :))))
според един министър "около 300 човека"... според един филм толкова са трябвали да спрат милионна армия, че една държавица като България ли няма да катурнат :)))))
цитирай
74. ko642 - Оносно лихвите - откакто започна ...
18.05.2010 16:42
Оносно лихвите - откакто започна кризата през 2008 се намаляват. Това обаче се отнася за държави където лихвения процент се регулира от централна банка. В БГ такава няма или е само на хартия - не знам може би заради валутния борд. Всичките банки са чужди и не им пука за икономиката в България те са тук за да печелят на каквато и да е цента. Райфайзен банк оперира главно в източна европа?! не съм много сигурен колко им е чиста работата :) Поздрави! ВВ
цитирай
75. bapha - Райфайзен Банк, ko64т :)
18.05.2010 17:40
е просто една идея... жената, която обичам работи в холдинга и ме стряскат разликите... тя получава кредит (като работеща в системата) с лихва 1% (словом един ;) ) , а моя позната в Софе получава при същите условия 7,5% ... инсайдър, нъл рийш... ама няма как да кажеш на хората "не ползвайте кредити като не ви отърва"... те точно за това ги ползват :))))
Лихва се сваля, когато искаш да подпомогнеш икономиката, да накараш хората да купуват... У нас явно няма нужда от събуждане на икономиката...
поздрави и весел ден
цитирай
76. galinabg - Нямам възможност сега да прочета всички коментари,
18.05.2010 19:43
надявам се, някой да те е опровергал, но не вярвам....Няма да го направя и аз:( Ще ти кажа, че като "виртуозен " лекар поставяш диагнозата.И то диагнозата за най-сериозното ни заболяване като общество и като...обществен строй. И аз всеки ден се дивя как може да сме толкова оттегчени от живота си, че нямаме нито желанието, нито силите да се борим за него?!? Приемаме всичко, което някой ни наложи без грам реакция! Без въпросите - защо? кой? как? колко?

Явно трябва да изчезнем като народ, защото с такъв дефектирал ген, докарал ни до олигофренично усещане за света, няма смисъл от съществуването ни....Крайна съм, нали?
Ами крайно време е!
цитирай
77. buboleche - поздравления!
18.05.2010 21:18
http://www.blitz.bg/news/article/78865
:))
цитирай
78. milamam - Както се казва - да настъпиш по ма...
18.05.2010 21:48
Както се казва - да настъпиш по мазола.
Това, дето го написа е много злободневно.
Ама все пак, щото сме "богати", щото трябва и да се яде - "хляб и зрелища" се случавт тук в момента, а всеки - оцелява, а който не оцелява - той даже няма да те прочете.
Та - наливай масло в огъня, ама освен да си бъбрим - нема нищо да се случи!!!!!
Те така, мога да ти кажа и още100 неща, какво трябва да се направи, ама пак ще си бъбрим...
Няма хора, дето тук да се обединят, всеки вика - я да си почина, че утре...
Манталитет, мързел, самочувствие - не знам, знам де, ама си избери...
Пиши обаче, може пък покрай това, някой, не аз разбира се, нали съм от дремещите, да поведе хорото!!!
А аз ще викам - хайде наще!!!
Те това сме - ние!
цитирай
79. анонимен - най-красивите цветя поникват от ...
18.05.2010 23:03
най-красивите цветя поникват от тинята..... (или нещо такова са казали мъдрите) TИНЯ-Я-Я! НАВСЯКЪДЕ! А цветя?

Ако можех да имам едно
магазинче със две полички ,
бих продавал ... познайте какво ?
- Надежда ! Надежда за всички .

"Купете ! С отстъпка за вас !
Всеки трябва надежда да има ! "
И на всеки бих давал аз ,
колкото трябва за трима.

А на тоз , който няма пари
и само отвънка поглежда ,
бих му дал, без да плаща дори,
всичката своя надежда.

Джани Родари

зарежи ги и лихвите и лихварите, и политиците и копанарите! l u
цитирай
80. bapha - да, крайна си, Галина :)))
19.05.2010 08:43
не мисля че е от гена...
някак от дълго време вече живеем с мисълта "ето, сега вече ще се оправят нещата"... и виждаме какво става... и си боли...
здраве...
цитирай
81. bapha - хех, buboleche
19.05.2010 08:45
много гот... някой си е направил труда да ми поправи грешките... тук никой не ми каза, че избранници се пише с едно Н :))))
но пък коментарите там ми казват, че тук средата е доста по-интелигентна :))))
весел да е денят ти ;)
цитирай
82. bapha - да, milamam
19.05.2010 08:46
само виене срещи луната е...
и аз съм на трибуните до теб...
но ми дойде...

поздрави, milamam... усмихната да си
цитирай
83. анонимен - Da te zaradvam, Bapha. Shte te po...
19.05.2010 16:41
Da te zaradvam, Bapha. Shte te popravq. Zabravqsh edinstveno, che slunceto si gree vuv vsichki posoki ednovremenno. Za nego ne sushtestvuvat zemnite ni ponqtiq kato iztok, zapad, sever i jug. Dokato ti razsujdavash vurhu "bogatstvoto" kato izmerenie, shte produljavash da si mislish i che slunceto gree vinagi v edna posoka - a imenno v drugata... ne v tvoqta.
Sujalenieto mi stava oshte po golqmo, kogato cheta kak bolezneniqt ti vesel surkazum s primerite, cifrite i prozentite v izmerenieto narecheno "Bogatstvo" se sreshta s razbitite nadejdi na hora, koito produljavat da stradat. Dano se zamislqt... Bogati sme, bedni sme... Bogati sme na alchnost, zloba, gnqv i zavist, a sme naistina bedni na dobrota, obich i sustradanie.
Bez izvineniq i az kato teb ne razbiram ot polItika, taka che moje i az da gresha...
Haid, sus zdrave i svetul da e Putqt!
I po usmihnat...da ne kaja shtastliv.
цитирай
84. bapha - да, анонимен...
19.05.2010 20:36
любов и състрадание... основата...
прав(а) си...

само не ми идва (ама хич) как от примерите горе реши какъв съм, по какъв аршин меря, че и мисли ми преписа... а за това, че слънцето не грее никога в моята посока, е, странна мисъл...
здрав(а) да си...

пп. " Zabravqsh edinstveno...". Това не го разбрах. Ама де да беше единствено...
цитирай
85. roy - Бафа, братче, стига с това "...
20.05.2010 00:57
Бафа, братче, стига с това "искам"," ще се радвам" и прочие.Покажи ми един твой постинг почти толкова искащ към "светата троица" и можем да продължим конструктивно.
И не е вярно и неможе да бъде ,че миналото няма значение за бъдещето.Това е несериозно.Ти отричаш науката история като цяло.Всеки гледа напред към бъдещето но какво е то без да знаем какво е миналото ни.Така живеят само животнити лишени от интелект.Нация която не се съобразява с миналото си е бречена на изчезване.
Спри да искаш а започни да даваш.Така и другите давайки ти ,искането ти ще се удоволетвори от самосебе си.
цитирай
86. malkiatprintz - Няма пък да те поправям! :) Или ...
20.05.2010 05:49
Няма пък да те поправям! :)

Или пък защо не? Не си прав. Не сме богати. Ние сме много богати. :)
цитирай
87. анонимен - 4444
20.05.2010 08:38
Слушам и изпълнявам, и на корупция се поддавам хъхъхъ
Колко му Е, шъ си изгрявам от дека си искам пък и шъ си прая кот си искам..
Колко са то еднити ми лихви-михли, шъ въ изям за закуска барабар с процента им..
И каТ ви казвам да не се скапите на мнения, значи съм казаЛ ДАН се скапИТЕ на мнения, ама ХА
с най-готиното на усмивката, моята
Ваш Слънчо Кънчо :)
цитирай
88. анонимен - 4444
20.05.2010 08:43
хъхъ "скапете", "скъпете" все ми е тая
важното е да съ хванем за колая
и да му видим края,
и все пак да не изпиваме силицата на ратая
:)
цитирай
89. bapha - aми, roy
20.05.2010 08:50
няма как да ти покажа "постинг почти толкова искащ към "светата троица"...
По няколко причини. Първата е, че тогава съм нямал блог. Втората- че на ББ&co. възлагах надежди. На троицата и за секунда не съм си помислял да разчитам...
За историята и миналото си прав. Нямах това предвид.
За искането и даването. Колко лесно се дават съвети :)
Няма да спра да искам... Даже се страхувам да не се случи... А даването... И него няма да го спра...
Здрав да си...
цитирай
90. bapha - такива сме, Принце...
20.05.2010 08:52
ама колко е много...
и какво е богат :))))))
цитирай
91. bapha - четворке ратайска
20.05.2010 09:11
цъфнала майска...
да му ръфаме края
не е да му ядем калая
а се вясвай когато, където
ти сърце подвиква...

докато е с усмивката
се цопвай у мивката
цитирай
92. анонимен - 4444
20.05.2010 17:02
Със усмивкътъ
знайш как изкъртих сабаАлям мивката..
Тя шъ ми се отваря на мен
кой джен-, кой тълmen..
ай си фона на бонбона..
и ни съ кахъри
щот шъ тъ свия
и щъ схрускам
като ДВЕ ТРИ лозови СЪРМИ
:p
цитирай
93. анонимен - Чичовото
20.05.2010 22:19
Браво бай Митьо ----- готин опит за анализ
цитирай
94. анонимен - 777
20.05.2010 22:23
Пали Хпетицата, Еби й майката на кризицата
Напук на всички идиоти, Си бърши гъза с банкноти
Изиграй на покер всеки курец, От обзор до Синемурец
Нека водка да се лее, чЕрния ти дроб да не старее
Реди си пасианса, от Куба чак до Прованса
цитирай
95. roy - Ок, Бафа, извини ме ако съм прозв...
20.05.2010 22:46
Ок, Бафа,извини ме ако съм прозвучал менторски.Не искам да поучавам никого.Просто нека бъдем търпеливи когато нещо се прави и нетолерантни към тези които вършат безобразия.За искането по принцип си прав - ние трябва да си искаме своето.И когато искаме нетрябва да ни интересува възможто ли е от гледна точка на правителството.Аз лично имам някои безкомпромисни искания към държавата:
1 - средна пенсия 1000 лева
2 - средна заплата на лекар - 3000 лева
3 - средна заплата на полицай - 2000 лева
4 - средна заплата на учител - 1500 лева
и това да се индексира всяка година с 5-10%
Не ме интересува дали има пари.Отдавна споделям възгледа ,че не трябва да се интересувам правителството откъде и как ще се справи с проблемите.Аз, а и обществото би трябвало твърдо да отстоява правата си, а който неможе да ги удоволетвори - да си подава оставката.Другия след него - също да си ходи ако и той нищо неможе да направи и т.н. докато се появи можещия.
цитирай
96. анонимен - do nomer 96
20.05.2010 22:49
Ti slu4aino da ne si 4enge? Mislq 4e te poznavam - Rosene ti li si? :)
цитирай
97. анонимен - Хах сещам се защо предния те пота ...
21.05.2010 08:15
Хах сещам се защо предния те пота дали си ченге :))) Понеже вижда че си тъп като ченге
То и аз може да искам да съм милионер веднага, тук и сега от всяко правителство и ако не ми го изпълнят да си ходят и да идват следващите и така докато дойде някое което може да го изпълни ама пич нали разбираш че това са нереални неща към момента.
То е хубаво да искаме нещо ама да е реално, а не нещо имагинерно :))
цитирай
98. анонимен - Митето с голямата метла
21.05.2010 18:01
Стига сте се джафкали че ей сега ще се появи Митето с голямата метла и ще позачисти коментарите :)
цитирай
99. анонимен - bapha
27.05.2010 12:37
сетих се за една мисъл, която често ми се въртеше в главата щом чуех мои колеги или приятели в Англия (не българи) да се оплакват от това или онова, което за мен ми изглеждаше незначително. Та мисълта беше, че България лоша или добра ни направи гадни копелета и ни научи да оцеляваме. Друг е въпросът на каква цена и това дали е нормално и приемливо.
цитирай
100. 1001usmivki - Да, “Скъпи на триците, евтини на ...
29.05.2010 17:57
Да, “Скъпи на триците, евтини на брашното” ето тази българска черта продължава да ме изумява все още.
Поздрави за поста:) - и ползотворна почивка :)
цитирай
101. roy - До анонимните смелчаци
01.06.2010 10:40
98 - Ти как разбра ,че съм тъп?Как разбра че нещо е имагинерно?Така ти е внушено.Гола вода сме и затова ще сърбаме попарата си.На тези които си мислят че знаят нещо дали е имагинерно или не направо ги съжалявам.Манипулацията е в това да се чувстваш значим като ти се дава възможност да определяш дали нещо е възможно или не.Нали се сещаш ,че не разполагаш и с нищожна част от информацията за да вземеш такова решение.Още повече не е сигурно ,че разполагаш с необходимия интелект.Единственото което можеш с голяма точност да определиш е това от което имаш нужда и да го изискваш пропорционално на приноса ти към обществото.
Между другото ,това за тъпотията на ченгетата е измислено от тях и е изцяло в тяхна полза.Да си видял ченге да е изпаднало в дълбоки оправдания че не е тъпо?Това ги устройва - те просто те манипулират и те стрижат като овца ,а ти се мисли за умен колкото си щеш.
97 - мисля че с горното отговорих на въпроса ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1966532
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031