Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2010 12:27 - За изгрева по дата...
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16236 Коментари: 72 Гласове:
56


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

"On they fight, for they are right, yes, but who"s to say?"
Metallica „For whom the bell tolls“
      - Kaк се казваш?  - Викайте ми Танграта...  Попа вече е на 18 и баща му му дава ладата. Ходим почти всеки уикенд при гаджето му в Шумен, аз блажено веещ се пубертет и „баткото с книжката”. Пушим пореден джойнт, „пържим” с 60 по магистралата, махаме на изпреварващи ни ЗИЛ-ове и КАМАЗ-и, съсипваме поредна касетка на Pink Floyd и с колоните спорим кой ще изпее по-фалшиво Hey you, когато от задната седалка се чува глас:  - Може ли да запаля и аз цигара?  С Попа леко се сепваме, съвсем сме забравили за стопаджията на задната седалка. После се заливаме от смях и му подхвърляме кутия Assos.  Танграта... Може би 25-30 годишен,с китара и войнишка мешка през рамо, който ни разказва за Джулая, за Uriah Heep, дава ни неговата касета с песента и ни кани да отидем с него...  Варна, малко след Офицерския плаж. С Попа сме най-малките и шарено агресивният ни вид някак не пасва на компанията. Отначало ни гледат малко накриво, но с напредването на вечерта се отпускат и ни приемат. Всъщност „приемането” е че спират да ни обръщат внимание. А когато разбират, че и двамата имаме „терен” (за първи път чувам думата), ни включват в разговора. Чустваме се поласкани.  Скоро плуваме в техните истории. Научаваме за Орлин Дянков и се запознаваме със Свекървата. Чуваме много случки от „тъпия комунизъм” и не можем да повярваме, че са се случвали. Трупаме разкази за пресичания на граници, за казарми, за разпити в милицията и (в случая със Свекървата) лагери. За изключвания от университети и намалени поведения. За бръснене на глави и ежеседмични подписи в милицията. За една непонятна за нас борба. Борба срещу непонятна за нас система. Ние просто не познаваме друга.  Пием от страстта им към свободата (такава каквато я разбират) и пубертетските ни мозъци попиват. На този огън открих първия поет в живота ми, който не бе включен в учебниците. За първи път чух за Джон Кийтс и за първи път осъзнах, че можеш да изпееш всеки стих...  Няколко от тях остават седмица в апартамента ми и историите не спират да валят.  Това е първата и последната Джулая, която посрещаме във Варна. Като всяко нещо, което става масовка, идеята остава „некъде у лево”.  А идея няма...  Има спомени... За хора, случки, желания... Джулая е един помен. За времето, когато да посрещнеш слънцето до огън на плажа е било почти преврат.  Джулая е помен за хората, борили се за нещо, в което са вярвали и оставили нещо след себе си.  Джулая е възможност за дочакване.  Джулая е полет над нормата.  Джулая е натякване. От хора, които не са търсили виновни за несгодите си, а са живяли и градили себе си (и нас). Които знаят, че:  „Да вирея зависи от соса, а соса зависи от вас, а кои сте вие зависи от мен.” (Свекървата)  „Ще ви науча как да станем побратими.
Останалото е досада... пък и няма да ви потрябва.” (Орлин Дянков)
 „Като не можеш да кажеш нещо, изпей го. Моята свобода е в китарата. Когато разбираш свободата ми, значи съм я настроила добре.” (Таня)  „Виж бе братче, ако не знаеш какво искаш, винаги ще си на сянка, дори и като изгрее слънцето” (Попа)  Джулая не е дата... Още по-малко е празник.  Джулая е възможност за празник... Всеки ден...
 Не е вярно, че слънцето ще изгрее в толкова часа и толкова минути...
   Hey you, dont help them to bury the light
Don"t give in without a fight.
  Hey you, don"t tell me there"s no hope at all
Together we stand, divided we fall.
  Pink Floyd “Hey you”  


Тагове:   дата,


Гласувай:
56




1. dorichela - Не е важна датата, много си прав. ...
30.06.2010 12:49
Не е важна датата, много си прав. Изгрев има всеки ден!
цитирай
2. bapha - не знам дали съм прав, Дори...
30.06.2010 13:00
ама би ми се искало :))))
на слънце да си ;)
цитирай
3. nicodima - Hey you, dont help them to bury the light...
30.06.2010 13:04
Ти си го казал - изгрев ще има само при това условие горе...
Поздрави!
цитирай
4. dorichela - Прав си, прав си. . :) Важно е какво ...
30.06.2010 13:04
Прав си, прав си.. :) Важно е какво влагаш в този изгрев... дали на 1-ви или 31.... все едно :)
Ще се старая на слънце да съм...да ме огрее :)
цитирай
5. bapha - хех, nicodima
30.06.2010 13:10
не съм аз, само цитирам... и го мисля :))))
поздрави и на теб и весели дни...
цитирай
6. bapha - дори
30.06.2010 13:11
;)
почти като PB и BP :)))
цитирай
7. umma - Джулая е всеки ден... Празник е, когато Слънцето изгрее в Душите и Умовете на Човеците... Тогава синоптиците стават футурулози :):):)
30.06.2010 13:17
" Джулая е възможност за празник... Всеки ден...
Не е вярно, че слънцето ще изгрее в толкова часа и толкова минути..."
цитирай
8. dorichela - Варненецо,
30.06.2010 13:18
аха :):):) Почти същото :)
А според мен изгреви винаги има, стига да го поискаш.. Иначе и най-слънчевия и ясен изгрев няма да е твоят :)
цитирай
9. bapha - да, umma...
30.06.2010 13:20
Човеците са :))) футуру... строителите :) дано де...
ама верно си е всеки ден :))))
поздрави
цитирай
10. bapha - ще се сетиш Дори,
30.06.2010 13:26
само да не е късно :))))))
цитирай
11. veninski - Джулая не е дата. . . Още по-малко е ...
30.06.2010 13:31
Джулая не е дата... Още по-малко е празник. Джулая е възможност за празник... Всеки ден...

Прав си, приятелю... Поздрави от Родопите!
цитирай
12. bapha - как искам да съм прав, Венински...
30.06.2010 13:38
ама никога не знаеш...
възползвай се от възможностите, Василе... и учи децата също да го правят... на такива като теб разчитам.
Поздрави и на вас. Здрав и усмихнат да си...
цитирай
13. razkazvachka - и аз бях на 16 - когато посрещахме слънцето нагазили в росата сред студа на
30.06.2010 13:40
редици от лозя и после - когато хванеше жегата - пеехме Песента - и се чувствахме вързани, защото трябваше задължително да връзваме километри лозя, без да осъзнаваме колко свободни сме били:))))
А Джон Кийтс при нас беше задължителен - затова не го ценяхме, докато не го свалиха от програмата...

Не ти написах коментар с поздравления - щото си провокатор и ме караш да си мисля за едни места в едно време ей сега докато те чета за втори път:))))
цитирай
14. mariani - Tук ли си, bapha ? ;)
30.06.2010 13:42
Хубаво нещо е изгрева...
Мъдър човек е Попа, да поздравиш
Споделени да са твоите ...и изгреви и залези
цитирай
15. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
30.06.2010 13:47
Не изгрее ли слънцето вътре в теб...можеш да чакаш изгрева всяка нощ на плажа и пак да не знаеш кой си и къде отиваш...
цитирай
16. bapha - ама разказвачке...
30.06.2010 13:50
аз всъщност Орлин Дянков имах предвид...
Кийтс и през нас мина, ама по-късно ;)
относно осъзнаването... има ли много разлика с днес? :)))

поздрави и усмихната разказвачка :)
цитирай
17. bapha - все още, mariani :)
30.06.2010 13:54
свършвам с пренасянето и драсвам на почивка :))))

С Попа си изтървахме спатиите... но всъщност е единствения от горните, които мога да поздравя лично, поне преживе... ако ми се отдаде възможност, ще, обещавам ;)
и твоите, mariani... и усмихнати...
цитирай
18. bapha - да, войне... от някъде трябва да се започне...
30.06.2010 13:55
и за да се получи, трябва да е от мен ;)
да знаеш пътя, войне... да не си самотен на него...
цитирай
19. gkowachew - Един руски режисьор(класик)
30.06.2010 14:09
е написал преди много години: "Роялът е за музика, но става и за спане!" :)))
цитирай
20. razkazvachka - ами да ти отговоря -
30.06.2010 14:23
няма разлика
само дето вече не ни пука като си признаваме:))))
цитирай
21. bapha - хах, докторе...
30.06.2010 14:28
всекиму според нуждите :)
има хора дето знаят много, само да ги разбираме ;)
поздрави
цитирай
22. bapha - разказвачке... признанието
30.06.2010 14:30
да го дуе... осъзнаването е... ;)
цитирай
23. kass - bapha
30.06.2010 15:37
като едно хипи по убеждения не пропусках джулая, там бяха не хората които се стремяха към свобода, а тези които я носеха в себе си... Малко по-късно си казахме "добре че комунизма си отиде, защото почти цяло едно поколение щеше да лежи по затворите", там освен слушането на забранена музика, пиенето и купона се разказваха политически вицове, коментираше се строя и цяло чудо е, че нямаше тежки последици. Изгревът на слънцето е символ на промяната, на изгряването на едно ново време, нов ден, различен, днес хората посрещат слънцето, но без идея какво символизира днес то, какъв нов ден искаме да посрещнем и колко светъл да бъде той. Джулая ще бъде отново такъв, какъвто беше когато се облече с идея, мечта, стремеж, единство и слънцето се посреща от ревностни защитници на каузата, инак е само носталгия по времената в които бяхме ентусиазирани...
цитирай
24. xxxx - Много хубаво играеш с думите, рисуваш мисли..
30.06.2010 15:44
Хелоу мен, мелоу фен, хъхъ, ба-си, искам тая песен да е тук:
http://www.youtube.com/watch?v=eGKlaW_IFZs

Sunrise
And the new days breakin through
The morning
Of another day without you
And as the hours roll by
No-ones there to see me cry
Except the sunrise
The sunrise and you

Tired eyes drift across the shore
Looking for love and nothing more
But as the sea rolls by
No-ones there to see me cry
Excep the sunrise
The sunrise and you

Sunrise
Bless my eyes
Catch my soul
Make me whole again

Sunrise, new day
Hear my song
Im tired of fightin
And foolin around
But from now on
Till who knows when
My sword will be my pen
And Ill love you, love you
For all of my time
цитирай
25. bapha - kass... колкото и да го чета този коментар...
30.06.2010 16:08
ми се струва, че ставам все по-объркан и по-объркан :))))
странно ми е, че точно "хипитата", с вечно натякваното им свободомислие и приемане на всякакви идеи, обвиняват нас, простосмъртните, че влагаме друг смисъл в един изгрев??? :)))
Поздрав с един цитат, kass... безумно любим ми е...

"Ако онова, което казах, не е достатъчно ясно, както се страхувам, ще се върна там, откъдето започнах тези размисли… Искам да кажа, че ще започна с това, доколко човек се оформя от обстоятелствата… А какво са обстоятелствата?… Освен пробни камъни на сърцето му?… А какво са пробните камъни?… Освен изпитания на сърцето му?… А какво са изпитанията на сърцето му, освен неща, които утвърждават или променят характера му? А какво е промененият му характер, освен душата му?… А какво е била душата му преди да се появи на този свят и да изтърпи Тези изпитания, промени и усъвършенствания?… Разум… без идентичност… А как се постига тази Идентичност? С помощта на сърцето? А как го постига сърцето в този свят, изграден от обстоятелства?… Ето тук, струва ми се, наред с Поезията и Теологията, можеш да благодариш и на своите Звезди, че перото ми не е склонно към досадни размисли…"

Джон Кийтс в писмо до брат си
цитирай
26. bapha - ххххелоу,
30.06.2010 16:17
само глей акото дан земи да удари fan-а :))))

щото както казва един мой любим сляп:

"Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay."
и някъде там дообяснява:
"Oh, uh, Charlie - about your little problem - there are two kinds of people in this world: those who stand up and face the music, and those who run for cover. Cover is better."
тъй чи, бегииииииииии :))))
ама пази джуланти, ши требат :))
цитирай
27. kass - bapha
30.06.2010 16:42
няма нищо объркващо в коментара ми, просто нищо не е въпрос на мода или интерпретация, а единствено и само на дух. Какво значи да си хипи? Всеки случай не и това да приемаш всякакви идеи. Това движение е възникнало в Америка като израз на протест срещу войната и естествено когато е загубило основното си предназначение е взело да търси посока в свободомислието. Свободомислещ може да си и без да си какъвто и да било, но да го превърнеш в начин на живот може да бъде само когато е израз на протест, а протестът трябва да има посока, никакъв смисъл няма в това да протестираш заради самото протестиране, друг мотив е да търсиш идеали. Днес имаме много основания за протест и много от нас твърдим, че сме свободомислещи, но посрещаме слънцето без идея, просто защото така са правели онези протестиращи преди нас, символи, традиции, носталгия, отминали идеали, но това което действително трябва да вземем е мотивите за тези традиции. Слънцето ще изгрява всеки ден със и без нас, в изгрева можем да вложим какъвто си поискаме смисъл - от нова надежда, нова любов, нови преживявания, зависи от нуждата ни, но когато го свързваме с определена дата, в която има конкретен смисъл, отправяме конкретно послание и ако трябва да кажа какво мисля за поста, то съм напълно съгласна с едно, слънцето в смисъла в който е вложен в Джулай морнинг трябва да изгрява всеки ден, всеки един ден.
http://www.vbox7.com/play:58c4f259
цитирай
28. bapha - kass
30.06.2010 16:49
не коментарът, аз се обърках :))))

"слънцето в смисъла, който е вложен в Джулай морнинг трябва да изгрява всеки ден, всеки един ден." ДА! Но (поне според мен) не само в този смисъл, kass... във всеки смисъл, напълнен с надежди, очакване, желание за по-добро... всеки един ден...

поздрави, Ива... усмихната и здрава бъди... и пълна с...
цитирай
29. kass - bapha
30.06.2010 17:06
така е bapha, просто понякогога се питам как можа толкова голяма държава да стане и да изрази протест срещу войната, масово, а днес всички "свободомислещи" у нас са взели само купона от цялата работа :)... Хубаво си го казал: "Джулая е помен за хората, борили се за нещо, в което са вярвали и оставили нещо след себе си." Кои сме ние днес, за какво се борим и какво ще оставим след себе си, редно е да се запитаме, тогава наистина ще чакаме слънцето с надежда, че ще изгрее някой юлски ден донасяйки със себе си всичко за което сме се борили...
цитирай
30. drebosycheto - кой какво си го направи Вампе :)
30.06.2010 17:13
... празник, честване, повод ,помен, просто средата на годината или
каквото още може да бъда за всички нас ...
Нагушкан да си и в средата на годината !! : ) А мене ме търси на АтмосФерата на Ролбата да чакам слънцето :):):)
цитирай
31. bapha - Всичко е везна, Ива
30.06.2010 17:15
ние решаваме колко енергия и време да вложим в защита на вярата си...
и какво тежи от другата страна.
права си да слагаш "свободомислещи" в кавички... много криворазбрана е циливилизацията днес... не знам дали искам да оставям нещо запомнящо се след мен, Ива... но знам какво не искам да оставям...
всеки един ден...
цитирай
32. bapha - кой каквото си сготви, казваш...
30.06.2010 17:17
ами дребосък... за всички нас е... точно... не е нужно да го обличаме...
Да наздрависаш цялата сфера ;) и да го дочакате... много пъти...
цитирай
33. drebosycheto - ...
30.06.2010 17:19
bapha написа:
ами дребосък... за всички нас е... точно... не е нужно да го обличаме...
Да наздрависаш цялата сфера ;) и да го дочакате... много пъти...

Нали знаеш на моята малка планета, можеш да видиш изгрева милиони пъти само като преместиш столчето си малко в страни ! :) :*
цитирай
34. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
30.06.2010 18:00
Пътя, Бафа, е труден, но с приятели е по- лесен.
Сопмням си една фраза от една книга прочетена преди 15тина години...Когато си с приятели, дори страхът от смъртта е незначителен...нещо от сорта беше..
Kass за нас нормално. Ние винаги взимаме само купона. Нас ни трябва причина да се напием, каква е причината и какъв е смисълът и- не е важно.
цитирай
35. beckslover - Малееей, колко слънчеви коментари:)
30.06.2010 19:27
Аз пък си нося тента Баф:)))
цитирай
36. yuliya2006 - Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)...
30.06.2010 21:32
Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)


Там аз бях в едно юлско утро
Търсещ любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
и по моят Път

С деня дойде и решението
Ще продържавам да търся теб
Ла ла ла ла

Търсих любовта
На най-необичайните места
Не оставих камък
непреобърнат
Трябваше да се вгледам
в над хиляди лица
Но никой не почувства
Огънят, който гореше

в сърцето ми,
в съзнанието ми,
в душата ми
Ла ла ла ла

Там аз бях в едно юлско утро
Бях търсил любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
о, да, по моят Път





КОПИРАНО ОТ

http://www.blog.petarivanov.com/?p=514
цитирай
37. tili - Да, това беше идеята -
30.06.2010 22:06
"Together we stand, divided we fall."
Чувството за приятелско рамо без много приказки...
Привет, bapha, Джулая винаги идва. Независимо ние къде сме, той си е на мястото:)))
цитирай
38. boyana - Суперррррррррр!Точно така, Дж...
30.06.2010 22:33
Суперррррррррр!Точно така,Джулая си е вътре в нас,носим го като бисерче в най-дълбокото,там,дето тупа...И то не се афишира,не е масовка,не е организирано.Окипазиха и Джулая...
цитирай
39. tit - Да носиш юлското слънце в себе си
30.06.2010 23:12
е най-сигурно!!!:)))

Вярно е, че така не изгрява - но и не залязва нощем!:)

цитирай
40. dushevno - мхм
30.06.2010 23:35
дати, мати, изгреви, залези
току що сътворих нещо но още не ми е изгряло от черновата :))
банус частица:
....

/Дори да бъде люта зима

в душата юли пак ще има.../


Поздрав:)
цитирай
41. анонимен - basi qkoto are vampeeeeee idva j...
01.07.2010 00:04
basi qkoto are vampeeeeee idva julaaaqqqqqqqqqqqq
цитирай
42. bapha - дребосъче, завиждам ти :)))
01.07.2010 07:38
за малкия ти свят, който можеш да държиш винаги и изцяло "под око" ;)
цитирай
43. bapha - войн,
01.07.2010 07:39
всичко е по-лесно, когато не си сам... всичко
цитирай
44. bapha - а ще съумееш ли Бекси,
01.07.2010 07:40
да бъдеш тента :)))
за онези, на които им идва много слънцето :)))
цитирай
45. bapha - хе, Тили
01.07.2010 07:42
или обратното :)))
Дойде , Лили, мина...
утре пак ;)

Привет, Лили...
цитирай
46. bapha - ако си права, boyana
01.07.2010 07:43
и го носим в себе си, то тогава никой външен не може да окепази Джулая ;)
поздрав и усмихнат ден... юлски
цитирай
47. bapha - добре де, tit
01.07.2010 07:45
само юлското ли :))
да грее, за всинца ни ;)
цитирай
48. bapha - е, вече изгря, dushevno...
01.07.2010 07:49
от черновата ти... красив изгрев на два реда...
благодаря ти...
да има, dushevno...
поздрави и весел ден...
цитирай
49. анонимен - Не е вярно....
01.07.2010 10:26
Edno neudarjimo ztunami posreshtnah ....na svoq tih brqg, bez da se chuvstvam samotno.......i zagubeno:)))!
Blagodarq ti, Bapha!
цитирай
50. monaliza121 - Джулая е възможност за празник... Всеки ден...
01.07.2010 10:46
Някъде посрещат изгрева на слънцето всеки ден, а ние... веднъж в годината...:)))
цитирай
51. bapha - всички можем, 49. анонимен
01.07.2010 10:54
не знам кое не е вярно... но дано никога не се чустваш самотно... гадничко е ...
цитирай
52. bapha - кои сте вие , monaliza121 :))))
01.07.2010 10:57
майтапът настрана, дразня се когато нещо се празнува по календар... а за изгрев да не говорим... Някога Джулая е било някаква идея, днес доста намирисва на скара... но нека всеки да намира каквото иска в утрото... На всички е...
весел ден, monaliza121 ;)
цитирай
53. ledzeppelin - ....
01.07.2010 11:20
дати,дни,месеци,години...пътища,хора,приятели.
важно е мечтите ти да са в теб и да те водят в правилната посока. :)))

(то и сега Джулая си е идея,само че повечето хора днес си мислят,че щом могат да си пуснат дълга коса,са свободни. но едното рядко съвпада с другото)
цитирай
54. benra - всяка
01.07.2010 11:35
свобода е изгрев...
цитирай
55. kasnaprolet9999 - Чудесно си го казал, еваларка
01.07.2010 11:52
Джулая не е дата... Още по-малко е празник. Джулая е възможност за празник... Всеки ден...
Не е вярно, че слънцето ще изгрее в толкова часа и толкова минути...
цитирай
56. armorica - Това е!
01.07.2010 11:59
voinyt написа:
Не изгрее ли слънцето вътре в теб...можеш да чакаш изгрева всяка нощ на плажа и пак да не знаеш кой си и къде отиваш...

По-точен от този изказ - няма накъде!
цитирай
57. candysays - Привет, bapha..
01.07.2010 12:42
Както винаги чудесно и дружелюбно разбуни духовете :)
Аз лично никога досега не съм посрещала 1-ви юли на морския бряг.. Май винаги съм обичала повече залезите.. Или поне съм будна по тяхно време и повече ги забелязвам ;) Но във всеки случай изгревът на Слънцето, на морето или не, където и да е, е нещо изключително красиво.. и емоционално.. Някой ден - поне веднъж! - се надявам да посрещна изгрева и там, на брега, на 1-ви, с някои от най-близките ми и любими хора.. /понеже няма как със всички/
Но зная, че все още чакам Изгревът, моят Изгрев в живота си.. Все още.. И се надявам, че ще го дочакам и посрещна.. Това е Щастие..

Прегръдка /ако позволиш, разбира се/, bapha.. Макар и само виртуална.. От една /почти/ непозната..
Първоюлска прегръдка.. Тоест - зареждаща и пълна с надежда...
цитирай
58. lubara - Поздрави, bapha !
01.07.2010 13:49
Моята Джулая настъпи за пръв път лятото на 69-а. Тръгнахме със Севдалин на колелета от Павел баня за Харманите. Беше емоция.
"И потеглихме. Бохчите върху багажниците отзад бяха толкова високи, че нямаше опастност да слънчасаме, такава сянка хвърляха. Затова потеглихме следобяд, бяхме преспали на двадесет километра в моето село по технически причини. Защото здравите спици се оказаха не така здрави, още на първия ден скъсахме няколко. Роля на резервния бокс изигра работилницата, която един балкански шампион по колоездене беше ошарил с поизбелели флагчета и големи посребрени купи. В долината хората се предвижваха само на колела.
Пътят не беше никак лесен. Изкачванията много ни зореха, спусканията размотаваха косите ни на всички посоки. Имаше за преодоляване и паваж, страхувахме се да не се разбичка багажа отзад, центъра на тежестта в тази група- колело, колоездач и бохча не знаехме къде е.
По тъмно бяхме в един град, точно по средата на пътя. Трябваше да вземем разстоянието до Харманите за два дни. С това тръгване следобяд плановете ни се объркаха. В хотелите, където питахме за свободни легла много особено ни гледаха. Не си дадохме сметка възхищение ли е това, или ни смятат за ненормални. Когато разбрахме, че няма да ни огрее, подкарахме подвижния товар извън града, щяхме да спечелим някой километър. Беше станало толкова късно, че се намъкнахме в бризента на палатката, без да я разпъваме, силите ни ги нямаше никакви.
Червеното слънце ни събуди, още съвсем в ниското беше. Гурлявите си очи забърсахме с чисти кърпи, бяхме ги натъпкали най-отгоре в багажа. Дори не закусихме, след петдесетина километра пихме бистра вода на пейка край пътя и хапнахме нещо. "

Джулая, в полето край Сливен, на сто километра от морето, и десетина години преди началото му.
цитирай
59. bapha - когато мечтите се реят, ledzeppelin,
01.07.2010 16:38
тогава няма друга посока, освен правилната ;))))

(мен ме притеснява друго, ledzeppelin, и то е, че много хора вярват, че свободата е свързана с външния вид...)
поздрав, весел и слънчев ;)
цитирай
60. bapha - и обратното, benra :)))
01.07.2010 16:39
всичко е интерпретация ;)
цитирай
61. bapha - kasnaprolet9999
01.07.2010 16:43
благодарската (или мерсаж?) ;)
усмихнат
цитирай
62. bapha - странно е, armorica
01.07.2010 16:45
много често ми се случва в коментарите да има повече логика (истина, сила) от поста... много се радвам, че е така ;)
поздрав
цитирай
63. bapha - привет candyказва...
01.07.2010 16:50
не разбирам много какво значи да чакаш твой изгрев, но се надявам ти да знаеш...
но и да не е на брега на морето, дори и да не е изгрев, пожелавам ти да си винаги сред близки и любими хора... тогава времето навън няма толкова значение ;)
Зареден и пълен с надежда съм... и ти така се чуствай ;)
цитирай
64. bapha - благодаря ти за случката, lubara...
01.07.2010 16:55
мисля си, че дори и сред полето, дори и далеко от море, дори (може би) не на 1-ви юли, си един от малкото, които могат да кажат "моят Джулай". Защото го имаш.
На път...
Хубаво нещо са спомените, топлите...

поздрави, lubara...благодаря ти още веднъж...
цитирай
65. candysays - Candyказва да поясни :)
01.07.2010 16:59
Разбира се, че зная какво значи това чудо "мой (сиреч личен) изгрев" - туй малко (или по-голямо) чудо ще рече, че е настъпила промяна в живота ми към по-добро, че се е сбъднала (още една) моя мечта.. Съкровена нужда на сърцето.. И за да съм честна докрай - такива изгреви е имало в живота ми, разбира се.. Чакам поредния :) Но не последния, надявам се..

...И аз ти благодаря. Наистина. За всичките ти постове, не само за този.
цитирай
66. marcusjunius - ексълънт не е дата поздрав, ...
01.07.2010 16:59
ексълънт
не е дата
поздрав, Варна
цитирай
67. bapha - като така го казваш candy,
01.07.2010 17:25
и аз ти стискам палци да е скоро поредния... и не последен ;)
не ми благодари, candy, зобай щом ти харесва...
цитирай
68. bapha - колко да е ексълънт, Марк...
01.07.2010 17:27
календарът не търси поклони...

поздрав, Марк, слънчев и без залез...
цитирай
69. mamas - Много ме впечатли!
02.07.2010 09:01
Всяко изречение в постинга ти и в много от коментарите буди размисъл. За да не се повтарям с предишни коментирали, ще отбележа само това:
„Виж бе братче, ако не знаеш какво искаш, винаги ще си на сянка, дори и като изгрее слънцето” (Попа)
И няма да коментирам. Само ще помисля дали съм наясно какво точно искам и дали съм на прав път за постигането му.

Поздравявам те с фоторепортажа от изгрева в Балчик (още не съм направила постинга, но ще стане днес по някое време).
Хубав ден!
цитирай
70. bapha - чакам го (фоторепортажа), mamas...
02.07.2010 09:49
от коментарите и аз се къртя много... и често...
как се надявам повече хора да са наясно със себе си...
поздрав и един чуден ден на теб
цитирай
71. harvi - Страхотен постинг и много силни коментари след него! Много пъти спирах за да препрочитам!
06.07.2010 20:45
Знаеш ли, винаги съм се чувствала неудобно, че не мога да се изразявам по начина, който ти владееш. Сякаш съм оплетена в консерва, от която наблюдавам свободата... Трябва да имаш много свободен дух за да си толкова непринуден! Прилича ми на черната музика, която обичам да слушам заради силата зад всеки звук! Да, bapha, Джулая е за хора като теб - няма по-добра представа за свободата от целувката на безкрайното море, далечния хоризонт и вечното слънце!
Когато убиха Ленън ми беше странно как разни хлапета, които нямаха представа за епохата на Бийтълсите взеха да плачат на Стената и да пеят техни песни - звучеше ми фалшиво, лицемерно и превзето. Може би на пук на всичко отказах да слушам Битълсите. Любовта към Висоцки горе-долу изглеждаше по същия начин. Пееха песните му, когато подпийнат и вместо да псуват под сурдинка, си позволяваха да изръмжат срещу "врага". На другия ден пак чинно стояха на местата си. Сигурно много хора ще ми се разсърдят и ще кажат: "Не е вярно! Ние бяхме бунтари" - Добре, какво направихте?! Дори протестът пред Кристал беше режисиран! Дори "броженията" на интелектуалците бяха измислени. Тук почти няма действащи десиденти - който е успял - е избягал. Останалите - са се пречупили и затова още не знаят какво да правят. Джулая морнинг - bapha, колко от нас я носят в сърцето си? Ако бяхме толкова свободолюбиви и борбени като тези идоли, защо и до ден днешен сме на това дередже? Защото нямаме идеали, нито смелост да ги създадем. Имаме само ново поколение, което иска да се приобщи към нещо, но няма към какво и затова превръща всичко в бира и картофки!
Крайно време е да спрем да копираме и да разберем какъв е смисълът! И пак си прав - тогава ще виждаме изгрева всеки ден!
Много ме радва присъствието ти тук! Поздрави!
цитирай
72. bapha - поздрави, harvi...
09.07.2010 09:09
нека реват :)))
изгрев да е... всеки ден...
и ти си топла, harvi ;)
весели да са... дните
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974848
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930