Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2011 14:38 - От една случка за разказване... до днес.
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 23450 Коментари: 78 Гласове:
72

Последна промяна: 08.11.2011 16:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg









   Дадох им домашно направената торта, салфетките, албума със снимки и въобще всичко, което стоеше в списъка. Казаха ми как, в общи линии, протича един рожден ден в детската градина. Трябва да разкажа на децата история с хлапето ми от последните (мои) и всичките (нейни) пет години...    Седнах в кафе до градината и се замислих...    Не знам дали е нормално, но досега не съм се замислял с каква скорост са минали тези пет години и колко промени са настъпили около и в мен. Как онова парче ревящо месо се превърна в човек, как до вчера сутринта не можеше да каже какво го боли, а днес ми пише писма по мебелите ( с маркер, естествено).     Случки, които даже не знаех, че помня, ме заливат и ме карат да се хиля като идиот. От други се просълзявам. Спомням си как я учих да държи лъжица, после нож, после четка, молив, лък...     Някак между другото си спомних как тя ме научи да чета приказки. Да е по-бавно, да обяснявам кой кое казва и понякога да я питам дали разбира всичко...И препускайки из спомените, скачайки от случка в случка, осъзнавам, че не само аз съм учил нея.        Лятото бяхме на палатка и тя се събуждаше рано. Една сутрин излезе, върна се и каза, че е закусила. Как бе хлапе, къде, при кой? Ей там, при зелената палатка, бабата на Ники (примерно) ми намаза филия... Стана ми неудобно и към обяд, на път за бара, попитахме Ники дали родителите й я пускат с нас. Върна се след минута и каза да. Така изкарахме няколко дни, нашето хлапе закусва при тях, от нас обяда. Не се запознахме. От тях хлапето помни само филиите и че "не ме питаха какво работите"...    Стана ми тъпо тогава. Сигурен съм, че аз съм питал Ники. Спрях да задавам въпроси на децата за родителите им и съм убеден, че откривам разлика в отношението им към мен. Те вече са Иван, Стефи, Анжи, Лили, а не "детето на..."     Но пък на един детски рожден ден през почивните дни, някакви хора ми се представяха като "бащата на... и майката на..."    След същия този детски рожден ден, дъщеря ми ми каза нещо, което ме прати в тъча: "Защо всички се радват, че нищо не сме счупили, а толкова пъти ни се караха, че не внимаваме?"     Как се отговаря на този въпрос?     Диалог като този:    - Държиш се като малко бебе...    - А ти като прекалено порастнал...    може да боли, може и да разсмива. В зависимост колко сме порастнали. Лятото, след седмица в планината с дядо и баба, хлапето ме пита "Тате, защо трябва да обичам мама повече от теб?". Не разбрах. Обяснението й бе, че всички на почивката я питали кого обича повече, мама или тате?     Познай бих ли задал този въпрос някога?     Всеки си мисли, че ще е перфектният родител, а не осъзнаваме как влизаме в същият "ох, колко си порастнал(а)!" коловоз, който толкова сме мразили като деца.        Един прекрасен букет от истории, от които трябва да дръпна една и да я разкажа на децата. Дишам аромата на този букет и осъзнавам какъв късметлия съм. Каквото и да разкажа, то ще е просто случка, историйка. Която няма да им даде усещането за щастие, което аз изпитвам в момента. Те няма да разберат какво се случва в нас, когато ни целуват за лека нощ, когато за първи път ни кажат "мога и сам(а)". Няма да може да им обясни меките колене, когато една сутрин намерих кухненският шкаф в този вид...
image



   И естествено, по никакъв начин няма да им покаже промяната от "цели пет" в "само пет", която току що усетих...
    
 



Гласувай:
72



1. jabalka - Привет!
08.11.2011 14:56
Така е ! Аз се радвам , че се учим взаимно ! Без тяхна помощ съм загубена като родител!
Добре , че невинаги осъзнават - колко много научаваме от тях, колко много се нуждаем от помощта им! Егото ...?!
Поздрави от мен!

П.П. Има едни измиващи се с вода - фулмастри , специално за ранни и влюбчиви таланти- каквито са всички!
цитирай
2. bapha - хах, jabalka :)
08.11.2011 15:07

браво вееее
"Добре , че невинаги осъзнават - колко много научаваме от тях, колко много се нуждаем от помощта им!" Много е добре, много...

пп. естествено с такива сме :))) ако не бяхме, от няколко години нямаше да е останало място за писане :)))

поздрави и на теб :)
цитирай
3. jabalka - Лесно ми е на мен да приказвам. . . ...
08.11.2011 15:12
Лесно ми е на мен да приказвам... моето е голямо!
Обаче пак е преди мен - аз и нощем дебна да не ме изпревари!!! Ха, ха!
Успех с домашните!
цитирай
4. findly - Вълшебни спомени!
08.11.2011 15:18
Нека букетът ви от спомени винаги да е свеж, ухаещ и необхватен!
Чудесен пост! Благодаря ви за мига радост и умиление!
Усмихнат ден!
цитирай
5. hel - Щастливи мили години! А така бързо ...
08.11.2011 15:20
Щастливи мили години! А така бързо отлитат!
Предстои ти още много радост с щерката!
Поздрав и на двамата!
цитирай
6. bapha - и на мен ми е лесно, jabalka
08.11.2011 15:23

моето е още малко ;))))
домашните идват и си отиват... ше ги изсърбаме, де ши идем :)))

цитирай
7. bapha - дано, findly
08.11.2011 15:26

хубави пожелания, но нека има от всичко...
"ако розите нямаха бодли, никой нямаше да открие аромата им"...
благодаря ;)
цитирай
8. beckslover - Малко са ми избледнели спомените,
08.11.2011 15:27
от първите пет-седем години.
И двете ми деца, вече големи, обичат повече майките си.;)
Важно е, аз колко ги обичам.
Те си го знаят...
цитирай
9. bapha - ха, hel
08.11.2011 15:27

ей за тва бързо отлитане се замислих и аз...
ама верно... и не става по-бавно :)))
и от нас, hel, и от нас :)))
цитирай
10. drebosycheto - Милички ...
08.11.2011 15:28
Софи-тУ аз си го знам още от както ме учеше как се карат онези странните в големия парти център във Виена :) и като ми каза първите ми думи на Извънземски:)Ся т'ва че аз съм по обясненията как да се бели носа по-добре няма лъжа. Ама пък ся кът се има предвид ,че сме една подорода какво да кажа !
Благодаря ви ,че съм Щастлива. . .Митенце и СофоКъл
цитирай
11. bapha - бекси...
08.11.2011 15:29
баси, понякога ми се иска да те познавам...
"те си го знаят"...
цитирай
12. bapha - големи човече...
08.11.2011 15:33

ние, дребосък, ние...
а за носа, колко време има още да те оспорва, не ми се мисли ;)

"Тате, що й викаш дребосъче, тя познава ли Карлсон" ;)
цитирай
13. kite333 - Моите са съвсем малко по-големи :)
08.11.2011 15:36
Накара ме да се замисля.....
докато още не е толкова късно.
Поздрави :)
цитирай
14. drebosycheto - :)Глямаа е начи ...
08.11.2011 15:38
Живее на моят покрив Софле ! :) кът додеш шъ ти покажа къщата му :)
цитирай
15. bapha - е, kite333
08.11.2011 15:49

има ли точно такова "късно" наистина???
и да не отделяш прекалено много време за размисъл, ей :))))
весел да е денят
цитирай
16. bapha - ши додЪ, Дребосък....
08.11.2011 15:51

ама ти да научиш баскетбола... и ти и мацките :)))
че Карлсон не прущаа :)
цитирай
17. drebosycheto - :):):) хахахаха
08.11.2011 15:59
Това го бях забравила , а ти синя тениска имаш ли А? :) хахахах
Баскетбола ,само да дойде пак лятуска , щтъ пукна :) Аз и Софлето срещу теб , с една ръка :):):)
цитирай
18. tit - Да ти е жива и здрава!:)
08.11.2011 16:01
Запази мебелът!:)))
Ще ти е нужен...
цитирай
19. bapha - tit, да е...
08.11.2011 16:05

туй за мебелтЪ... малко мъй страх, щи кажа... шземи да мЪ бий с тез дъски като порасне... тя да се запази, мебелите...

ама не споря, ти знаеш ;)
цитирай
20. ronya - хихи
08.11.2011 16:16
В деня след седмия рожден ден:
"Ох, мамо, още не мога да свикна, че съм на ЦЕЛИ седем години! Не се чувствам толкова голяма бе, мамо, още се чувствам като на шест, хихихи!"
А аз и до ден днешен имам моменти, в които се втрещявам, когато се обърне към мен с "мамо" - това прекрасно същество на МЕН ли говори???? Аз - майка???
И... добре, че са ни те, та да пораснем и ние :)))

пп. Тия с "кого-обичаш-повече" са като ония с "ще-ми-дадеш-ли-една-солетка-не- мерси-мойто-момиче-не-искам". Карах ги да ядат солети насила ;)
цитирай
21. bapha - еха, Роня...
08.11.2011 16:23

сега ме караш да се замисля как да защипя една леля за бузата, да започна да й въртя главата и да муча "Уууууу, колко си порасналааааа"
а в това: "И... добре, че са ни те, та да пораснем и ние :)))" мисля, че ти се губи едно не :))))
цитирай
22. hristo27 - Чудесно е когато само хубави спо...
08.11.2011 16:39
Чудесно е когато само хубави спомени и положителни емоции ни навестяват в това обрулено време.
цитирай
23. elpidaa - така е, Вампи! и аз все повече осъ...
08.11.2011 16:40
така е, Вампи! и аз все повече осъзнавам, че тя учи мен.

здрави да са!
цитирай
24. priqtel12 - Привет!
08.11.2011 16:40
Прочетох с интерес и съм съгласна с теб: да, много можем да научим от нашите деца.
поздрав с думите на Милена Николова
от едно нейно стихотворение:

" Вярвам, че ако от всяка усмивка
на малко дете
покълва по стръкче надежда,
то под пълното с мъка човешка небе
светът по-добър ще изглежда."

Желая от сърце още много мили мигове с дъщеричката и букетът да расте, расте....и става все по-цветен и пълен с емоции!
цитирай
25. bapha - hristo27
08.11.2011 16:48

аз не мисля, че времето е по-обрулено от преди... хубавите емоции са винаги "навреме" ;)
цитирай
26. bapha - LP, ъхъмц...
08.11.2011 16:49

а още сме някъде в началото на спиралата... какво ли ще ни се изсипе после :)))
но да, здрави да са... останалото...
цитирай
27. bapha - priqtel12
08.11.2011 16:50

и аз си го пожелавам... и все повече осъзнавам, че не зависи само от мен ;)
цитирай
28. ronya - Баф,
08.11.2011 17:03
те точно тва си заслужават лелките. Пускаш си въображението и вярвай ми, винаги има начин да им го върнем ;)))
И... не съм пропуснала "не". Това, което възрастните смятат за порастване, няма нищо общо с това, което аз смятам за порастване. Истинско порастване. В което всеки ден е весел и нов и нещата нито са толкова тежки, нито толкова сериозни, колкото баба ми ме е учила, че са. И не са клиширани. Опитвах се да го науча от толкова много хора, но дъщеря ми успя най-добре ;))
цитирай
29. sparotok - щастие
08.11.2011 17:07
Спокойно можеш да сложиш себе си в графата на щастливите родители:)

Това е благословия, на която малко хора се радват.
цитирай
30. bapha - хм, sparotok
08.11.2011 17:16

това не е състезание :)))
няма графи, класации и статистика (поне се надявам да няма)...
радването не зависи от другите ;)
цитирай
31. анонимен - Да ви е жива, здрава и все така мъдра, ...
08.11.2011 17:24
Да ви е жива, здрава и все така мъдра, bapha. И вие на нея.

Бемберски.
цитирай
32. bapha - Бемб...
08.11.2011 17:35

иска ми се да ти кажа да си вземеш хладилник... но хладилник стои у дома. Намери го, домът... Хората да го духат, както и "многото" в теб...
цитирай
33. demonwind - Да ти е жива и здрава
08.11.2011 18:05
и да те радва дълги, предълги години! Аз сега се сещам за моя малкия, който само допреди 6 години лежеше на едно канапе, увит отвсякъде с възглавници и само се събуждаше да цока, а четири години и половина след това, когато бяхме на море в Испания, се измъкна тихо от къщата и заедно със съседското момиченце (което говори само испански, пък нашия бъкел не разбира езика на Сервантес) отидоха да си купят закуска, пресичайки третокласен път извън всякакви пешеходни пътеки... Само като се сетя... Бог пази децата. И пияните... ;))) Как не се сетих да снимам и аз току-що боядисаната стена на къщата ми до София, на която сина се беше упражнил с един дебел маркер, гледайки по телевизията Бен 10, след като усилено беше играл (навън беше студено и дъждовно) поне един час на Плейстейшъна Mortal Kombat ;)))

Поздрави!
цитирай
34. анонимен - Мерси
08.11.2011 18:28
Благодаря за постинга-днес моя син има имен ден и ме хваща и страх, и радост за последните 6 години ,в които го имам.Аз?родител?Е как стана така, че то задава същите въпроси,както аз до неотдавна:-)
цитирай
35. gerganayancheva - :)
08.11.2011 18:52
Бъдете щастливи, Варно! И ти, и най-вече тя. Звучиш ми като мен, когато се опитвам да "обясня", защо Цвета няма да участва в конкурс : "Моето дете е най-сладкото на света", защото за мен Цвета е спечелила всички конкурси в галактиката и защото Цвета е човек, на цели 5, а не мечка за разиграване, да ме прости Бриджит, както и всички майки " от конкурс" .
;)
цитирай
36. bapha - demonwind
08.11.2011 19:48
да чукнем на дърво за всички онези случки, от които сме настръхвали и побелявали...
но вчера беше, да, когато цокаха сред възглавниците :))))
поздрави и на теб ;)
цитирай
37. bapha - глей са, Геро...
08.11.2011 19:51

то от участия смисъл нЕма, то мойту гаржи и без тук най-убуу гряка :))
хубава гледна точка, определено ;)
цитирай
38. megg - Приказни са всички истории, родени от обичта ни към и на нашите деца. :))
08.11.2011 21:42
Добре, че покрай тях не порастваме съвсем, можем да подскачаме на един крак и да гоним слънцето, докато не се скрие изведнъж в морето, да рисуваме на плочките
най - шарените къщи ... Знаеш ли, Bapha, коленете омекват и след време, когато разгъщаш първото писъмце, че Слънчицето ти отива на игра и от бележката ти се усмихва най - чудесната за теб рисунка на сияещ мушморок; когато разглеждаш първите рисувани картички...
Пожелавам ти букетът да става по - пъстър, цветен и усмихнат!
цитирай
39. mamas - Трогна ме...
08.11.2011 22:09
...не за пръв път!
Жива и здрава да ви е дъщерята! А тези историйки след още много по пет на нейните внуци заедно да ги разказвате!
цитирай
40. vahisht - Точно тези...
08.11.2011 22:31
букети кряпят аромата на живота свеж!
С пожелания за здраве и берекет на семейството Ви!
Поздрави!!!
цитирай
41. lava - :)))
08.11.2011 23:02
bapha, слушах много за твоята дарба да готвиш Софлето с много обич и мъдрост и ви се радвам задочно.
Общуването с дете - една от най-великите радости под слънцето. Имах шанса да й се насладя максимално... и очаквам в края на месеца детето да навърши 34, а аз да се поздравя за усилието да го родя, щото после той ме направи човек и си струваше всеки препъникамък в този дълъг и неравен път. Наистина е много сладко да седнеш някъде и да те залеят щастливи спомени и нека да имаш такива истински мигове още мнооого... десетилетия :)))
цитирай
42. 4aiotgluhar4e - :)))
08.11.2011 23:26
Значииииии... от половин час зяпам как в афишу коза, а от средата на разказа ми се появи чувството, че се опитвам да преглътна цял необелен орех. Малко разкази са успявали да ме трогнат така и да ме хвърлят години назад без каквато и да било съпротива. Не знам, принцески татко, да ти благодаря ли или да ти се скарам, че ща будувам в спомени до видело :)))

Страшно задължение е детската любов! И най-голямата отговорност на света! И единственото вдъхновение, което е лишено от егоизъм. Надявам се да не си изтрил писмото!
цитирай
43. dorichela - Най-голямото ми щастие ще е някой ...
09.11.2011 00:40
Най-голямото ми щастие ще е някой ден да видя и аз такъв надпис.... някъде по мебелите... от най-скъпото! Да ти е жива и здрава!
цитирай
44. bapha - megg,
09.11.2011 01:30

нали знаеш, че както и да опишеш едно усещане, дори и само заради ограниченията на думите, никога не успяваш да предадеш това, което си изпитала? Все нещо не достига. И аз така те чета сега ;) ще дойде, ще си го изсърбам (надявам се)... и ще те рабера :)))))
поздрави
цитирай
45. bapha - mamas
09.11.2011 01:34

о, ами тогава радвам се (не за първи път :) )...
чакай mamas, първо това да изгледаме и после да мислим за внуците :)))
въпреки че ако се вярва на предишните поколения, внуците ще се народят вдругиден :)))))
цитирай
46. bapha - хех, vahisht
09.11.2011 01:35

тези букети и аромати СА животът :))))
поздрави и на теб ;)
цитирай
47. bapha - lava :)))
09.11.2011 01:39

знаеш ли, започвам да откривам общи неща между нас... и мен твоето дете (добре де, донякъде) ме направи човек :))))

пп. съжалявам, че ти се е налагало да слушаш семейните ми драми и готварски умения, дори и напудрени с думички като "обич и мъдрост" :))))

поздрави :)
цитирай
48. bapha - 4aiotgluhar4e
09.11.2011 01:43

и да ми се караш... :)))
аз разбрах, че не спиш, че имаме задължения и отговорности... следователно Наздраве :)))))

това с "афишу коза" не го загрях, но ако решиш пак да преглъщаш необелени орехи, звънни да гледам :)))))

пп. Надявай се де :)))
цитирай
49. bapha - Дори
09.11.2011 01:46

само набави малко пиене (за мен) и дребни сладки (за унуй) и щи издраскаме мебелите :))) с маркер от най-скъпите ;) то, таковата, ний не че искам, ама нали, да си щастлива :)))

пп. пожелавам ти го...
цитирай
50. dorichela - Вампе,
09.11.2011 01:55
добре сте дошли, ама по поразии не моете се мерите със заека, вЕрвай ми :) Т'ва е къщоунищожител :)
цитирай
51. bapha - дориииии, дори...
09.11.2011 01:58

ХОХОХО

Записва в тефтеря "Дори ни обижда на поразии"...
Мдаааа- и с ехидна усмивка напуска ...
цитирай
52. dorichela - Вампе,
09.11.2011 02:00
ни мойш ма уплашиш! :D:D:D Предизвиквъм тъ! Ако Софлето не ми яде крачолите, чантата, връзките на обувките, точно когато закъснявам, ако не ми е изяла стената, стола и е накарала одеалото ми да прилича на простреляно от пиян авджия, рийш ли.... не важите! хо хо хо! :)
цитирай
53. martiniki - щастливец!:)
09.11.2011 06:29
И малката ти щерка да е щастлива! Сега сте само на 5! Време - приказка! Наслаждавайте му се - заедно е най-сладко
цитирай
54. virginblack - Да беее, и като се прасне тоя поздрав ...
09.11.2011 07:21
Да беее, и като се прасне тоя поздрав "Голям да пораснеш" Или папкай да пораснеш :) Нещата се получават ако от самото начало успеем да се нагласим към тяхната тоналност, а не да се мъчим да ги нагласим към нашата. Моята ме пита преди седмица "Мамо, какво ще стане ако едно конче от една каляска се влюби в конче от друга каляска?" Дали трябваше да й кажа "Ще се виждат вечер след работа?" :) Минах към идеализране на човека, който ще разбере и ще ги сложи в една каляска. По- нормално ми се стори да излъжа.
цитирай
55. lava - :)))
09.11.2011 09:40
Ми, то няма лошо морето да ти е над главата, а небето под краката :)))
Та, седя си на един оранжев стол, взирам се в небето под краката ти и се радвам на радостта, която те изпълва. Удивителната способност да се радваш на света ... това е всичко... друго не е нужно и са благословени тези, които го могат (и тези, които са се поизпотили, за да се научат да го могат). Защото Вселената е прекрано място за живеене заради такива хора (такива като теб) и това е вдъхновяващо :)))
Искам да кажа, че каквото и да ми е разказало моето дете Стрелец то е предизвикало у мен само възторг и радост и е неуместно да се съжалява за това.
Мислех да кажа : остани си все такъв, но капанът на тези думи означава липса на израстване. Затова ти пожелавам да бъдеш винаги все така истински и да сте живи и здрави и тримата!
цитирай
56. tera - За този идиотизъм "кого обичаш повече?" цял пост съм изписала :)
09.11.2011 09:47
Enjoy! :)

http://tera.blog.bg/drugi/2008/08/15/kogo-obichash-poveche.223101

:)))

цитирай
57. bapha - martiniki, нали :)))
09.11.2011 09:59
това със "само" 5... и аз съм в този влак ;)
и шсъ опитвам, обещавам ;)
цитирай
58. bapha - virginblack
09.11.2011 10:04

ей с това: "Нещата се получават ако от самото начало успеем да се нагласим към тяхната тоналност, а не да се мъчим да ги нагласим към нашата." ми звучих като Мария Монтесори :))))

А как ми идва понякога да хвана някоя буля и да и бия шамари с думите "Айде сега един за тати, после един за мама..." :)))

Това с влюбените кончета в една каляска... баси каква драма ми е пред очите с тези всичките каиши, разделители, юзди в устата и капаци... сигурно по-гадно нещо няма :)))
и поздрави на кик-боксьора :))
цитирай
59. bapha - lava
09.11.2011 10:06

благодаря ти...
и ти, lava, нека не сме само "тримата" (както и да го разбираш ;) )
цитирай
60. bapha - tera,
09.11.2011 10:13

ти даже си и отговорила :))) поне до време :))
обръщам плочата... колко малоумен трябва да си, за да казваш "няма да ме учиш ти мене как се гледат деца, аз като съм гледала, ти още не си бил роден", а в същото време да шкуриш мозъка им с баси тъпотиите и нелогизмите?

пп. за онази виличка до морето... завиждам
цитирай
61. demonwind - 36. bapha
09.11.2011 10:43
Поздрави и днес :))) Като я подкарахме в този дух, тази сутрин малкия поднесе още една изненада, отивайки към училище - вика ми "Тати, махни това тъпо радио и пусни Рамщайн, че ще заспя!". Викам си - на добре върви детето, добра закваска е дал тати. Само да не почне да се кваси един ден като него, че тогава не знам ;)))
цитирай
62. bapha - хе, demonwind
09.11.2011 12:17

аз нямам нищо против да се кваси като мен... лоши спомени нямам :)))
все си мисля, че ако й забранявам, само слагам ореол на забраненото... ама знам ли, попитай ме пак след 20-тина години :)
цитирай
63. compassion - Щастлив си!
09.11.2011 13:05
Усещаш ли? Не искам да те натъжавам като ти кажа, че можеше да е и другояче.
Дано са все така слънчеви новите спомени, които ще градите заедно!
И не се стряскай, когато я поучаваш, а тя ти отговаря все по-често: "Знам!"
Пък после тя ще започне да те поучава :))))))))))))
цитирай
64. анонимен - Айде нещо и от мен по темата: Кого обичаш повече?
09.11.2011 15:22
Истински случай в тролея:
лелка: Кого обичаш повече мама или тати?
дете: И двамата по равно...за да не се сърди тати.
:)))
цитирай
65. 4aiotgluhar4e - Наздраве, щом си рекъл :) Аз съм на бира :)
09.11.2011 22:29
bapha написа:

и да ми се караш... :)))
аз разбрах, че не спиш, че имаме задължения и отговорности... следователно Наздраве :)))))

това с "афишу коза" не го загрях, но ако решиш пак да преглъщаш необелени орехи, звънни да гледам :)))))

пп. Надявай се де :)))

"А если и видят, то смотрят как в афишу коза" е цитат на Маяковски и с вдъхновение се превежда като "гледа като индианец - пишеща машина" :)

Нама да преглъщам повече орехи, щото преди да те чета, вече специално ще си слагам щурото настроение :)

А ти внимавай да не изтървеш момента, в който дъщеря ти ще те надрасне! Не се шегувам, налагало ми се е да отговарям на въпроса "Мамо, ти когато пораснеш колкото мен, ще спреш ли да четеш Пипи?" Аз още не знам :)))
цитирай
66. gwendoline - Късно те прочетох, но ме уцели в сърцето.
10.11.2011 07:25
В момента изживявам(е) подобни вълнения и размисли, времето лети със страшна скорост...
Поздрави,
цитирай
67. bapha - compassion
11.11.2011 10:07

не е въпрос на усещане... знам го.
а за стряскането, на какво отгоре да се стряскам :)))))
пък и тва е хубавото, даа знам, че знае повече от мен ;) (което въобще не е трудно всъщност)
весело да е ;)
цитирай
68. bapha - 64. анонимен
11.11.2011 10:09

това хлапе е с години по-напред от моето :)
наясно е с чувствата си, знае, че отговорът може да нарани...
респект, начи :))))
цитирай
69. bapha - 4aiotgluhar4e
11.11.2011 10:13

днешна случка...
"Тате, отиди да ми направиш закуска, аз през това време ще реша дали да си измия зъбите..." как е, а :))) тук разбрах съвсем точно цитата от Маяковски (и го преживях) :)
А за надрасването ми идва да спомена, че е крайно време... все пак е хубаво поне един да е "пораснал" в семейството ;)
цитирай
70. bapha - хах, gwendoline
11.11.2011 10:15

не ти си ме прочела късно, а аз съм закъснял с осъзнаването на елементарни житейски истинки...
а за времето... баси колко си права... и как все по-права ставаш :)))
за времето, gwendoline... до дъно ;)
цитирай
71. magicktarot - Привет, Варна или Бафа! :))) Да ти е жива и здрава щерката!
11.11.2011 12:12
Децата са невероятно приключение! Аз в момента имам бебе-щерка на пет месеца, а голямата щерка ще навърши 13 години следващия месец - и чак сега осъзнавам колко наситени, но и бързи са били тези 13 години! А бебето странно контрастира с тях...
Извод: нека пишат децата по шкафове и стени! те са за това! (шкафовете де) :)))
цитирай
72. bapha - привет т на теб, magicktarot :)
11.11.2011 14:50

хах, колко хубаво е формулирано това със скоростта на времето :))))
много ясно, нека да пишат... здрави да са :)))
и поздрави на цялата тайфа около теб :)
цитирай
73. razkazvachka - Гледай колко е гениална:
12.11.2011 13:08
пише като Леонардо да Винчи - огледално.
Добре си си ти - живееш си като белия цар в Огледалния свят...
(под секрет казано, обаче, тоя надпис никога няма да остарее и като започнеш да мечтаеш за пенсия - разгледай си го пак - най-добре: сложи го в рамки на стените навсякъде)

цитирай
74. bapha - разказвачке...
14.11.2011 10:12

има някви неща, дето децата ги знаят, ама не искат да ни ги казват... много такива... а как ми се иска понякога да ми споделят...
цитирай
75. darcy - Точка.
01.12.2011 09:43
И усмивка.
И поздрави на малката красавица, която може би някой ден ще видя и на живо.
цитирай
76. bapha - "може би" мирише на несигурно бъдеще, darcy
01.12.2011 11:34

идвайте...
цитирай
77. zvezdichka - Твоите разкази
02.12.2011 13:03
улучват човек в сърцето и го трогват! Желая ви да израствате заедно в радост, в песни, в приказни моменти, в истини, които да досковат сърцата ви и нека дъщеря ти следва примера, който баща й й дава и да бъде истинска и светлозарна!
цитирай
78. bapha - не давам примери, zvezdichka,
06.12.2011 10:10

не вярвам, че съм човек за пример...
но децата... нека!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974675
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930