Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 03:06 - За празните глави. И пълните години.
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7169 Коментари: 35 Гласове:
79


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Have you ever had a dream?
or is life just a trip?
a trip without chances
a chance to grow up quick
GUANO APES



- Колко?  - Пет?  - Кво пет?  - Ми кво колко?       И пак се заливаме от смях. За стотен път. Напушени сме до средата на ушните миди, нагоре и без това е празно от месеци. А надолу пълним само като има с какво. Пак от месеци. Oпитвам се да водя някакъв диалог с Мина, но чуждите езици в момента са ми в графата „фантастика”. Ей за това обичам фантастика. Там всичко едно такова лесничко, безпроблемно. Фиу-фъш с меча и кралството паднало, ламята трижди обезглавена, а принцесата- в скута. Ама Мина е общо взето трезва и разговорът върви трудно. Решаваме си проблемите с комуникацията като се крием за малко в храстите зад бунгалото.    Когато се връщаме, Зомби потраква по чашката си, иска думата. Ние млъкваме, той изправя телеса и съвсем сериозно ни заявява:    - Очаквана температура на въздуха 29°С, тих вятър, предимно слънчево - идеално време за леко матине на плажа, преминаващо в суаре и после - груба селска проява.    Получава заслужените си овации, започва неистово ровене в раници и някак почти всеки успява да си намери шорти и тениска. Останалите допълват с каквото са намерили и цялата тълпа се спуска към морето.    Вече сме в селото и се разстиламе по целия плаж около дансинга, всеки се занимава с нещо си. Шарена тълпичка сме и не е много разумно да привличаме погледи. Все ще се намери някой да ни гони, да се заяжда или направо да дава свободно на хормоните си. Аз за десети път се опитвам да поръчам нещо на диджея, той за десети път ми крещи, че не е барман, и аз (вече по навик) му се извинявам и продължавам да търся комуникация с длъжностно лице. Но не стигам до поръчване.

image
  
   Някой ме блъска и покрай мен минава „делегация”. Всеки знае какво означава това в малките градчета и села и тръгвам след тях. Виждам, че още няколко са се усетили и след мен се примъква опашка. Чакаме да видим кои са „късметлиите” и се надяваме да не са от нашите.
   Тримата здравеняци стигат до края на дансинга, където, с крака в пясъка, Зомби и Кюлефа пафкат масур. Единият от местните ербапи вади внушителен мобифон и със замах изчатква Зомби по главата. Без интро, без празни приказки. Хора, знаещи какво искат. Зомби провежда „най-краткия телефонен разговор в историята” без да знае за какво точно иде реч. Ситуацията изтича в канала бавно и безвъзвратно. Опитвам се да се намеся...    Пляааас един шамар.    Отеглям се бързо и безвратно. 
   Дръглим се малко, перчим се докато компанията се сбере и се изцеждаме.
     Седим на някво капанче... Токът в цялото село е спрял, но на нас това не ни пречи. В трите дискотеки, където отидохме, бяхме последвани от местната „бригата за всяване на масови безредици” и се радваме, че сме се измъкнали без жертви. До нас пърпори моторът ми и светлината от фара му е достатъчна за масата, на която си доразмазваме главите. Когато алкохолът постига това, което тукашните побойници не успяха, се започва едно невероятно решаване на транспортен проблем. С едно моторче, една кола и един шофьор... Но успяваме, почти безпроблемно. Моторът е без едно огледало, колата е минирана, но жертви все още няма.      В бунгалото сме. Има 2 легла, а ние сме много повече. Сякаш някой е направил пъзел от тела и той се решава от само себе си. Мина разказва приказка на финландски, никой не я разбира, но всички слушаме. Хубаво е. Спокойно. Един прекрасен уют.    Аз пия първото си питие за вечерта, седя в едно ъгълче и ги гледам. Опитвам се да запомня изражения, усмивки, гласове. Знам, че утре ги напускам... И съм наясно колко ще ми липсват.       Изкарвам седмици по пътища за визи, събиране на багажи, освобождаване на квартири.    Когато се прибирам във Варна за последно преди „чужбината”, те са там. За едно тридневно пиянство. За едно прощално „Санта Фе”,
 
image

за едно разбиване на вилата, за едно напиване на гарата...

image
  


И ме качиха на влака пиян, щастлив и... 20-годишен.



Гласувай:
79



1. dorichela - Мисля, че ти винаги ще си щастлив 20 ...
03.10.2010 03:12
Мисля, че ти винаги ще си щастлив 20 годишен :) То си е състояние на духа, а дух в тебе - много! :)
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
03.10.2010 03:22
Да живеят празните глави!
цитирай
3. bapha - абе Дори... зарежи го ти мисленето, виж кое време стана :)))
03.10.2010 03:33
пък и духът излезе от бутилката... и се оказа джин :))


Войне, нали :)))) Аре наздраве, друже... :)
цитирай
4. dorichela - Вампе,
03.10.2010 03:37
мноооо убав джин излезе.. ! Наздрае!
цитирай
5. bapha - удри Дори...
03.10.2010 04:10
и пази малко място на харда за чайките :)))))))
цитирай
6. dorichela - Вампе,
03.10.2010 05:03
чайките и чайниците са на сигурно място, те са архивирани за вечни времена, издълбани в мозъчната кора, нямат забравяне :)
цитирай
7. razkazvachka - Колко му е да ти повярвам:))))
03.10.2010 06:36
Тва си е нормалното състояние на човека, ако питаш мен - засяда там някъде около 20те и не ще да помръдне повече даже ако му е пълна главата... с квото там дал бог...

Ае, лека нощ от мен за днес...
цитирай
8. milenich - ***
03.10.2010 06:46
Ех, bapha... Пожелавам ти да пропуснеш гарата, на която слизат онези с пълни глави и празни години след себе си.
цитирай
9. cornflower - интересно
03.10.2010 08:58
и весело е при теб...
дали се дължи на джина, но много е лаконична мисълта ти.
наздраве, аз съм на уиски!
цитирай
10. анонимен - Готина тайфичка, ъхъ, хубаво е, че ...
03.10.2010 10:26
Готина тайфичка, ъхъ, хубаво е, че си разтворил широко пръсти..
да ти бръкнем в спомените,
мноу гот човек, мноу, пупу пу дан ти е по урокиту, значи :)))))))))))

Аз за десети път се опитвам да поръчам нещо на диджея, той за десети път ми крещи, че не е барман, и аз (вече по навик) му се извинявам и продължавам да търся комуникация с длъжностно лице.
цитирай
11. анонимен - къв съм такъв анонимен, като заб...
03.10.2010 10:28
къв съм такъв анонимен, като забравям да съ сложа в кавички :)))))))
цитирай
12. анонимен - Санта Фе...
03.10.2010 11:40
или на "ръбчето" пред Санта Фе... Най-хубавото на този сорт заведения за консумация на алкохол беше, че не е нужно да си "вътре" за да си там :) Ех, спомени... ех, Варна... Сега резервации и маси... Къде бе?
цитирай
13. bapha - ae добър ден, разказвачке :))))
03.10.2010 13:15
с каквото там дал Бог :))) по избор на клиента :))))
колко му е :))))
цитирай
14. bapha - ех, Милен :)
03.10.2010 13:16
много хубаво пожелание, само да не го чуят близките, които очакват с времето да станем отговорни :))))
поздрави Милен... на всички около теб...
цитирай
15. bapha - точно днес, cornflower
03.10.2010 13:21
се дължи на календара :)
но нека е такова, няма да му споря ;)

Наздраве, cornflower... било то и още с кафе :)
цитирай
16. bapha - хъхъ, колко неща
03.10.2010 13:22
текат между пръстите днес :))))
и дано не стават по-малко ;)

и около теб... с кафето
цитирай
17. bapha - хахаххха, 12. анонимен - Санта Фе...
03.10.2010 13:24
точно... баси, който и да си, знаеш :)))))))
цитирай
18. injir - Sega pak moje da si piyan i shtast...
03.10.2010 15:14
Sega pak moje da si piyan i shtastliv!:)
цитирай
19. tili - Абе кви са тия пияндета тук!
03.10.2010 16:12
Кой на джин нощеска, кой на уиски от сутринта. Няма ли за вас прилично време за пиене? Не кусвам преди 5 часа, освен при извънредни обстоятелства. То май целият живот си е такова! Наздраве след половин час :))) Гушшш!!!
цитирай
20. pumona - цел живот да сме на 20
03.10.2010 20:13
:)
цитирай
21. анонимен - Баси, Вампи
03.10.2010 21:15
Знам, я ... и ти ме знаеш :) И "ръбчето" ни знае :)
цитирай
22. анонимен - Ооо,
03.10.2010 23:45
голям кеф е да си имаш подобна банда! :))
Колкото до запомнянето на изражения и т.н. ...когато си напушен можеш да се побъркаш в опитите си да запомниш почти всичко - прекрасни сценки,нещо незабелязано от никого.

Абе,много хубаво разказваш! :)
цитирай
23. moliv67 - определено ме накефи
04.10.2010 00:03
извинявай.
цитирай
24. bapha - естествено, injir...
04.10.2010 07:26
даже съвсем не ми се струва трудно :))))
цитирай
25. bapha - наздраве, tili
04.10.2010 07:27
няма часовник за желанието :))))
весело да е Лили... гушнато да е ;)
цитирай
26. bapha - абе не е точно така, pumona,
04.10.2010 07:28
питай гърба, кръста, главата ми :)))))
ама нека де, само някой да е посмял да ни спре :))))
усмихнат ден на теб
цитирай
27. bapha - 21. анонимен - говори ми с имена ве :)))
04.10.2010 07:29
мноу досадно така ;)


22. анонимен... благодаря ти... явно знаеш :)))
цитирай
28. bapha - защо ми се извиняваш, moliv67 ???
04.10.2010 07:31

усмихвай се, it can't rain all the time...
пожелавам ти го де, тъжен ми идваш... дано греша
цитирай
29. анонимен - На кого си купувал МЕЧКА?
04.10.2010 10:59
Ха да видим?
Нали ти казах, фен съм ти... чета редовно :)
цитирай
30. darcy - важното е
04.10.2010 13:18
да продължаваш да си пиян и щастлив.

наздраве!
цитирай
31. bapha - хаххахх , анонимно такова :)
04.10.2010 15:07
и пак и пак ;)
наздраве!
цитирай
32. bapha - опитвам всячески, Дарси...
04.10.2010 15:07
при все че не винаги се получава, не губя нищо ;)

пп. Шопен за теб
цитирай
33. tili - S den zakysnenie -
05.10.2010 10:18
ЧРД!!!! И на нас честито, че съпреживяваме тези безценни моменти заедно с теб.
Don't grow up! Pls ;-)))
цитирай
34. bapha - никога не е късно за добри пожелания (и мисли) Лили :)))
06.10.2010 07:35
благодаря ти ...
усмихната бъди Лили, и здрава
цитирай
35. soniaaa - :)
17.11.2010 20:22
За времето, когато няма значение каде си, а с кой. За всички тези, чието мълчание е много по-ценно от всички думи на другите. За този смях, който вечно се помни,а причината му изветрява с времето.
За наш'те хора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1975212
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930