Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 11:36 - За времето и хората. В блога...
Автор: bapha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25263 Коментари: 95 Гласове:
94

Последна промяна: 17.10.2010 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




     
     Времето умее да минава през задната врата на усещанията. Да се приплъзва тихо, да се стича в бързеи и ,докато се усетим, да къса листите от календара. Ние сме малки порцийки в храносмилателната система на времето...
      Преди година пътувах от Берлин с кола. Прибрах се, спах малко и тръгнах за работа... И се срещнах със снега. Беше един доста странен ден, моменти се прескачаха, а битката със зимата се намести между останалите ежедневни битки. В стреса на утрото ми звъннаха от Берлин да ме питат стигнал ли съм, как съм пътувал и останалите задължителни въпроси. Явно съм звучал доста объркано, защото ме помолиха да разкажа какво става. Обещах и затворих. По-късно се усетих, че даже нямам мейл, на който да разкажа. И си регистрирах блог. Разказах го и пратих линка на смс. И така се започна...       Сега, година по-късно, съм зверски благодарен на онзи глас. На онази случка, на онова необмислено обещание.       Колкото и да се спори, колкото и пишки да се мерят виртуално, колкото и псувни и обиди да се леят, това е просто един сайт. Страница в безумно голям виртуален свят, който много хора са приели за свой дом. Не им споря. Избор е.       И тогава получих едно съобщение:  „като минаваш ще се радвам да изпием по кафе”... Не беше само кафе. Намерих другарче...       И се започна. Заваляха хора, разговори, случки. Натрупаха се спомени, усмивки, пътувания. Хора се качваха в колата ми от никъде. Събрах едно дребосъче от площад в студена зима, събирах и от търновски села. Търсих адреси в софийски сокаци и слушах безумни разговори в родопски кръчми. Километри, превърнати в уроци.        Няма да успея, а и не искам, да изброявам хилядите случайности, които ме срещнаха с хора от този сайт.        Но ви благодаря... На всички, които направихте тази година бърза, рошава и пъстра. Които ме научихте да не се вземам на сериозно, да „форматирам мисли”. Всички вие, които превърнахте командировките ми в незабравими приключения. Изплувахте от анонимноста на нета и ми дадохте от собствения си смях, истории и мисли.        Времето е просто време. И сайтът е просто един сайт. Но за тези лица зад никовете, за споделените моменти във времето, за причинените усмивки около думите, за живите спомени извън рамката...        Ако трябваше да избирам отново, пак щяхте да сте вие...



Гласувай:
99



1. cornflower - супер!
17.10.2010 11:42
поздрави!
цитирай
2. анонимен - Аха, извън рамката "публикувай"
17.10.2010 11:51
са личностите, които са в нашето село, реални, непосредствени, кожата на живота, който с отворени очи живеем. Дали от думи тръгва, но докосването е вече откритието. Жив и здрав бъди!
цитирай
3. анонимен - За да си регистрираш блог първо т...
17.10.2010 11:52
За да си регистрираш блог първо трябва да имаш мейл. :) И какъв е смисъла да отговаряш на познат "как си" в постинг, а не лично чрез мейл. Нещо май, май, ааааа? :)
цитирай
4. injir - Добър разказвач си. На добър път!
17.10.2010 11:57
Добър разказвач си. На добър път!
цитирай
5. bapha - опалааа
17.10.2010 12:06

cornflower... поздрави и на теб! И една весела неделя ;)

2. анонимен... да, така е. И ти.

3. анонимен. Иска ми се да ти кажа да го прочетеш пак, но явно няма смисъл.
Просто приеми, че "даже нямам мейл, на който да разкажа" е буквално. Не моят мейл, от който да го разкажа... усмихнат да е денят

injir... на всеки... всеки път да е лесен. Поздрави, injir
цитирай
6. karambol5 - Поздрави за едната годинка :)) Г...
17.10.2010 12:17
Поздрави за едната годинка :)) ГОлям да пораснеш :)
цитирай
7. hope17 - Ако трябваше да
17.10.2010 12:24
започна отново - пак щях да избера да те чета ! Така че върви по пътя, който сам си си определил и се радвай на всеки, който сподели с теб емоция, моменти, спомени. Бъди щастлив и се радвай на живота :))))
цитирай
8. bapha - е,
17.10.2010 12:42

karambol5 ;) не е годината важна... пълнежът :))))

hope17, хубаво е... И ти бъди щастллива, където и както :)))

хубав да е денят ви... лесен и весел
цитирай
9. dorichela - Вампе,
17.10.2010 13:10
много ти се усмихвам и да ти сипвам Жин тоник :)
цитирай
10. анонимен - Анонимното :)
17.10.2010 13:34
Адаш (анонимен 3), ако познаваше човека "без мейла" щеше да знаеш, че на "как си" не отговаря с "добре" :) И това дори не е най-хубавото в него :) Ама по-добре... така... май... май... ааааа?
И аз се радвам, че не си казал просто едно "добре" преди една година, Вампи... За да ми е ДОБРЕ сега :) Добре ми е!
цитирай
11. tili - Докато четях това
17.10.2010 13:43
поизгря слънце в мрачна София! Ти ли го прати, Митак? Благодаря!!! :*)
цитирай
12. анонимен - айде пак :) то хубав ти е блога, ...
17.10.2010 13:46
айде пак :)
то хубав ти е блога, интересни неща пишеш, забавен си, ама защо е нужно като пишеш да слагаш тум там врели некипели, демек чупки?
Мислиш си че нещата от живота са твърде скучни и че трябва да се "застройват" и "украсяват"?
Пиши така както си е, пак щ правиш приятели, пак ще е забавно, пак ще те четат хората :)
П.С. Сега да не вземеш да си помислиш, че ти желая злото. Само ти давам малко мат'риал за размисъл. Жив и здрав да си.
цитирай
13. tit - Eхееееиийй!:)))
17.10.2010 13:49
Кога мина година?
Времето премята живота като в центрофуга...
Добре да ни е!!!:)))
цитирай
14. smani - Добре, айде чиърс, пеко таков и т. ...
17.10.2010 13:51
Добре, айде чиърс, пеко таков и т.н., обаче стига с тоя Жин хтоник, остърга ме; дай малко г-н Д. Даниелс! :)))
цитирай
15. bapha - хей
17.10.2010 14:06
Дори, имаш го... двуцевка ;)

Анонимното :) ... ко знайш ти ве ;) хубаво да ти е, да не спира...

tili, наздраве ;) за времето...

12. анонимен - айде пак :) ... да, смятам, че трябва да се "застройват"... инъче се нарича летописи... слагам по малко от мен, тук там, защото ми харесва. И защото това не са само "нещата от живота", а са нещата от моят живот... през моите очи ;) И ти жив, здрав и усмихнат... благодаря ти

tit, мани ве :))) минава и не пита :)) такова да ни е...

smani, ще дойде и това време... съвсем скоро :)) ама давам ;)
цитирай
16. анонимен - Взаимно е. Честита годинка :) ...
17.10.2010 14:12
Взаимно е.

Честита годинка :)

Албена.
цитирай
17. анонимен - Адаш видя ли, че и ти ни знаиш многу по въпроса: 15. bapha - хей
17.10.2010 14:13
анонимен написа:
Адаш (анонимен 3), ако познаваше човека "без мейла" щеше да знаеш, че на "как си" не отговаря с "добре" :) И това дори не е най-хубавото в него :) Ама по-добре... така... май... май... ааааа?

цитирай
18. анонимен - Анонимното :) към 12.анонимен ( ако е същия)
17.10.2010 14:16
И аз не желая на никого злото :) Смятам, че животът е пълен с "чупки"... Ти избираш, дали да се "чупиш" или не :) Но те разбирам, ако не си бил поне на една от случките, които четеш... може да мислиш, че "застройва" и "украсява". И аз съм се чудела КАК? на този човек му се случва този "чупклив" живот. Е, не зная КАК?... Но мисля, че зная ЗАЩО? (макар да не съм мъж)... Зная, че има богат (по-скоро точен речник). Ако искаш, не му вярвай на 100% :) И 90% стигат да се замислиш... усмихнеш... кажеш 2-3 "еба си"... а аз и едно БЛАГОДАРЯ :)
цитирай
19. анонимен - Само в усамотението
17.10.2010 14:19
Само в усамотението можеш да откриеш себе си, Bapha...останалото е заблуда...на петте сетива :)...
Въпрос на избор, разбира се. Не споделям твоя. Определено.

Но к'вото кайш ти :)
цитирай
20. анонимен - Анонимното :)
17.10.2010 14:21
Ми затова писах, че "дори това не е най-хубавото в него". Щото чакам най-хубавото... не го знам още :)
Хайде да се сбием ... викам, ааааа?
цитирай
21. reffina - 05. 12. 2009год. ( или пък 04. 12. ...
17.10.2010 14:21
05.12.2009год.( или пък 04.12.2009г.) , но там ще да е ...Никулден бе наблизо .
21.00ч. - 21.30 ч. ( тъмничко бе навън )

- Ало, здрасти...ами в София съм. Да се видим ...
- Здрасти...пък да се видим...
- Ама трябва да ми дадеш точен адрес, щото съм при един приятел, на неква уличка. Чакай малко да питам..." Марко Бочар" - така се казва уличката"
- " Марко Бочар" ли викаш ! Ало!
- Да бе, тя ...що се смейш ?
- Аз живея на нея ...на тази улица съм !
- Верно! Ами...и сега к`во!
- Чакам те пред блока. След 10 минути!
**********
Доста по - късно. В къщи.

- Владо, спиш ли?
- Мммм....
- Спиш ли , те питам?
- Вече не, кажи...
- Запознах се с едно приятелче...
- Ммм...добре...
- Ама много странно...Владо, все едно и преди съм го виждала...
- Казва се " Една порода сме."...
- Да, нещо такова ...една порода...и Владо, трябва да го видиш, чу ли...
- Мммм, добре...а сега може ли да се наспя?!!!
*********

Хубаво е , приятелю, да си видиш породата!
Бъди здрав , прегръдка от мен!
цитирай
22. анонимен - 18. анонимен - Анонимното :)
17.10.2010 14:21
Ам че тез симпатяги от тоз край там край мурето много украсяват, няма лошо що пък не. :)
цитирай
23. анонимен - Айде да се напием! :)
17.10.2010 14:23
анонимен написа:
Ми затова писах, че "дори това не е най-хубавото в него". Щото чакам най-хубавото... не го знам още :)
Хайде да се сбием ... викам, ааааа?

цитирай
24. bapha - ей, анонимните... и почти...
17.10.2010 14:30
Ани, недей... не е лесно... ;)

усамотението... е един избор, който малко или много уважавам... Но никога, ама никога няма да ме научиш да приемам изрази от рода на "истината е в..." или "само в..." дори и да си прав(а), това си е твоята гледна точка... и се надявам ако някой ти спори за нея, да е само разговор с изслушване... защото пак ще се върнеш в "останалото е заблуда"... поздрав на теб и успех по пътя, твоят път...

Албена... нека е ;)
цитирай
25. bapha - ренка...
17.10.2010 14:31
дебелей, красива :)
марко бучар :))))
цитирай
26. анонимен - Анонимното:)
17.10.2010 14:31
Айде :))))))! Приема се! Аз... ти и бутлка (какво)?
цитирай
27. анонимен - Не уча никогo и никога, Bapha :)
17.10.2010 14:33
bapha написа:
Ани, недей... не е лесно... ;)

усамотението... е един избор, който малко или много уважавам... Но никога, ама никога няма да ме научиш да приемам изрази от рода на "истината е в..." или "само в..." дори и да си прав(а), това си е твоята гледна точка... и се надявам ако някой ти спори за нея, да е само разговор с изслушване... защото пак ще се върнеш в "останалото е заблуда"... поздрав на теб и успех по пътя, твоят път...

Албена... нека е ;)


...само споделям своята гледна точка, а това, че е различна от твоята не означава, че ...Както и да е

Хубав ден в болговото пространство. И нека намериш онова, което ти липсва, за да си тук!
:)
цитирай
28. анонимен - Анонимното :)
17.10.2010 14:54
Е, стана весело (на мен ми е скучно днес, затова съм тук, признавам)
Моето мнение е (да го кажа, де... МОЕТО), че има хора на който НЕЩО им липсва... затова търсят ... тук - там, и такива които имат НЕЩО в излишък...затова дават... тук... там :) Давайте... Взимайте и не гледайте кой.... какво :) ( пак мое мнение в обръщателна форма :)))
Ко стана с бутилката, а?
цитирай
29. 1001usmivki - :)
17.10.2010 15:05
Благодаря, че има все още хора като теб:)
Много и успешни дни ти желая и.... много усмивки :)
цитирай
30. анонимен - пишеш като женка
17.10.2010 15:06
пишеш като женка
цитирай
31. swanlake - И аз така - преди точно една година ...
17.10.2010 15:06
И аз така - преди точно една година дойдох и намерих толкова слънчеви хора :) Хубаво ми е да влизам при теб! Усмивки :)
цитирай
32. razkazvachka - Годинка ли навърши? Честито, честито! За твое здраве и за здравето на цялата тайфа!
17.10.2010 15:35
И да тече мохабет, и да идат още и още приятели!

цитирай
33. pit196231 - Понеже някои се чудят...Но Бафа си е Бафа!
17.10.2010 16:20
" здравей...
във Виена съм и ако закъса съвсем (приятеля ти), нека да се обади...

Все ще измислим как да го приберем...
Изпратено: 12.01 12:10 От: bapha "

Не съм забравил :).
цитирай
34. анонимен - Анонимното:)
17.10.2010 16:34
Аз сега с едно анче ли си говоря или с две анчета /анонимното/. А бутилката нека бъде с червен етикет и да става аз, ти и ти..
цитирай
35. nicodima - ЧРД : )... на блога, де...
17.10.2010 17:06
Благодаря ти, градски, за усещането, че все още има някой да ме размечтава със слово : )...
Здрав и щастлив бъди!
цитирай
36. mamas - Плодоносна годинка.
17.10.2010 17:16
Да се множат в здраве, радост и добри приятелства!
цитирай
37. kapricia - :о)))
17.10.2010 17:35
Тези дни станаха две години, откакто съм постоянно присъствие в блоговете (е, с малки пропуски, когато моето слънчице ми наложи наказание "никакъв интернет, защото..."). Прав си - не съжалявам. :о)))
цитирай
38. mmagy - Здрав да си и още много живи споме...
17.10.2010 17:44
Здрав да си и още много живи спомени!:)))
цитирай
39. roza17 - :)
17.10.2010 18:12
Днес се чудих - няма ли някакъв празник, що не мога да намеря повод да изпия едно мартини...Не, че без повод нямаше да ...:)Ама по-друго си е с повод!
Е, да си жив и здрав! И да ти е хубаво не само тук, а и навсякъде!
Наздраве!
цитирай
40. анонимен - Анонимното :)
17.10.2010 18:14
Ми, отдавна има две в мен :) Едно с крила.... и едно с опашка :) Ти с кое ще пиеш? А аз с кого ще пия (сбия)? ... Яко спамим блога :) Усещаш ли?
цитирай
41. essy - Само една година ли? Имам чувство, че са много повече :))))
17.10.2010 18:53
Спомням си когато се сблъсках с теб за сефте. Не помня какво изтърси при мен, обаче помня, че така ме накара да смея, че направо се разплаках от смях. Веднага усетих сродната душа и хукнах да те гоня, за да видя кой си. Като дойдох тук направо си се препънах и цопнах насред блога трайно, за да ти помагам в гонитбата на опашката....:)))))
И много те моля, другият път като се командироваш го направи така, че преди 16ч. да си в идеалния център...ако е възможно :))
цитирай
42. inel379 - Твоето послание е толкова трогателно!
17.10.2010 19:18
Направо си е като едно обяснение в любов!:)
Спонтанно, искрено и "неформатирано"!
Затова ме развълнува истински!
Пожелавам ти да продължиш да се чувстваш по този фантастичен начин!
Такъв обмен е винаги двустранен!
Бъди здрав и пиши все така хубаво!
Сърдечно те поздравявам!:)
цитирай
43. bapha - 1001usmivki...
17.10.2010 19:31
не съм аз, диалогът е :)
и ти, и около теб, и на теб :)
цитирай
44. bapha - swanlake, опи наборе :)))
17.10.2010 19:32
хубаво е да е хубаво :)))
нека ни ;)
цитирай
45. bapha - хубавото никога не стига, razkazvachka :)))
17.10.2010 19:33
по много пъти :)))
да тече, щом казваш :)
цитирай
46. bapha - вярвам, pit196231
17.10.2010 19:36
че хората имат нужда да усещат, че не са сами... и могат да постигат...
не е нужно да помагаш... предложи им, дай им увереност, че има вратичка ако не се справят и те успяват ;)
цитирай
47. bapha - хей хо
17.10.2010 19:40
nicodima
mamas
kapricia
mmagy
roza17
inel379

тъпо ми се струва да благодаря на всички поотделно , да ви обяснявам колко е хубаво и пр.
здрави да сте, щастливи да сте, сред хора да сте... и наздраве :))))
цитирай
48. bapha - essy, не сменяй темата :))))
17.10.2010 19:41
искам си пърцуцата :))))
дансъ утметниш ей :)
цитирай
49. strannica - :)
17.10.2010 19:56
Най -затрогващото отбелязване - от всички, които съм чела - на годишнина тук, в блога :)
Да сте живи и здрави всички хубави хора, които сте тук! Начело с "рожденика" разбира се :)))
цитирай
50. essy - Кой? Аз ли сменям темата....струва ти се :))))))
17.10.2010 20:45
Пърцуцата си я имаш...обещала съм. И до към 50гр. даже и компания ще ти правя, после сам ще си я цуцаш :))) Но се питам, какво стана с моето кафе с бучка сирене из Варненските дебри....само си се питам.... и спирам да ти спамя темата :))))
цитирай
51. lotos16 - Честита блог годинка, Бафа-Варна! :)
17.10.2010 21:03
Чета те с удоволствие, много си истински...
Жив и здрав бъди!
цитирай
52. анонимен - анонимен 18
17.10.2010 21:09
Не става въпрос за тези "чупки". Става въпрос, че автора на този блог има хроничното "заболяване" да се представя в друга светлина (той си знае какво имам предвид) :)) Няма лошо ще кажеш, всеки го прави :) ОК, нека го прави щом иска, ама в един момент маските падат :))
Аре че станаха много анонимни днес и стана един батак :) Хаха
цитирай
53. frina - Баф:)
17.10.2010 21:12
Още много слънчеви пътища и намерености да ти се случат.:)
цитирай
54. miaa - Честит празник:) Зареждаш и увл...
17.10.2010 21:21
Честит празник:) Зареждаш и увличаш Barha!Както винаги!
Успехи и още приятели в интернет пространството!
Бъди благословен!
цитирай
55. essy - анонимен/а 52
17.10.2010 21:26
Вие като какъв/а се явявате в случая? Като съдник, лицето на истината, махленската клюкарка...що ли? И не мислите ли, че никой тук не се интересува от разкритията Ви?...та продължавате да се пънете... :)
цитирай
56. niker - А пък, на мен ми....
17.10.2010 22:08
.... ми се струва, че някой ми гепи блога! ;( Няма да казвам в кой се съмнявам! Ама много гадничко, като пишеш в търсачката да потърсичш последният си блог и за автор да се появи блога на някакъв друг! Ще си затрия май блога.... егати държавата, егати нацията! Грабят ми и мислите чак! Лапни муха бе Ганьо!
цитирай
57. анонимен - пак :)
17.10.2010 22:21
ХРОНИЧНО да се чете :) Ей, две чаши вино, ко праят с мен :)
цитирай
58. lado - Красиво....
17.10.2010 22:40
Красиво....
цитирай
59. анонимен - Последно от Анонимното:)
17.10.2010 23:25
А аз все пак с кого ще пия? Тук много анонимни станахме. Алкохолици също :)
И така...
Казвам се Ангелина Сидерова ... живея в София и отскоро (надявам се за дълго) пия само уиски!
А вие?
цитирай
60. анонимен - Ей, няма да се заяждате с Митето, че ...
17.10.2010 23:42
Ей, няма да се заяждате с Митето, че ще се биеме. Всеки си има кусури, Митето също, но пък той си е супер в много неща. Айде пия едно виски и аз за годишнината.
цитирай
61. анонимен - Ангелина, и аз съм в София. Ми да се ...
17.10.2010 23:44
Ангелина, и аз съм в София. Ми да се сберем да пием уиски заедно :)
цитирай
62. razkazvachka - И една песничка за стартирането на новата година блогърска и на новата седмица икономически:
18.10.2010 00:17
http://www.youtube.com/watch?v=xoRjh-pf5C0
цитирай
63. drebosycheto - :)
18.10.2010 01:12
благодаря-Ту-Та са и за теБе ... Гушкам те мишмурок ...
обиЧаМ те :*
цитирай
64. bapha - ИХАААА :))))) анонимен взрив :)
18.10.2010 04:34
ми кат съ аресват младите да съ земат :)
Ани, две чаши вино верно ти идват нагоре...

Скъпи анонимници, анонимнички и Ани :) Браво, намерихте си диалога, намерихте се и откъм пиене, сега остана само да си намерите координатите и да направите един прекрасен, необвързващ, ъъъъъ... гоблен? :)))
когато и да решите, пишете ми на bapha1@yahoo.de , ще направя всичко възможно да ви свържа :)

52. анонимен ... мисля си, дано се познаваме... дано някъде в миналото съм ти крал кифлата... инъче би било жалко...
цитирай
65. bapha - хип хоппа троп :))
18.10.2010 04:38
strannica
lotos16
frina
miaa
lado
razkazvachka

Хайде всички дружно в понеделника :)))

здрави и усмихнати :)
и още мноооооого безаварийни :))))
цитирай
66. bapha - ей, drebosycheto
18.10.2010 04:41
мухльо ли каза???
и ти, гушмурок ... че мушморока мноу перверзно :))))
цитирай
67. malkiatprintz - "Километри, превърнати в ...
18.10.2010 06:36
"Километри, превърнати в уроци" - яко казано! Поздрави, Мите, и - наздраве за още много години :)
цитирай
68. анонимен - Ани Сидерова
18.10.2010 07:49
Защото е вино, Вампи... На уиски държа повече... Що, нещо много искрена ли ти идвам? :)
цитирай
69. hel - "Запознах" се с тебе ...
18.10.2010 08:09
"Запознах" се с тебе като скачаше с бънджи.
...Сега летя... Няма ги обичайните за тялото ми горе и долу. Няма ги обичайните за сетивата ми тежест и посоки... Има празно. И леко. И страшно...
...само едно усещане. За скорост. Моята скорост. Скороста, с която споря на Земята.

После често надничах при теб, за да усетя човешка топлина, спонтанност, непринуденост, едно светоусещане на млад човек, който успява да осмисли всяка своя стъпка от израстването и помъдряването си. Радвам ти се от сърце и ми се иска да има повече хора като теб!
Още много поводи за празнуване да имаш с близки и приятели - от виртуала и реала!
цитирай
70. анонимен - Как е да се ограждаш само с хора,
18.10.2010 08:45
които само те хвалят, а, bapha? Дори да си само на годинка.

Честито!
цитирай
71. bapha - хей
18.10.2010 09:13

Принце... наздраве, Фил... колкото толкова, хубави да са... ;)

hel, така да е, и ти, винаги ;)

70. анонимен, хубаво е, не се оплаквам... "дори да си само на годинка", хм, време... но ме учудва въпросът ти... ти харесваш ли да си заобграден с хора, които не ти се кефят? И какво имаш предвид със "да се ограждаш"? Ти извън оградата ли си?
цитирай
72. mariani - Здрав
18.10.2010 09:21
да си, bapha...и блогово също ;)
И аз ти благодаря...хубава седмица :)
цитирай
73. original - Опита да бъдеш себе си
18.10.2010 09:25
е добър.Успех.
цитирай
74. candysays - @ 70, не виждаш ли, че на човека от само себе си така му се получава..
18.10.2010 09:28
Да не завиждаш, ей? :)

Честита годинка тук, Баф :) Да станат повече.. по течението на времето.. Моите (тук) станаха вече 4 и хич не съжалявам.. И ти няма, сигурна съм в това :)

П.С. Не сме се срещали още на живо, ама може и това да стане.. Имай ме предвид, когато наминаваш към Софето и имаш час-два "в повече" ;) Пък ако стане.. Тука няма да се разминеме поне ;)
цитирай
75. mikino - Честито!
18.10.2010 09:30
Желая ти още много прекрасни мигове тук!
Весела и успешна седмица!
цитирай
76. panazea - Честита годинка !
18.10.2010 09:52
Радвам се , че те има ! :))
цитирай
77. kabakum - Честито Вамп! Както се казва още 100 ...
18.10.2010 09:52
Честито Вамп! Както се казва още 100 години да пишеш :) Ама все така убаво. Да не се отпускаш ей, че ще се биеме :)
Ти май имаше и рожден ден наскоро. Жив и здрав да си!
цитирай
78. bapha - и пак аз...
18.10.2010 10:02
mariani
original
candysays
mikino
panazea

ще видим, всичко е пред нас ;)
усмихната и лесна седмица на вас :)))


кабакум, познавам ли те? лек да е денят ти...
цитирай
79. beckslover - :)))
18.10.2010 10:32
Ей, ако си носеше чадър и вериги, сега нямаше да те четем.
Лошото време било хубаво.
цитирай
80. elpidaa - уф, че хубаво :). . . разказвай, в...
18.10.2010 11:39
уф, че хубаво :)
...
разказвай, варна, разказвай :) и пътувай, тогава сме най-истински!

лъвски поздрав ;)
цитирай
81. анонимен - (.)
18.10.2010 15:17
"... хей... опитвам за последно... след около 3 часа смятам да мина покрай ()... не искам да те натискам, не искам да ти се бъркам в деня... но моля те, ако прочетеш това овреме и имаш желание, пиши ми... Ще се зарадвам :))))..."


Една от най-хубавите безпланови срещи. Радвам се, много се радвам на този/тези моменти ;)
цитирай
82. benra - за
18.10.2010 15:21
ползата от необмислени обещания..
Ех че хубаво!
цитирай
83. makont - О, ето на коя торта ще има една свещичка.
18.10.2010 16:38
Намисли си желание, колегите с които си командирован стават все повече и повече, но така живота е разнообразен. Поздрав с пожелание за успех и усмихната седмица от едно шестмесечно.
цитирай
84. bapha - може би, Бекси...
19.10.2010 08:20
но аз щях да съм изгубил доста повече от вас ;)
цитирай
85. bapha - елпи, където и когато...
19.10.2010 08:23
лъвовете си чакат, там са си...
и ти... сред лъвовете :))))

цитирай
86. bapha - 81. анонимен - (.)
19.10.2010 08:24
мислех си дали да напиша за това...
но толкова граничи с фантастиката, че няма къде повече :))))

безумие... и един затворен магазин :)
цитирай
87. bapha - benra, makont
19.10.2010 08:25

нека е хубаво... от останалото и без това има по много :))))
цитирай
88. анонимен - (.)
19.10.2010 09:19
О, ще се радвам да облечеш тази фантастика в думи ;)
цитирай
89. анонимен - Заразно чалга зло Петък е. В 23:50 ...
19.10.2010 10:27
Заразно чалга зло
Петък е. В 23:50 се озовах не къде да е, ами във видния чалга клуб - Котън (известен още като Памука и прочее)...

За първи път ми беше - отидох с вяло, девствено любопитство и бях жестоко обезчестена.

Сега разбирам как се чувствал Алф в двора на семейство Танер - too many aliens around.

Посрещането с „мацо, дай да ти огледам чантата!", така докосна душата ми, но предвид „интелектуалната ангажираност" на „посрещача", му прощавам.

Беше като в компютърна игра - не знаеш какво има на следващото ниво, можеш само да предполагаш, но сякаш представите ми не бяха така ярко оцветени и живи - докато не придобиха реална форма с размазана графика.

Представителната извадка на едно поколение е удар под кръста за тези, които вярват в него.

Младежите са подредени в групички, старателно огладили сатенени ризки и памучни тениски, видимо увлечени в танц „рязане на домати"; девойките са максимално съблечени, загубени в обема на вафлите си, който е с тенденция да се увеличава, докато не започнат да минават странично през вратите, а музиката... ах, музиката!

Маането е на шест, както и „евалюейшъна", поставен от въпросните младежи на подпийнала, дългокрака хубавица с празна главица, която е всеизвестна на „всички маси" отличничка.

И докато се оглеждам наляво-надясно, търсейки съпричастен, леко стъписан поглед (уви не откривам такъв), хората видимо се забавляват, скандират и припяват.

Тежеста на ценностите е леко изместена и ако преди лирическата героиня тръбеше, че не „продава любов за пари", то тази от 2010 г. носи „малка черна рокля на голо и горещо тяло отдолу", което намеква (не, крещи!), че „ще прави секс".

Спасителна „палатка" не откривам, само едноименния химн, възпяван от екзалтираната аудитория, обединена по общи признаци - 18-19-20-годишни, току що избавили се от родителски надзор, поклащащи се в ритъма на „опса"; ...
http://www.webcafe.bg/id_974230694_Zarazno_chalga_zlo?ref=nf
цитирай
90. ronya - хм...
19.10.2010 14:28
Бе не знам дали ти се вземаш насериозно, ама аз те вземам съвсем насериозно... та оттам и сериозното ми закъснение в коментарите ;)))
Хилчооооо, аре, проходи, поопозна света, сега е време и да проговориш ;)))

пп. Извън лиготиите... радвам се, че те има тук :))
цитирай
91. bapha - а нидей ве, Роня :)
19.10.2010 17:23
ъъъ... извън кое? :)))

и аз
цитирай
92. martito - Честито годинка!:))
20.10.2010 11:06
Честито годинка!:))
цитирай
93. queerfish - bapha,
20.10.2010 11:22
ти обичаш хората с техните красивости, но и недостатъци, с техните радости и скърби. Ти се вглеждаш в тях, а това е страхотно. Тук има толкова стойностни хора, наистина, и ти го цениш! Това наистина изпълва някои празнини .../познато ми е/ Поздрави /малко позакъснели/ от мен :)
цитирай
94. bapha - eхо,
21.10.2010 07:31
martito
queerfish

поздрави и на вас и един мноооооого усмихнат ден, независещ от времето навън :)
цитирай
95. анонимен - Всичко е много хубаво и честита г...
21.10.2010 16:55
Всичко е много хубаво и честита годишнина, но айде дай малко и за хората извън блога, защото не всички са в блога и някои могат да се засегнат.
Пийс
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bapha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1975212
Постинги: 148
Коментари: 6571
Гласове: 20531
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930